تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/12/25 - 10:02
کد خبر: 388977

فوتبال اروپا؛

رونالدو: باور کنید این داستان هنوز تمام نشده!

رونالدو: باور کنید این داستان هنوز تمام نشده!

کریس رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، پس از رسیدن به رکورد 770 گل زده در دوران حرفه‌ای‌اش، تاکید کرد که هنوز به دنبال رسیدن به دستاوردهای بیشتری است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رونالدو مدتی پیش از رکورد 757 گل پله که به عنوان تعداد گل های رسمی این ستاره برزیلی ثبت شده، عبور کرد اما خود پله ادعا کرد که تعداد گل های رسمی اش 767 گل است؛ رکوردی که رونالدو امشب با زدن 3 گل به کالیاری شکست و تعداد گل های دوران حرفه ای اش را به 770 رساند.

ستاره پرتغالی که بعد از رسیدن به رکورد قبلی، واکنشی نشان نداده بود، این بار در صفحه اینستاگرامش با انتشار پیامی، از اینکه اکنون به طور رسمی بهترین گلزن تاریخ است، ابراز خوشحالی کرد و در عین حال، تاکید کرد که این به معنای پایان آرزوهایش در فوتبال نیست.

او نوشت:" در چند هفته اخیر، همه جا پر از اخبار و آماری بود که من را ، با پشت سر گذاشتن 757 گل رسمی پله، به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال معرفی می کرد. هرچند من به خاطر چنین تقدیری، متشکر هستم اما اکنون زمان آن است که توضیح بدهم که چرا تا این لحظه، آن رکورد را تایید نکردم.

تحسین همیشگی و بدون قید و شرط من از آقای ادسون آرانتس دو ناسیمنتو، همان احترامی که برای فوتبال اواسط قرن بیستم دارم، باعث شد تا من آمار 767 گل او را بپذیرم و 9 گل او برای تیم ایالتی سائوپائولو و یک گلش برای تیم ارتش برزیل را به عنوان گل رسمی در نظر بگیرم. دنیا و فوتبال از آن زمان تغییر کرده اما این به معنای آن نیست که ما تاریخ را آنطور که به نفع مان است، تغییر بدهیم.

امروز که به طور رسمی به 770 گل در دوران حرفه ای ام رسیدم، اولین صحبتم مستقیما به پله است. هیچ بازیکنی در دنیا نیست که بدون شنیدن داستانی هایی در مورد بازی های او؛ گل هایش و دستاوردهایش بزرگ شده باشد و من هم استثنا نیستم. و به همین دلیل، لبریز از شادی و غرور هستم که تایید کنم که گلزنی امروز من را بالاتر از پله در صدر جدول بهترین گلزنان دنیا قرار داد؛ چیزی که وقتی به عنوان کودکی در مدیرا بزرگ می شدم، هرگز نمی توانستم در رویا هم تصور کنم.

تشکر از همه آنهایی که در این مسیر شگفت انگیز با من بودند؛ از هم تیمی هایش، حریفانم و هواداران فوتبال در سراسر دنیا و مهمتر از همه، از خانواده و دوستان نزدیکم. وقتی می گویم بدون شما نمی توانستم چنین کاری انجام بدهم، از من باور کنید. 

اکنون نمی توانم منتظر بازی چالش های بعدی باشم! رکوردها و جام های بعدی! باور کنید این داستان هنوز خیلی مانده تا تمام شود. آینده، فرداشت و هنوز جام های زیادی وجود دارد که با یوونتوس و پرتغال برنده شوم."

این در حالی است که بعد از حذف یوونتوس از چمپیونزلیگ که چند روز قبل رقم خورد، انتقادهای زیادی از رونالدو مطرح شد و او با سه گلی که در دیدار امشب به ثمر رساند، به نوعی به این انتقادات نیز پاسخ داد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top