تاریخ انتشار: جمعه 1400/01/20 - 12:15
کد خبر: 391489

وظیفه جریان دانشجویی آگاه سازی و شورآفرینی در کشور است

جوانان و بخصوص قشر فرهیخته دانشگاهی در این حرکت تحول خواهانه نقش جدی برعهده دارند اینان موتور محرک گام دوم انقلاب اند. تمام تمرکز دشمن هم بر خنثی سازی این ظرفیت عظیم از طریق ترویج روحیه یأس و ناامیدی است. جریان دانشجویی باید در مسیر تشکیل دولت اسلامی به معنای واقعی آن برای خود نقش ویژه ای تعریف کند و پرچم دار امیدآفرینی و تحول خواهی در کشور باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمدحسین آزادی فعال سابق دانشجویی و دبیر سابق جامعه رسانه اسلامی دانشگاه صداوسیما گفت: انتخابات آتی ریاست جمهوری انتخابات ویژه‌ای بوده و چشم دوست و دشمن به آن است. ضد انقلاب و دنباله های داخلی آنها به دنبال تضعیف جمهوریت نظام، القای بی اثر بودن انتخابات و مأیوس سازی مردم از حضور پای صندوق های رأی اند. البته فشارهای شدید اقتصادی و ناکارآمدی های داخلی در چند سال گذشته به این موضوع دامن زده است.

وی ادامه داد: متأسفانه عده ای که وضعیت نامطلوب کنونی نتیجه تفکر سیاسی و مدیریت اجرایی آنهاست در تلاشند به هر طریقی ناکارآمدی موجود را با گزاره های موهومی چون دولت در سایه، چند دولتی و تعابیری از این دست توجیه کنند.

آزادی افزود: انقلاب در آغاز گام دوم خود قرار داد، گامی که باید طی آن اصول و اهداف انقلاب تثبیت شود، اشتباهات و نواقص گذشته جبران گردد و حرکتی پرشتاب و رو به جلو برای ساختن یک ایران قوی شکل بگیرد. چنین گام مهمی نیازمند تشکیل یک دولت جوان، مردمی، کارآمد، عدالت طلب و تحول خواه است.

این فعال سابق دانشجویی تصریح کرد: دوران در جا زدن و تکرار رویه های غلط به پایان رسیده و کشور نیازمند تحول در عرصه حکمرانی است. تحولی که با میدان داری جوانان خلاق منجر به یک انقلاب علمی، اقتصادی و صنعتی شود و اقتصاد کشور را در برابر هر تهدیدی مقاوم کند. این مهم شدنی است اگر دولتی انقلابی، شایسته و با نشاط در خردادماه روی کار بیاید.

وی اضافه کرد: جوانان و بخصوص قشر فرهیخته دانشگاهی در این حرکت تحول خواهانه نقش جدی برعهده دارند اینان موتور محرک گام دوم انقلاب اند. تمام تمرکز دشمن هم بر خنثی سازی این ظرفیت عظیم از طریق ترویج روحیه یأس و ناامیدی است. جریان دانشجویی باید در مسیر تشکیل دولت اسلامی به معنای واقعی آن برای خود نقش ویژه ای تعریف کند و پرچم دار امیدآفرینی و تحول خواهی در کشور باشد.

آزادی تاکید کرد: رکود موجود در جریان دانشجویی که البته بخشی از آن به سبب غیرحضوری شدن دانشگاه ها در دو سال اخیر است پذیرفتنی نیست و این جریان باید در روزهای آتی به وظیفه و رسالت خود که آگاه سازی و شورآفرینی در کشور است عمل کند.

دبیر سابق جامعه رسانه اسلامی دانشگاه صداوسیما اظهار داشت: کشور در وهله نخست نیاز به مشارکت چشم گیر مردمی سپس همان طور که رهبر انقلاب فرمودند انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی، مردمی، جهادی، با کفایت، با ایمان، معتقد به جوانان، عدالتخواه و فساد ستیز، امیدوار و معتقد به توانمندی های داخل دارد و جریان دانشجویی در مطالبه گری این ویژگی ها، تشخیص گزینه مطلوب و دعوت از او نقش مهمی دارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top