تاریخ انتشار: شنبه 1400/01/21 - 14:51
کد خبر: 391613

آخرین مهلت پذیرش بدون کنکور دکتری دانشگاه خواجه نصیر

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، مهلت ثبت‌نام دکتری بدون آزمون (استعداد‌های درخشان) برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را تمدید کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهلت ثبت‌نام دکتری بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دانشگاه خواجه نصیر برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ که تا پایان وقت امروز ۲۱ فروردین اعلام شده بود، تا روز شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ تمدید شد و بر این اساس پذیرش این دانشجویان در رشته‌های برق، عمران، مکانیک،صنایع،نقشه‌برداری، هوافضا، کامپیوتر، مهندسی و علم مواد، فیزیک و ریاضی انجام می‌شود.

در شرایط عمومی پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان، داشتن مدرک کارشناسی پیوسته با میانگین کل حداقل ۱۶، مدرک کارشناسی ارشد با میانگین کل حداقل ۱۷ (بدون احتساب نمره پایان نامه) و حداکثر زمان سپری شده از تاریخ دانش آموختگی ۲ سال ( دانش آموختگان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ و بعد از آن) عنوان شده است.

همچنین ‌دانش آموختگان و دانشجویان هر یک از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی، دوره های الکترونیکی و مجازی و نیمه حضوری و دانش آموختگان دانشگاه های خارج از کشور مجاز به ارائه درخواست نیستند.

دانشگاه خواجه نصیر،‌ شرایط اختصاصی پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان در مقطع دکتری را شرکت در مصاحبه و کسب امتیاز قابل قبول از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و غیره از کمیته‌های تخصصی اعلام کرد. علاوه بر این،‌ ارائه نمره آزمون زبان قابل قبول حداکثر تا پایان نیمسال اول پذیرش در مقطع دکتری از دیگر شرایط اختصاصی پذیرش دانشجو استعدادهای درخشان است.

این دانشگاه در مورد نحوه ارائه درخواست پذیرش نیز اعلام کرد که ضروری است داوطلبان واجد شرایط پس از مطالعه راهنمای ثبت نام حداکثر تا پایان روز شنبه مـورخ ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۰، از طریق سـامـانه جامـع دانشـگاهـی( گلستان) با ورود اطلاعات، و بارگذاری مدارک مورد نیاز، در محل‌های پیش بینی شده، اقدام به ثبت نام نمایند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
باقری به روسیه سفر می‌کند
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top