تاریخ انتشار: شنبه 1400/01/14 - 15:51
کد خبر: 390723

فروش آنلاین عطر و اسانس با تخفیف ویژه

این عطر نیز مثل همه ی عطر های پرطرفدار و شناخته شده ی دنیا در فروشگاه عطر فرید موجود است، و شما همراهان گرامی­ می­توانید جهت مشاهده ی دیگر محصولات ما و خرید اسانس عطر تام فورد عود وود به وب سایت عطر فرید مراجعه نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تکنولوژی امروزه باعث شده تا ما بتوانیم بسیاری از کار هایی که پیش از این مجبور بودیم بصورت حضوری انجام بدهیم را به راحتی در خانه یا محل کارمان با استفاده از اینترنت انجام داده و از دردسر هایی مثل ماندن در ترافیک و هوای آلوده در امان باشیم، و در عین حال در زمان خود صرفه جویی کنیم.

این مسئله در خرید عطر و ادکلن نیز دیده می­شود. در دنیای مدرن امروز ما دیگر مجبور نیستیم برای خرید عطر اصل به فروشگاه ها برویم، و کلی ترس و استرس داشته باشیم که مبادا عطری که می­خریم اورجینال نباشد.

در عوض، می­توانیم به راحتی از فروشگاه های آنلاین معتبر مثل فروشگاه عطر فرید با خیال راحت توضیحات و مشخصات عطر ها را بخوانیم و مطمئن باشیم که عطری که می­خریم اورجینال است.

معروف ترین عطرهای دنیا

در این مقاله، فروشگاه تخصصی عطر فرید که یکی از معتبر ترین و کارکشته ترین فروشگاه ها در زمینه فروش عطر است، آمده تا چند مورد از بهترین و محبوب ترین عطر های دنیا را به شما عزیزان معرفی کند.

اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص عطر و ادکلن هستید پیشنهاد می­کنیم این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

  • مجموعه ی میسون فرانسیس کورکجان

عطر میسون فرانسیس که محصول ویژه ی برند میسون فرانسیس کورکجان است، شاهکاری از خود فرانسیس کورکجان معروف، که آوازه عطر های او در سر تا سر دنیا پیچیده است، و مارک چایا که از اصلی ترین بنیانگذاران و رئیس کل خانه عطر است می­باشد، و به نحوی حاصل همکاری این دو بزرگ است.

میسون فرانسیس کورکجان بارکات رژ، حاصل آرزوی همکاری فرانسیس و مارک است، آرزوی خلق آثاری که نشان دهنده ی یک چشم انداز احساسی، چند وجهی و پربار در دنیای عطر باشد و همین شد که آنها تصمیم گرفتند روش و سبک زندگی فرانسوی را در این عطر های بی نظیر پیاده کنند.

فرانسیس کورکجان دارای چندین و چند عطر بی نظیر و مست کننده است که هرکدام با نت های بویایی خاص و جادویی خودشان می­توانند نشان دهنده ی یک نوع شخصیت و احساسات خاص برای هر مرد و زنی باشند.

درست است که عطر های این برند از سنت های عطر سازی لوکس و اصیل فرانسوی پیروی می­کنند، اما در عین حال این برند مدافع سر سخت بینش هنری دنیای مدرن در صنعت عطر سازی است.

فروش آنلاین عطر و اسانس با تخفیف ویژه

فرانسیس کورکجان، باکارات رژ 540

یکی از پر طرفدار ترین عطر هایی که برند فرانسیس کورکجان طراحی کرده است باکارت رژ است که آن را با نام میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ 540 نیز می­شناسند.

خرید اسانس عطر فرانسوی میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ یکی از اصلی ترین انتخاب ها برای افراد خاص پسندی است که عاشق عطر هایی با رایحه چوب معطر هستند.

