تاریخ انتشار: شنبه 1399/12/09 - 11:34
کد خبر: 387208

روحانی: عید امسال مانند پارسال است

رئیس جمهور گفت: اگر شرایط عادی باشد و موج چهارم هم اتفاق نیفتد بازهم عید امسال مانند عید پارسال است و شرایط ما سخت‌تر هم شده است. شرایط ما در هفته‌های پیش رو با توجه به واکسیناسیون بهتر می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در ستاد ملی مبارزه با کرونا ضمن تسلیت وفات حضرت زینب (س)، گفت: بار سنگینی در این روزها بر دوش پرستاران بوده و کار بسیار مهمی هم انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: این روزها یک مقدار روزهای حساس‌تری برای ما نسبت به چند ماه پیش است چون مردم ما در جنب‌وجوش هستند. پس روزهایی است که تماس‌ها یک مقداری بیشتر است و فاصله گذاری شاید کمتر رعایت شود و یکی دو هفته بعد آثارش را خواهیم دید. همه ما می‌خواهیم شب عید، شب آرامی برای مردم باشد.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر شرایط عادی باشد و موج چهارم هم اتفاق نیفتد بازهم عید امسال مانند عید پارسال است و شرایط ما سخت‌تر هم شده است. شرایط ما در هفته‌های پیش رو با توجه به واکسیناسیون بهتر می شود.

روحانی خاطر نشان کرد: امروز همه توان دولت برای خرید واکسن متمرکز است و هر مقدار بتوانیم واکسن مورد نیاز را تهیه می کنیم. واکسن امروز مشابه ماسک در روزهای ابتدایی است.

وی اظهار داشت:  شاید از نظرهایی باید بیشتر از پارسال مراعات کنیم. پارسال می‌گفتیم از دست ویروس وهان چه کار کنیم؛ امسال از مار غاشیه به افعی پناه بردیم.

روحانی بیان داشت: مصونیت واقعی زمانی حاصل می شود که در سراسر جهان واکسیناسیون انجام شود. آثار واکسن‌ها هنوز برای ما روشن نیست که عوارض این واکسن ها چیست اینها همه ابهامات است.

وی تاکید کرد: دو مرتبه دیدیم خوزستان با یک پیکی مواجه شد. ما فقط در استان خوزستان شهرهای قرمز داریم. در گزارش امروز دیدیدم در خوزستان تست‌ها افزایش یافته است. بیمار یابی دارد افزایش پیدا می‌کند و در کنار آنها رهگیری دارد انجام می‌شود و محدودیت‌ها هم دارد اعمال می شود.

رئیس جمهور اظهار داشت: باید محدودیت‌ها را ادامه دهیم و این محدودیت‌ها برداشته نمی‌شود و اقدامات تنبیهی نیز گاهی لازم است. 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top