تاریخ انتشار: شنبه 1399/12/16 - 23:13
کد خبر: 388065

باخت را شرافتمندانه پذیرفتیم

وقتی بازی به سمت حوادث می‌رود، باید تمرکز و دقت داشته باشیم چون ممکن است پنالتی یا موقعیتی مشابه نصیب تیم حریف شود. فکر می‌کنم کمترین حق فولاد در این بازی یک امتیاز بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سعید آذری پس از شکست یک بر صفر تیم فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم ولی به تیمی که بازی خوب می‌کند، امتیاز نمی‌دهند بلکه به تیمی که دقت بیشتر و تمرکز کافی برای استفاده از توپ‌هایش در امر گلزنی می‌کند و به گل می‌رسد، امتیاز می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: همین موضوع درس بزرگی برای بازیکنان ما می‌شود؛ دقیقاً مانند بازی با پرسپولیس که متأسفانه با دقت لازم بازی نکردیم.

آذری ادامه داد: وقتی بازی به سمت حوادث می‌رود، باید تمرکز و دقت داشته باشیم چون ممکن است پنالتی یا موقعیتی مشابه نصیب تیم حریف شود. فکر می‌کنم کمترین حق فولاد در این بازی یک امتیاز بود.

وی یادآور شد: امیدوارم فولاد روندی را که قبلاً داشت، طی کند. من به تیمم امیدوارم و از آقای نکونام و بازیکنان تیم نیز تشکر می‌کنم. به استقلال هم برای بردی که کسب کرد، تبریک می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره عملکرد داور بازی گفت: به خودمان اجازه نمی‌دهیم درباره این موضوع اظهارنظر کنیم، تیممان باخته است و آن را شرافتمندانه پذیرفته‌ایم. باید قبول کنیم اگر چنین شرایطی پیش آمد، خودمان را آماده کنیم.

آذری درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم فولاد خوزستان در زمستان تصریح کرد: قاعدتاً چنین موضوعی وجود دارد. ما سال گذشته در نیم فصل توانستیم خریدهای خوبی داشته باشیم. با توجه به محدودیت‌هایی که امسال داشتیم، نتوانستیم بازیکن بگیریم و بعید به نظر می‌رسد تا ۲۸ اسفند که مهلت نقل و انتقالات است، مشکل محرومیت ما حل شود.

وی درباره اینکه از فدراسیون فوتبال انتظار چه کمکی با توجه به آسیایی بودن فولاد در راستای لغو محرومیت‌های این باشگاه از جذب بازیکن دارد؟ گفت: این موضوع که خیلی خوب است اما همین فدراسیون پنجره ما را بسته است و ما مجبور شدیم به دادگاه عالی ورزش برویم. اگر قرار بود پنجره را خود آنها باز کنند، چرا فدراسیون آن را بست؟

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: ما تمام مستندات خود را برای جذب یک بازیکن آماتور ارائه کردیم و همین بازیکن نیز رفت و قراردادی بست. اگر فدراسیون تلاش می‌کند، ممنون می‌شویم اما همین کمیته تعیین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی‌مان را بسته است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top