این عطر مثل خیلی از عطر های دیگر دارای سه رایحه ی اصلی است، و وقتی این عطر را اسپری می­کنید، به ترتیب رایحه های زیر مشام شما را نوازش می­کنند:

  • نت اول: یاس و زعفران
  • نت دوم: عنبر کهربایی
  • نت سوم: صنوبر و رایحه درخت سرو

بی شک رایحه های بکار رفته در این عطر بی نظیر هستند و یکبار استفاده از آن کافی است تا هوش از سر همه ی اطرافیان شما ببرد.

نت دوم این عطر یعنی عنبر کهربایی نت اصلی و طلایی این عطر است، که بدست آوردن آن بسیار سخت و هزینه بر بوده، و در عین حال بوی بی نظیری دارد و احتمالا یکی از دلایل اصلی بالا بودن قیمت آن همین نت باشد.

شما عزیزان می­توانید جهت خرید اسانس عطر فرانسوی میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ با بهترین قیمت، همین حالا به وب سایت عطر فرید مراجعه کنید.

عطر تِق هرمس

دیگر عطر پرفروش دنیا که در کشور ما طرفداران بسیاری نزد آقایان دارد، تق هرمس است. تِق عطری مردانه و تلخ است که در سال 2006 به بازار عطر و ادکلن وارد شد و از همان ابتدا به دلیل بوی منحصر به فرد خود توانست فروش بسیار بالایی برای کمپانی هرمس به همراه داشته باشد.

این فروش و محبوبیت به حدی بود که پس از آن، تِق برای بسیاری از افراد به نماد و یادآور این برند تبدیل شد و باعث شد بسیاری از افراد با همین عطر با این برند آشنا شوند.

هرمس عطر تلخ و تند به سبک چوبی است که در فصل بهار و پاییز بیش ترین کاربرد را دارد و استفاده از آن می­تواند به خوبی بوی یک مرد و جنتلمن واقعی را به شما هدیه دهد.

هرمس می­گوید این عطر را برای مرد هایی که در شهر های شلوغ و پر ازدحام زندگی می­کنند، برای ایجاد حس رهایی و خلاص شدن از شلوغی های اطرافشان طراحی کرده است.

مثل باکارات رژ 540، هرمس نیز از خانواده عطر های چوبی است که در خانواده بویایی سرخس ها قرار می­گیرد و یکی از گزینه های جذاب برای خاص پسند هایی است که عاشق بوی چوب هستند.

بوی گریپ فروت و پرتقال اولین بویی است که شما پس از اسپری کردن این عطر می­توانید آن را احساس کنید که شیرینی و خنکی آن باعث ایجاد آرامش روانی عمیق برای شما و اطرافیانتان می­شود.

بعد از گذشت مدتی این عطر رایحه فلفل سیاه و گل شمعدانی را از خود نشان می­دهد، ترکیب دوگانه که به شکل بی نظیر و لذت بخشی ضد هم هستند و می­تواند شادی و نشاط را پس از آرامش نت اول به شما هدیه دهند.

در آخر بعد از گذشت مدتی رایحه ی سدر، علف وتیور و گیاه پاتچولی و نعناع است که این عطر را به اطرافیان می­شناساند و تا انتهای مدت زمان ماندگاری همراه شما خواهد بود.

فروش آنلاین عطر و اسانس با تخفیف ویژه

پس بطور خلاصه می­توان گفت ترکیبات این عطر را نت های زیر تشکیل می­دهند:

  1. پرتقال و گریپ فروت
  2. فلفل سیاه و گلی شمعدانی
  3. خس خس، بنزوئین، سدر و نعناع

پگاسوس د مارلی

de Marly Pegasus عطری برگرفته از سمبل یکی از اسب های افسانه ای که در یونان باستان به نام پگاسوس است و نماد این عطر را می­توان روی شیشه ی عطر هم مشاهده کرد که به روشی هنرمندانه، خشن و چابک طراحی شده است.

