تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/01/19 - 15:46
کد خبر: 391430

غیرحضوری شدن کلیه فعالیت‌های دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که با توجه به وضعیت قرمز کرونا در تهران، کلیه فعالیت‌های این دانشگاه از امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی افراد انجام می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد که با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر تهران، کلیه فعالیت‌های آموزشی (شامل کلاس‌ها و جلسات دفاع از پایان‌نامه) به صورت مجازی ادامه خواهد یافت و اعضای هیات علمی که نیاز به استفاده از استودیو‌های دانشگاه برای تدریس دارند، کماکان می‌توانند در استودیو‌هایی قبلی، به تدریس خود ادامه دهند.

غیر حضوری شدن کلیه فعالیت‌های دانشگاه شریف به صورت غیر حضوری تا اطلاع ثانوی

تردد دانشجویان به دانشگاه مجاز نخواهد بود مگر در مواردی که حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تشخیص و پذیرش مسئولیت استاد راهنما و رئیس دانشکده و تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای زمان‌های محدود ضروری باشد و تمامی مجوز‌های صادر شده قبلی از تاریخ ۲۱ فروردین سال جاری ملغی خواهد شد.

همچنین، دانشجویان در مراحل نهایی فراغت از تحصیل برای پیگیری فرایند‌های فراغت از تحصیل خود می‌توانند با هماهنگی قبلی به ساختمان جدید آموزش مراجعه کنند.

دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد که هیچ دانشجویی حتی با داشتن مجوز قبلی از روز جمعه ۲۰ فروردین اجازه اسکان در خوابگاه‌ها را نخواهد داشت. دانشجویانی که قبل از این تاریخ در خوابگاه مستقر شده‌اند نیز در صورت تمایل می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به اسکان در خوابگاه‌ها ادامه دهند. البته در این مدت، توزیع وعده‌های غذایی دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها، در محل خوابگاه انجام خواهد گرفت.

بنا بر اعلام این دانشگاه، کلیه جلسات و رویداد‌های دانشگاه از قبیل شورا‌ها و کمیته‌های دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و سمینار‌های پژوهشی که به صورت مجازی امکان برگزاری دارند، طبق روال معمول برگزار خواهد شد.

این دانشگاه هشدار داد، افرادی که در مجتمع‌های خدمات فناوری و دانشجویانی که در طرح‌های ارتباط با صنعت همکاری دارند، امکان حضور فیزیکی در دانشگاه را ندارند و به تناسب به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه خواهند داد. در موارد استثناء و ضروری حضور افراد شاغل در واحد‌های مجتمع‌های خدمات فناوری به تشخیص و پذیرش مسئولیت استاد مربوطه و با تایید معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه برای زمان‌های محدود مجاز خواهد بود.

حضور کارکنان جهت انجام امور مربوط به سامانه‌های الکترونیکی، حفاظت فیزیکی، تأسیسات و ساختمان، فضای سبز و خدمات پشتیبانی مرتبط با دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها (شامل کارکنان ادارات امور خوابگاه، کارکنان و پیمانکاران امور تغذیه، مرکز بهداشت و پرسنل خدمات خوابگاهی)، با حداقل تعداد ممکن، بسته به اعلام مدیر واحد مربوطه و تایید معاونت مربوطه دانشگاه، ضروری است.

دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد که کارکنان تا یک سوم تعداد هر واحد با نظر مدیر و تایید معاونت مربوطه در دانشگاه حضور خواهند داشت و در همه مواردی که حضور افراد در دانشگاه مجاز شمرده شده است، افراد ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top