تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/12/17 - 18:48
کد خبر: 388215

افزوده شدن قابلیت تصویربرداری زیر آب به گوشی‌های پیکسل گوگل

گوگل با این آپدیت امکان پشتیبانی از تصویربرداری زنده زیرآبی را فراهم آورده است، هرچند که امکان انجام آن صرفا با خود گوشی پیکسل وجود ندارد بلکه لازم خواهد بود تا یک کیس زیرآبی سازگار با آن نیز تهیه کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از اسلش‌گیر، در آپدیت جدید گوشی‌های پیکسل گوگل قابلیت‌های متنوعی به این گوشی‌ها افزوده می‌شود. اگر مشتاق دانستن این بوده‌اید که اگر از دوربین پیکسل‌تان در زیر آب استفاده کنید چه اتفاقی خواهد افتاد، بالاخره با این به‌روزرسانی به هدفتان می‌توانید برسید.

گوگل با این آپدیت امکان پشتیبانی از تصویربرداری زنده زیرآبی را فراهم آورده است، هرچند که امکان انجام آن صرفا با خود گوشی پیکسل وجود ندارد بلکه لازم خواهد بود تا یک کیس زیرآبی سازگار با آن نیز تهیه کنید، که در حال حاضر امکان انتخاب یکی از چهار نوع مختلف کیس‌های Kraken Sports برای آن وجود دارد. با برخوداری از کیس مخصوص، شما قادر به عکاسی و فیلمبرداری از زیر آب خواهید شد و می‌توانید از حالت پورتره و دید شبانه (Night Sight) در زیر موجها نیز استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع می‌توانید به سایت راهنمای گوگل کمرا مراجعه کنید.

گوگل همچنین مجموعه‌ای از والپیپرهای جدید را افزوده است که می‌گوید «در طی سال، سالگردهای فرهنگی مختلفی را جشن می‌گیرند». نخستین مجموعه از این والپیپیرهای جدید توسط زوج هنرمند Cachetejack به یادبود هشتم مارس، روز جهانی زنان، ارائه خواهد شد. 

همچنین قابلیت Smart Compose برای «برخی از اپ‌های پیام‌رسانی» در ایالات متحده به زبان انگلیسی ارائه شده است. و بالاخره اینکه تغییراتی در قابلیتهای زمان رفتن به بستر در اپ Clock در گوشیهای پیکسل که با استندهای شارژ وایرلس سازگاری دارند به اجرا در آمده است؛ این گوشیها عبارتند از پیکسل 3، 3 XL، 4، 4 XL و 5. وقتی شما گوشیتان را به یک استند شارژ می‌زنید، یک تم وقت رفتن به بستر و «نوتیفیکیشن‌های بازطراحی‌شده را برای کمک به تسهیل خواب‌تان» خواهید دید.

این قابلیتها به قابلیتهای Recorder جدیدی که ارائه شده‌اند افزوده می‌شود تا امکان آپلود و جستجوی شبیه Google Photos برای کاربران پیکسل فراهم بیاید.

 
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات
تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند
احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
باقری به روسیه سفر می‌کند
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top