تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/01/04 - 12:27
کد خبر: 389856

وزیر آموزش و پرورش:

مشمولان استخدام تعیین تکلیف می شوند

وزیر آموزش و پرورش از تعیین تکلیف تمام مشمولان استخدام در سال ۱۴۰۰ ‌خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محسن حاجی میرزایی در حاشیه نشست با مسئولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعیین تکلیف مشمولان استخدام، افزود: تمامی مشمولان قانون استخدام شامل نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، در سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف و حدود دو سوم این نیروها وارد دانشگاه فرهنگیان شده‌اند و بقیه نیز در ماه‌های اول سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف می‌شوند.

مشمولان استخدام تعیین تکلیف می شوند

وی با بیان اینکه همه این افراد در دوره یک ساله دانشگاه فرهنگیان شرکت خواهند کرد، با اشاره به نیروهای نهضت سوادآموزی که فعالیت بعد از سال ۹۲ دارند، گفت: فعلاً استخدام در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و آزمون‌های ماده ۲۸ است و قانونی برای استخدام این نیروها به تصویب نرسیده است.

حاجی میرزایی گفت: حجم کتاب‌های درسی برای امتحانات تعیین و در سایت سازمان پژوهش و برنامه ریزی اعلام و برای کنکور نیز به سازمان سنجش اعلام شده و از سوی این سازمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: امسال بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا، وضعیت حضوری و غیرحضوری بودن امتحانات تعیین می‌شود.

حاجی میرزایی گفت: فلسفه آموزش و پرورش ارتقای کیفیت یادگیری است و این هدف نباید در بستر مقدمات و تمهیدات در اذهان تغییر کند. باید حضور کارگزاران تعلیم و تربیت تأثیرگذار باشد و به افزایش آگاهی و توانمندی دانش آموزان منجر شود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مطمئن شویم عمل آموزش با کیفیت انجام شده است.

حاجی میرزایی با بیان اینکه ارزشیابی مستمر یک ضرورت انکارناپذیر است، گفت: ارزیابی باید مستمر انجام و نشست‌های کاری باید به یافته‌های جدید و طراحی‌های نوع ختم شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: بزرگ‌ترین شرافت انسانی در هستی، وظیفه سنگین پرورش انسان‌ها است که به ما متولیان تعلیم و تربیت واگذار شده است. بر اساس گزارش مدیرکل و معاونین و رؤسا، عملکرد استان در برخی شاخص‌ها برتر از میانگین کشور و بیانگر تلاش جمعی و خوب مجموعه آموزش و پرورش استان است.

وی افزود: آنچه می‌ماند تابلویی از عملکرد شما برای نسل‌های آینده است و سعی کنید با محوریت تحول در تعلیم و تربیت فعالیت کنید.

حاجی میرزایی گفت: در مدیریت اصل بر این است که برای حل مسئله آن را درک و تبیین کنیم و عملاً خود شخص با اندیشه و تدبر در آن وارد شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف
انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
گروسی به ایران می آید؟
بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر
توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟
همراهی نفت و طلا در روند نزولی
ادامه بارش‌ها تا پایان هفته
۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز
رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده
اعتراف رسانه اپوزیسیون به توان موشکی ایران
کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه تخلف است
اینتر برای بیستمین‌ بار قهرمان سری‌ آ شد
زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد! +فیلم
فیلم گل سردار آزمون به بولونیا +فیلم
۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا در حمایت از غزه +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top