تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/01/23 - 17:02
کد خبر: 391915

درخواست دانشجویان از شورای امنیت ملی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه‌ای درباره حادثه سایت هسته‌ای نطنز و ادعای رسانه‌های صهیونیستی از اعضای شورای عالی امنیت ملی خواست که پاسخی قاطع به این اقدامات داده و بازیچه سیاسی کاری و ملاحظه گری بعضی دولتمردان نشوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در بیانیه‌ای در باره حادثه اخیر سایت هسته‌ای نطنز و ادعای رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد: آیا  شورای عالی امنیت ملی، یعنی اصلی ترین مسئول برقراری امنیت در کشور، باز هم به دلیل برهم نخوردن یا خدشه دار نشدن مذاکرات ، دوباره صبر به اصطلاح استراتژیک را مد نظر قرار داده وقرار نیست پاسخی به این حملات بدهد؟

درخواست دانشجویان از شورای امنیت ملی

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« فمن اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ »

یروز متاسفانه بار دیگر سایت هسته‌ای نطنز، که حاصل خون دل و تلاش شبانه روزی جوانان نخبه این مرزوبوم است، مورد حمله سایبری قرار گرفت. سایت های صهیونیستی مدعی این شدند که حمله به سایت نطنز،کار موساد بوده و آن ها نیز این عمل خرابکارانه را وقیحانه بر عهده گرفتند.

پس از شهادت مظلومانه شهید فخری زاده، بارها حرف از انتقام یا مقابله به مثل زده شد اما بی تفاوتی وعدم پاسخ قاطع و محکم در جواب این اقدامات باعث شد که نه تنها دشمن دست از اینگونه اقدامات برندارد بلکه روز به روز گستاخ تر و جری تر بشود و شاهد این مدعا هم همین حمله سایبری اخیر !

آیا  شورای عالی امنیت ملی، یعنی اصلی ترین مسئول برقراری امنیت در کشور، باز هم به دلیل برهم نخوردن یا خدشه دار نشدن مذاکرات ، دوباره صبر به اصطلاح استراتژیک را مد نظر قرار داده وقرار نیست پاسخی به این حملات بدهد؟

پاسخ ندادن و مقابله به مثل نکردن با چنین اقداماتی، موجب تضعیف امنیت ملی و به خطر افتادن سرمایه های این کشور می شود و به همدست رژیم جعلی صهیونیستی، آمریکا این امکان را می دهد که خواسته های نامشروع خود را بار دیگر بر مذاکرات تحمیل کند، و صحبت از رفع تحریم های ضد برجامی ونه رفع کل تحریم ها بزند.

و اما جمله ای هم خطاب به رئیس شورای عالی امنیت ملی:

آقای روحانی، اتفاقات تلخی که در روزهای اخیر و این 8 سال در حوزه هسته ای در کشور عزیزمان رخ داده است ، تنها گویای یک مطلب است و آن اینکه چرخ سانتریفیوژ و حتی چرخ اقتصاد و معیشت با آنچه شما تعامل با جهان می نامید، نمی چرخد.

شاید از دلایل اصلی چنین اتفاقاتی دیپلماسی ذلتی است که در دوران هشت ساله شما و وزارت آقای ظریف رخ داده است. بدانید تنها راه مقابله با چنین اقداماتی، دیپلماسی قدرت در برابر کسانی است که نه تنها با قدرت هسته ای ایران، بلکه با موجودیت آن مشکل دارند.

و در پایان؛ ما دانشجویان دانشگاه تهران از اعضای شورای عالی امنیت ملی خواستاریم که پاسخی قاطع که برابر این حملات وقیحانه داده و بازیچه سیاسی کاری و ملاحظه گری بعضی دولتمردان نشوند؛ زیرا هشت سال است که  پیشرفت کشور را معطل مذاکره نگاه داشته اند وهر بار با ارسال پیام ضعف باعث شده صدمات جبران ناپذیری به کشور شده اند.

والسلام علی من التبع الهدی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top