تاریخ انتشار: جمعه 1400/01/27 - 01:43
کد خبر: 392351

اعتراض دانشجویان تبریزی درپی حمله به سایت هسته‌ای نطنز

جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تبریز در نامه‌ای اعتراض خود را نسبت به عدم موضع‌گیری مناسب دولت در مقابل حمله به تاسیسات هسته‌ای نطنز کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه شهید مدنی و دانشگاه تبریز در نامه‌ای به رئیس جمهور اعتراض خود را نسبت به عدم موضع گیری مناسب دولت در مقابل حمله به تاسیسات هسته‌ای نطنز کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

به: آنکه خودش بهتر می‌داند؛

انرژی هسته‌ای حق مسلم ما، دیگر نیست.

نطنز قلب تپنده ایران خاکریز خط مقدم ماست. همانجایی که قهرمانان دیپلماسی که یحتمل تا چندی قبل فکر می‌کردند طعم کیک زرد موزی است، ذیل بند پنجم برجام گرای آن را مکتوب تحویل ۱+۵ نمودند و درختی را که با خون بهترین جوانان مان آبیاری شده بود را با برجام خشکاندند.

آقای رئیس جمهور شما که بر قواعد فقهی مسلط هستید و هللیمن توبه را زودتر از همگان تشخیص می‌دهید، نیک می‌دانید که «الناس مسلطون علی اموالهم»، اما دولت شما این اموال ارزشمند امت اسلامی ما را در طبق اخلاص تقدیم بازرسان آژانس بین المللی حمل و نقل جاسوسان اتمی نمود.

این جاسوس-بازرسان آنقدر از زیرساخت‌های اتمی ما در نطنز و فردو و اراک بازدید و مدارک جمع کرده اند، دیگر در ایران احساس غربت نمی‌کنند، گویا به وطن دوم خود می‌آیند.

در دوران مدیریت شما امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی فرسنگ‌ها با وضع مطلوب خود فاصله گرفته است، دانشمند بزرگ هسته‌ای و دفاعی ما شهید فخری زاده را ترور می‌کنند، بی‌سابقه‌ترین خرابکاری‌ها را در تاسیسات ما صورت می‌دهند آنگاه دولت هم از کلیشه تکراری زمان مناسب برای پاسخگویی بهره می‌گیرد به نظر باید دیگر در مفاهیم کلمات نیز تجدید نظر کنیم؛ مثلاً زمان مناسبی یعنی هرگز.

ریاست سازمان انرژی اتمی هم که چند سال پیش پشت تریبون‌ها حاضر می‌شد و مدام آیات یاس تلاوت نموده می‌فرمود طرح‌های مان پیش نمی‌رود، میله سوختمان می‌لنگد، ماشین‌های سوختمان قدیمی است و ... تا زمینه‌ساز برجام شود. حال بدون اشاره به خسارات وارده می‌فرماید: از ماشین‌های سوخت ارتقایافته بهره می‌گیریم، ظرفیت را ۵۰ درصد ارتقا می‌دهیم و ... که بسیار خوب است و ان شاء الله که رقم خواهد خورد، اما حال پرسش این است شما که بیل زن بودید چرا باغچه هتل کوبورگ را بیل نزدید؟!

ریاست محترم جمهور، حال که عمر دولت رو به پایان است و انوار مدیریت مشعشع شما کشور را فرا گرفته خواهشاً لطف نموده حداقل برای آینده تدبیر جدیدی اتخاذ نفرمایید شاید برای این قفل‌های ناگشودنی شما کلید جدیدی یافت شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور می‌شود؟
شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد
حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
چرا ژیلا صادقی از تلویزیون رفت؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top