تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/12/18 - 08:44
کد خبر: 388232

زمان پخش خندوانه مشخص شد

مدیر شبکه نسیم اعلام کرد که فصل هفتم برنامه تلویزیونی"خندوانه" از چهارشنبه ۲۰ اسفند همزمان با شب مبعث به آنتن شبکه نسیم برمی‌گردد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ شبکه نسیم برای ایام نوروز، برنامه‌های پربیننده‌ای مثل "هوش برتر" با شکل و شمایل جدید، "شوتبال" و "کودک‌شو" ویژه را تدارک دیده است. محمد احسانی مدیر شبکه نسیم در جریان بازدید از این برنامه‌های نوروزی از پخش فصل هفتم "خندوانه" رامبد جوان و قسمت ویژه (آخر) فصل چهارم برنامه "دورهمی" مهران مدیری خبر داد.

مدیر شبکه نسیم درباره پخش فصل هفتم "خندوانه" گفت: "خندوانه" بعد از مدت طولانی، فصل هفتم خود را از شب مبعث (چهارشنبه 20 اسفندماه) ساعت 23 با ویژه‌برنامه‌ای آغاز می‌کند. برنامه‌ای که تولید خود را خوب پیش می‌برد و با کیفیت خوبی در حال ساخت است.

مدیر شبکه نسیم درباره ضبط برنامه در شرایط کرونایی، تأکید کرد: همه تماشاچیان ماسک زده‌اند و حتماً مخاطبین خواهند دید پروتکل‌ها به جدّ رعایت می‌شود. از طرفی دیگر تعداد کمتری نسبت به فصل‌های قبلی حضور دارند. همچنین دکور بزرگی در برج میلاد را درنظر گرفته‌اند که با رعایت تمام ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی این اتفاق می‌افتد. چرا که آنقدر سلامتی شرکت‌کنندگان و عوامل اهمیت داشت که این همه زمان گذشت تا لوکیشن و شرایطی را فراهم کنند که این پروتکل‌ها درست و اصولی رعایت شوند.

او در خصوص پخش قسمت آخر برنامه "دورهمی" توضیح داد: همان‌طور که قبلاً اشاره کردم عید نوروز "دورهمی" نداریم اما قسمت آخر و ویژه فصل چهارم این برنامه تلویزیونی که احسان علیخانی میهمان این برنامه است، روز 30 اسفندماه مقارن با لحظه سال تحویل این برنامه روی آنتن خواهد رفت. بنابراین بعد از سال تحویل، ویژه برنامه شبکه نسیم، قسمت آخر و ویژه "دورهمی" مهران مدیری خواهد بود.

او همچنین تصریح کرد: "کودک‌شو" به طور ویژه روی آنتن خواهد بود، 15 قسمت ویژه "شوتبال" که اشتراکاتی با قبل دارد و اتفاقات ویژه‌ای را به تناسب ایام نوروز طراحی کرده است و همچنین سری جدید "هوش برتر" با دکوری که کاملاً تغییر کرده و به نسبت سری‌های قبل تفاوت‌های چشمگیری خواهد داشت. سری جدید "شکرستان" در 15 قسمت و برنامه نسیم آوا با باکس ویژه موسیقیایی نیز برای نوروز تدارک دیده شده‌اند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top