تاریخ انتشار: شنبه 1399/12/16 - 08:40
کد خبر: 387937

موزه‌ها در ایام نوروز تعطیل هستند؟

مدیر برنامه ریزی و توسعه خدمات موزه‌ای بنیاد مستضعفان به بیان توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت موزه‌ها در ایام نوروز پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میزان؛ حمیدرضا قنبری همدانی، در خصوص فعالیت موزه‌های بنیاد مستضعفان در ایام نوروز گفت: ما در این خصوص از ستاد کرونا تبعیت می‌کنیم و چنانچه مجوز فعالیت داشته باشیم در این ایام به فعایت خود ادامه می‌دهیم.

وی افزود: یکی از دلایل اقتتاح موزه هنر ایران و مجموعه هنری موزه‌ای سردار آسمانی در روزهای پایانی سال این بود که پیش‌بینی می‌کردیم سفر در به دلیل شرایط کرونا مقدور نباشد و به همین دلیل برای خدمت رسانی به مردم در ایام عید این موزه‌ها را در این زمان افتتاح کردیم.

مدیر برنامه ریزی و توسعه خدمات موزه‌ای بنیاد مستضعفان متذکر شد: ما آمادگی داردیم از همین امروز بازدید داشته باشیم، اما یکسری پروتکل‌هایی اعلام شده است که ما باید آن‌ها را راعایت کنیم و قبل از بازدید باید ثبت نام انجام شود.

وی ضمن اشاره به به اینکه ما با ظرفیت یک پنجم تا یک چهارم ظرفیت موزه پذیرای مردم هستیم، بیان کرد: به احتمال زیاد اگر ستاد ملی کرونا اجازه دهد در ایام نوروز خدمت‌گزار مردم هستیم.

قنبری در خصوص برنامه‌های بنیاد مستضعفان برای ساخت موزه در شهرهای تاریخی ایران توضیح داد: بنیاد مستضعفان به همراه یکسری از نهادها و ارگان‌ها نظیر شهرداری‌ها و.. برای ساخت موزه نه تنها در شهرهای تاریخی بلکه در تمام شهرهای ایران اعلام آمادگی کرده است و در حال رایزنی‌هایی در این خصوص هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه یکسری املاک و اموال برای انجام این کار در اختیار بنیاد مستضعفان است، ادامه داد: بنیاد ساختمان‌هایی که قابلیت تبدیل شدن به موزه دارند را به سمت موزه شدن می‌برد.

مدیر برنامه ریزی و توسعه خدمات موزه‌ای بنیاد مستضعفان اظهار کرد: نهادها و سازمان‌های دیگر نظیر شهرداری و سازمان‌های موازی پیشنهاداتی را برای راه اندازی موزه به صورت مشترک را ارائه کرده اند و این سیاست در بنیاد مستضعفان وجود دارد و توسط موسسه موزه‌های بنیاد پیگیری می‌شود و امیدواریم به زودی نتایج بسیار خوبی را شاهد باشیم.

لازم به ذکر است یکشنبه دهم اسفند ماه به طور همزمان موزه هنر ایران و مجموعه هنری موزه‌ای سردار آسمانی در کاخ مرر با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان، رییس دفتر مقام معظم رهبری و همچنین مسئولانی از شهرداری تهران و نیروی انتظامی افتتاح شد و به گفته سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان مردم می‌توانند تا ۲۰ اسفند نسبت به ثبت نام اینترنتی و نوبت گیری برای بازید از موزه اقدام کنند و از ۲۰ اسفند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این موزه‌ها دیدن نمایند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top