پگاسوس د مارلی سمبل و نماد مردی با اراده، قدرتمند، متفکر و عمیق است و اولین باری که یک زن این بو را از سوی یک مرد استشمام کند، جذابیت های مردانه ی او برایش چندین برابر خواهد شد.

د مارلی یکی از شاهکار های برند جاودان و شناخته شده ی پگاسوس است که با ماندگاری و پخش بوی بسیار عالی خود توانسته به گل سرسبد این برند تبدیل شود.

این عطر بی نظیر و رویایی می­تواند ماندگاری بیش از یک هفته داشته باشد، و تنه به تنه ی بزرگ ترین عطر های ماندگار دنیا مثل پیور هاوانا که محصول برند محبوب ماگلر است بزند.

نت های بویایی این عطر را می­توانید در ادامه مشاهده کنید:

  • اولین رایحه: ترنج، گل گاو زبان و زیره سبز
  • دومین رایحه: اسطوخودوس، بادام تلخ و گل یاس
  • سومین رایحه: وانیل، کهربا و چوب صندل

عطر فرید از جمله اصلی ترین وارد کنندگان و مراکز خرید عطر پگاسوس د مارلی است و شما را به مشاهده ی این محصول و دیگر محصولات با کیفیت، اورجینال و مقرون به صرفه ی خود در فروشگاهش دعوت می­کند.

تام فورد عود وود

تام فورد عود وود یکی از محبوب ترین عطر های unisex است، یعنی هم برای مردان و هم برای زنان قابل استفاده می­باشد.

عود وود تام فورد عطری بسیار شیک است که رایحه ای متعادل از چوب را به شما هدیه می­دهد. شروع این عطر با رایحه ی نیمه شیرین حاصل از ترکیب عود و چوب رزوود است. یک تضاد زیبا که در آن شیرینی دلچسب کهربا به خوبی تلخی چوب را تحت کنترل قرار می­گیرد

پس از گذشت مدتی شیرینی کهربا غلبه می­کند و گرمای بیش تری در عطر ایجاد می­کند که باعث این عطر جذاب تر شدن این عطر می­شود، در عین حال رایحه چوب رز و عود هم خودشان را کماکان نشان می­دهند تا از لوکس بودن و کیفیت بالای چوبی این عطر کاسته نشود.

فروش آنلاین عطر و اسانس با تخفیف ویژه

از دیگر نکات جذاب این عطر طراحی زیبا، ساده و کلاسیک شیشه ی آن است که به رنگ قهوه ای است و روی پلاک طلایی آن می­توان نام تام فورد، و کمی پایین تر نام عود وود را به خوبی مشاهده کرد.

رنگ اصلی شیشه ی آن قهوه ای تیره است که زیر چتر درب آن قرار گرفته و هماهنگی بسیار جذابی را پدیده آورده است.

نت بویایی این عطر شامل رایحه های دانه تونکا، رایحه های مختلف چوبی، دارچین، وانیل، چوب صندل سفید، خس خس، فلفل سیچوان، عود و کهربا می­باشد.

این عطر نیز مثل همه ی عطر های پرطرفدار و شناخته شده ی دنیا در فروشگاه عطر فرید موجود است، و شما همراهان گرامی­ می­توانید جهت مشاهده ی دیگر محصولات ما و خرید اسانس عطر تام فورد عود وود به وب سایت عطر فرید مراجعه نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
میلاد شیرازی
1400/01/27 - 00:39

عطر پگاسوس پارفومز د مارلی و تام فورد عود وود و عطر تق هرمس مردانه سه تا از بهترین عطر های مردانه هستن که میشه معرفی کرد حتما از این اسانس ها استفاده کنین
ممنون از سایت دانشجویان
Amir
1400/01/30 - 20:03

مقاله بسیار جامعی در مورد عطر باکارات رژ و عطر پگاسوس د مارلی و عطر تام فورد عود وود و عطر تق هرمس بود ممنون
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top