تاریخ انتشار: شنبه 1400/01/07 - 21:58
کد خبر: 390124

شورای ائتلاف ظرفیت‌های جبهه انقلاب پی می‌گیرد

تقارن حلول سال ۱۴۰۰ و ورود به قرن پانزدهم ه.ش. با ایام مبارک ماه شعبان و موعد بهار، نوید گذر از زمستان های سخت و سرد سیاسی و اقتصادی و استقبال از فصل شکوفایی و گره گشایی می دهد و موعد انتخابات ریاست جمهوری بر این امید تحول و شوق بهبود می‌افزاید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بیانیه‌ای تصریح کرد: شورای ائتلاف به مردم عزیز ایران متعهد می‌شود، تمام ظرفیت اجتماعی و شبکه فعال خود را جهت ممیزی عمیق و بدون سوگیری سیاسی مبتنی بر شروط لازم و شاخص های هفت گانه رهبری بکار بندد و تلاش کند با رویکرد ائتلافی به ارزیابی شاخص ها پرداخته و افراد شایسته و صالح را اولویت دهی نماید.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن حلول سال ۱۴۰۰ و ورود به قرن پانزدهم ه.ش. با ایام مبارک ماه شعبان و موعد بهار، نوید گذر از زمستان های سخت و سرد سیاسی و اقتصادی و استقبال از فصل شکوفایی و گره گشایی می دهد و موعد انتخابات ریاست جمهوری بر این امید تحول و شوق بهبود می‌افزاید. در آستانه اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم، رهبر معظم انقلاب بر نقش موثر و جایگاه ممتاز ریاست جمهوری و دامنه اختیارات و قدرت اجرایی بی بدیل آن تاکید نمودند و با اشاره به لزوم فهم مسائل اولویت دار کشور به شناخت اقتصاد و فهم مسائل تخصصی آن و سپس فهم حوزه امنیت و آسیب‌های اجتماعی پرداختند و بر قابلیت مواجهه با سیاست‌های پیچیده بین المللی و در نهایت مسئله فرهنگ، بعنوان پیش نیازهای ورود به میدان رقابت اشاره کردند و هفت شاخص برای رییس‌جمهور مطلوب برشمردند که شامل کفایت مدیریت، ایمان، عدالت خواهی، فسادستیزی، عملکرد انقلابی و جهادی، اعتقاد به توانمندی‌های داخلی و اعتماد به جوانان است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، ایجاد وحدت و انسجام سیاسی را ماموریت اصلی خود می‌داند و اتصال ظرفیت‌های بی بدیل جبهه انقلاب به مثابه یک کل منسجم و قدرتمند را بعنوان راهبرد اولویت دار پی میگیرد و به کمک شبکه اجتماعی گسترده خود، اعم از بدنه عظیم مردمی، تنوع کم نظیر گروه ها و جریانات اجتماعی و سیاسی و بویژه چهره های سرآمد، ممتاز و توانمند مدیریتی و اجرایی، این ماموریت و راهبرد را با جدیت دنبال می کند.

شورای ائتلاف، فرمایشات رهبر معظم انقلاب را بعنوان نقشه راه سیاسی قلمداد نموده و ضمن دعوت از نامزدهای بالقوه به تامل در مقدمات ورود به عرصه رقابت و خود آزمایی شاخص ها، به مردم عزیز ایران متعهد می شود، تمام ظرفیت اجتماعی و شبکه فعال خود را جهت ممیزی عمیق و بدون سوگیری سیاسی مبتنی بر شروط لازم و شاخص های هفت گانه رهبری بکار بندد و تلاش کند با رویکرد ائتلافی به ارزیابی شاخص ها پرداخته و افراد شایسته و صالح را اولویت دهی نماید و در نهایت با ایجاد اجماع سیاسی، زمینه را برای نقش آفرینی جوانان جهت حرکت پرشتاب به سمت قله های دست یافتنی و باشکوه ایران قوی و افق گشایی و پیشرفت همه جانبه در گام دوم انقلاب، مهیا کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top