تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/01/11 - 14:47
کد خبر: 390447

وطن فروشانی که نگران منافع ملی شدند؛

خیانتکاران دیروز، دلسوزان امروز

باید از گروهک تروریسی منافقین و خاندان پهلوی پرسید، شما که لیست خیانت هایتان به ایران و ایرانی سال هاست زبان زد عام و خاص است با چه رویی بازهم برای این مردم که خونشان را در کف خیابان ها ریختید ابراز نگرانی می کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مسلم خلخال؛ دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اطلاعات پیشرفته // پس از انتشار خبر پیش‌نویس نهایی سند «برنامه ۲۵ ساله همکاری های جامع ایران و چین» قراردادی که صدای خیلی از مقامات آمریکایی و صهیونیستی از جمله جوبایدن رئیس جمهور آمریکا را هم در آورد، شایعات زیادی از سوی ضدانقلاب در رسانه‌های رسمی و کاربران آن‌ها علیه این سند در فضای مجازی منتشر شد.

از شبکه های ماهواره‌ای فارسی زبان گرفته تا کاربران کوچک و بزرگ ضدانقلاب در فضای مجازی بدون آن که اصلا از مفاد سند راهبردی بین ایران و چین مطلع باشند شروع به انتشار شایعات و دروغ‌هایی در فضای مجازی کردند.

کاملا معلوم است که آنها طبق یک جریان سازماندهی شده از واژه هایی مانند ترکمانچایی دیگر؛ مستعمره شدن ایران و ...  استفاده کردند تا با احساسات مردم بازی و کشورمان را در اذهان عمومی تحقیر کنند.

جالب اینجاست کسانی حرف فروش جزیره کیش، قشم و یا ورود نظامیان چینی به ایران را مطرح کردند  که خودشان همین کشور و مردمش را فروختند تا الان بتوانند با دم تکان دادن برای اجنبی ها تکه استخوانی جلویشان بیندازند.

در ادامه به برخی از این وطن فروشان می پردازیم و خواهیم دید کسانی که خود با خیانت و کشتار مردم به اینجا رسیدند امروز چطور برای میردم دلسوزی می کنند:

اینترنشنال بی بی سی

در بین شبکه های فارسی زبان ماهواره ای اینترنشنال و بی بی سی بیشترین تخریب را در دستور کارخود قرار دادند. به گمانم دست این شبکه ها که بعد از دستگیری روح الله زم سردسته آمدنیوز، افراطی تر شدند و هرچیزی را بهانه ای برای تخریب ایران می کنند کاملا برای مردم رو شده اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که شبکه هایی که بودجه آنها از طرف انگلیسی ها و سعودی ها تامین می شود کاملا روشن است که باید با ایران و ایرانی دشمنی داشته باشند.

گروهک منافقین - خاندان پهلوی

گروهک منافقین با رهبری مریم رجوی که سال هاست تمام تلاش خود را برای ناامید کردن مردم از کشورمان کرده اند این روزها هم ساکت ننشسته و تلاش خود را برای تخریب و تحقیر این قرار کردند قراردادی که هیچ طلاعی از آن ندارند اما باید یک سوال از این تروریست ها پرسید که آن زمان که در خیابان های ایران مردم و هموطن های خود را به رگبار می بستید آن زمان که با صدام هم پیمان شدید و به کشور خود حمله ور شدید به فکر مردم و منافع کشور نبودید الان به فکر افتادید؟

خاندان پهلوی که این سال ها در راس آنها رضا پهلوی کمر همت را بسته به ایجاد دو دستگی مردم کشورمان، این روزها هم دست به کار شده و قرارداد 25ساله را خیانت به منافع ایران دانست اما باید از خاندان پهلوی پرسید؛ آن زمان که خاک کشورمان را میفروختید به کشور خیانت نکردید الان خیانت شده؟

آن زمان که بحرین را پدر جنابعالی فروخت و با جمله فکر کنید دخترمان بود که شوهر کرده مردم را به سخره گرفته بود خیانت به منافع ملی ایران نبود؟ آن زمان که نظامیان آمریکایی هرکاری کشور می کردند کسی حق برخورد را نداشت خیانت به کشور نبود؟

گروهک منافقین

باید از گروهک تروریسی منافقین و خاندان پهلوی پرسید، شما که لیست خیانت هایتان به ایران و ایرانی سال هاست زبان زد عام و خاص است با چه رویی بازهم برای این مردم که خونشان را در کف خیابان ها ریختید ابراز نگرانی می کنید.

از سوی دیگر باید از امثال مسیح علینژاد و کسانی که روزی هویت و کشور خودشان را فروختند تا برای اجنبی ها دم تکان دهند پرسید شمایی که برای تحریم همین مردم نامه ها امضا کردید و خواستار فشار و تحریم های بیشتر برای همین کشور شدید باید هم الان از دور زدن همان تحریم ها ناراحت باشید. درواقع باید پرسید شمایی که تا همین هفته گذشته خواستار تحریم مردم ایران بودید الان به یکباره نگران مردم شدید؟

ظریف - قرارداد ایران و چین

در این بین باید از صداوسیما نیز انتقاد داشت که به اندازه کافی به معرفی و ظرفیت های این قرارداد نپرداختند تا نقشه های همچین افرادی خنثی شود. در واقع صداوسیما می تواند نقش مهمی در روشنگری جامعه داشته باشد تا کسانی که زمانی جلادان این مردم بودند نتوانند خود را بعنوان ناجی مردم معرفی کنند.

در این شکی نیست که طرف های غربی و هجمه های رسانه ای ضدانقلاب برای فشار به ایران است که مفاد این قرارداد را منتشر کنند تا بتوانند راه های دور زدن تحریم ها را توسط ایران در این قرارداد به دست بیاورند و منطقی است که وزارت خارجه ما باید هرگونه راهی برای دور زدن تحریم ها را از چشم دشمنان مخفی نگه دارد.

 اما لازم است که وزارت خارجه، دیگر ارگانهای درگیر و کارشناسان مختلف با پرداختن به این قرارداد به خوبی آن را معرفی کرده و اطمینان کافی را به مردم کشور برای حفظ منافع ملی بدهد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top