تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/12/06 - 13:40
کد خبر: 387015

طراحی نما و بازسازی ساختمان با شارین آرک

هنگام بررسی تغییرات بزرگ در خانه، تخریب و بازسازی آپارتمان و بازسازی ساختمان ممکن است اولین تصمیم شما نباشد. با این وجود، چه از نظر معماری و چه از نظر اقتصادی، منطقی است که خانه قدیمی خود را تخریب کنید و آن را با خانه ی جدیدی جایگزین کنید که با مشخصات مورد نظر شما طراحی شده باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شرکت جهان ساخت شارین افتخار دارد از سال 1396 تاکنون در زمینه معماری و طراحی داخلی، با گروهی متشکل از مهندسین عمران، معماری و هماهنگ با تکنولوژی و معماری روز دنیا، خود را هم جهت با رشد و پیشرفت معماری جامعه می داند.

از جمله خدمات اصلی شارین آرک می توان به طراحی دکوراسیون منزل، طراحی نما، طراحی ویلا، طراحی داخلی از جمله کناف کاری و طراحی کابینت آشپزخانه و نمای  واحد های تجاری و اداری اشاره کرد که شامل طراحی، نظارت و اجرا می باشد. ضمنا مرمت و بازسازی بافت های فرسوده و بازسازی خانه و ساختمان های قدیمی از مرحله تخریب تا مراحل بعدی نیز جز خدمات این گروه می باشد. تجربه حرفه ای این مجموعه شامل همکاری با کارفرمایان شخصی و سازمان ها در پروژه های متنوع طراحی نمای ساختمان، طراحی پلان، طراحی ویلا، مرمت و ساخت ابنیه تاریخی و میراث فرهنگی و سایر خدمات معماری و ساختمانی می باشد.

هدف این شرکت طراحی و اجرای نما های ساختمانی و فضاهای داخلی در انواع کاربری های مسکونی، تجاری، اداری و.... با رویکرد ارائه طرح های بدیع، خاص و زیبا به همراه انتخاب بهترین مصالح و با هزینه مناسب می باشد. متخصصان شارین با اشراف کامل به اصول و مبانی زیبایی شناسانه، ضوابط شهرداری و سازمان نظام مهندسی و خواص و ویژگی های انواع مصالح ساختمانی توانایی ارائه طرح های مدرن و کلاسیک با توجه به خواست کارفرما را دارا می باشند.

تقریبا هر ساختمان نیاز به طراحی نما خواهد داشت. نمای ساختمان ها، علاوه بر اینکه نشان دهنده کیفیت یک ساختمان است، ترسیم کننده منظر هر شهر در بلند مدت خواهد بود.  چرا که این ساختمان ها هستند که چهره و منظر یک شهر را طولانی مدت خواهند ساخت. پس اگر فکر می کنید که ساختمان و نمای آپارتمان شما فرسوده، قدیمی و یا بر اساس آلاینده های هوا ظاهری نامناسب به خود گرفته است، باید اقدام به بازسازی ساختمان خود نمایید.

نما یک مؤلفه زیبایی است که به تعریف زیبایی شناسی معماری ساختمان کمک می کند اما علاوه بر این موضوع، در عملکرد انرژی داخلی یک ساختمان نیز نقشی اساسی دارد. یک ساختمان ایده آل و بی نظیر در تعاریف طراحی و معماری، باید علاوه بر زیبایی خاصی که به شهر می بخشد، باید از منظر تاثیرات محیط زیستی هم مفید باشد. از نظر بصری نمایی دارای ارزش است که پویا و سیال باشد. پویایی در نما ساختمان یکی دیگر از موارد مهم در طراحی نما است و شما می توانید پویایی نمای یک ساختمان را به روش های مختلف نظیر عوض کردن ابعاد بازشوی نما مانند پنجره و تلفیق مصالح مختلف و ترکیب کردن المان های عمودی و افقی و... ایجاد کنید.

طراحی نما و بازسازی ساختمان با شارین آرک

می توان گفت با توجه به اینکه ساختمان در کجا قرار گرفته است و کاربری آن چیست، طراحی نمای ساختمان متفاوت خواهد شد. طراحی نما، در هر شهر و منطقه ای از کشور، ضوابط مخصوص به خودش را دارد. پیش از اینکه مهندس معمار، طرح نما را انجام بدهد، باید از ضوابط آشنایی کامل داشته باشد. این ضوابط گاهی به روز رسانی می‌شوند در نتیجه مهندس معمار باید از آخرین ضوابط، اطمینان کامل پیدا کند. به طور کلی، بسیاری از ضوابط  در شهرهای مختلف کشور در سه سطح الزام، توصیه و پرهیز تدوین می‌شوند. بنابراین بهتر است شما در هنگام طراحی نما ساختمان مسکونی و تجاری از اصول طراحی نما استفاده کنید تا بتوانید زیباترین و مقاوم ترین نمای بیرونی را برای ساختمان خود طراحی کنید. نمای شما فرسوده شده است می توانید به بازسازی آن بپردازید و از متریال های جدید که به تازگی به بازار عرضه شده اند برای نمای ساختمان خود استفاده نمایید.

هنگام بررسی تغییرات بزرگ در خانه، تخریب و بازسازی آپارتمان و بازسازی ساختمان ممکن است اولین تصمیم شما نباشد. با این وجود، چه از نظر معماری و چه از نظر اقتصادی، منطقی است که خانه قدیمی خود را تخریب کنید و آن را با خانه ی جدیدی جایگزین کنید که با مشخصات مورد نظر شما طراحی شده باشد.

نوسازی یا بازسازی ساختمان امری است که امروزه در دنیا به عنوان راهکاری مرسوم برای جلوه بخشیدن به خانه های قدیمی صورت می گیرد. برخی از خانه ها با گذشت چند سال جذابیت اولیه خود را از دست داده و کسل کننده به نظر می رسند، از این رو با بازسازی می توان ظاهر آن ها را تغییر داد و به زبان عامیانه خانه را نو کرد.

طراحی نما و بازسازی ساختمان با شارین آرک

بازسازی ساختمان کاری فراتر از تعمیرات ساختمان است که معمولا به تعمیر دیوار، تعمیر کاشی و دیگر کارهای جزئی تر تعمیراتی محدود نمی‌شود. با توجه به گروه مهندسین تعمیرات ساختمان و شرکت بازسازی ساختمان که انتخاب می‌کنید، کار بازسازی و تعمیرات ساختمان می‌تواند از قسمت‌های اساسی و از زیربنای ساختمان شروع شود و تا طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی منزل ادامه یابد و به طور کلی ساختمان شما را از نو بسازد.

شرکت جهان ساخت شارین از شما عزیزان دعوت می کند که این افتخار را به بدهید و از نمونه پروژه های اجرا شده و در حال اجرا به صورت حضوری بازدید فرمایید. در این شرکت معماری و طراحی داخلی پروسه طراحی تا اجرا تمامی پروژه های بازسازی ساختمان به صورت کارگروهی توسط مهندسین و اکیپ های تخصصی شارین بدون واسطه انجام می شود. برای همکاری با تیم حرفه ای و خلاق شارین فقط کافیست با شماره 91007005_021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان و راهنمایی های لازم در خصوص بازسازی، طراحی و اجرای پروژه بهره مند شوید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top