تاریخ انتشار: جمعه 1399/12/22 - 14:30
کد خبر: 388659

فریبا: استقلال می‌تواند زیباتر بازی کند

وی تصریح کرد: برد خیلی خوب و شیرینی بود اما به نظرم استقلال خیلی جا دارد که زیباتر بازی کند؛ یعنی همراه با نتیجه بازی زیباتری هم ارائه کند. البته در بازی با پیکان در نیمه اول استقلال خیلی خوب بازی کرد ولی در نیمه دم با توجه به بازی مستقیم حریف بازی از شکل اصلی خود خارج شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» بهتاش فریبا در گفت‌وگو با  فارس در مورد پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی اظهار داشت: از قبل هم مشخص بود بازی سختی در انتظار استقلال است. تیم های مهدی تارتار فضا را خوب می‌بندند، به خوبی پرس می‌کنند و البته از موقعیت‌های گلزنی هم خوب استفاده می‌کند.

وی افزود:‌ بازی در جام حذفی بود. جامی که با خوردن یک گل ممکن است یک تیم حذف شود و دیگر فرصتی برای جبران نباشد. پیکان هم بعد از اینکه گل اول را دریافت کرد، دفاع چند لایه را کنار گذاشت و برای زدن گل تساوی حمله کرد که گل دوم را هم استقلال زد. پس از آن پیکان رو به بازی مستقیم آورد که در این حالت هافبک‌ها از جریان بازی خارج می‌شوند.

این کارشناس با اشاره به یک اشکال فنی در تیم استقلال گفت: اشکالی که من در بازی استقلال دیدم، این است که آنان کمتر صاحب توپ‌های سوم می‌شدند. ضمن اینکه تقریباً تمام حملات پیکان از سمت چپ استقلال یعنی سمت راست پیکان انجام می‌شد؛ جایی که محمد نادری حضور داشت. تمام حملات پیکان از این سمت پایه‌ریزی شد. نادری روز بسیار خوبی را به خصوص در فاز هجومی پشت‌سر گذاشت اما از این جناح فشار زیادی به تیم آمد و شاهد موقعیت‌های 2 به تک و حتی 3 به تک بودیم.

فریبا با اشاره به نیمه دوم مسابقه افزود: در نیمه اول استقلال از هر دو سمت نفوذ می‌کرد اما در نیمه دوم فقط از سمت چپ نفوذ داشتیم. با آمدن بابک مرادی و ارسلان مطهری شرایط تیم بهتر و هجومی‌تر شد. مرادی و مطهری بسیار با انگیزه نشان دادند. مرادی سه موقعیت صددرصد گلزنی داشت و یک بار هم با ضربه سر به تیرک پیکان زد. مطهری هم بسیار با انگیزه بازی کرد اگر این توپ‌ها گل می‌شد شرایط بازی تغییر می‌کرد. پیکان حتی یک توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

وی تصریح کرد: برد خیلی خوب و شیرینی بود اما به نظرم استقلال خیلی جا دارد که زیباتر بازی کند؛ یعنی همراه با نتیجه بازی زیباتری هم ارائه کند. البته در بازی با پیکان در نیمه اول استقلال خیلی خوب بازی کرد ولی در نیمه دم با توجه به بازی مستقیم حریف بازی از شکل اصلی خود خارج شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top