تاریخ انتشار: جمعه 1400/01/27 - 14:26
کد خبر: 392388

بلان: به دنبال شکست پرسپولیس هستیم

سرمربی فرانسوی الریان قطر تاکید کرد که تیمش باتوجه به تساوی در دیدار نخست به دنبال پیروزی برابر پرسپولیس است.او به ستایش از یحیی گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، الریان در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. الریان درحالی پای به این دیدار می گذارد که در بازی نخست خود با تساوی بدون گل برابر گوا هند متوقف شد.

لوران بلان، سرمربی فرانسوی الریان در نشست خبری قبل از بازی گفت: بازی سختی پیش رو داریم اما به دنبال پیروزی هستیم.نتیجه در دیدار برابر گوا مناسب نبود. ما به دنبال پیروزی در آن بازی بودیم. بازی سختی بود چرا که تیم حریف به دنبال بازی دفاعی و کسب تساوی بود.

او ادامه داد: در فوتبال وقتی درنیمه نخست فرصت های زیادی گلزنی را خلق می کنید باید از آنها استفاده کرد اما ما نتوانستیم از فرصت های زیادی که خلق کردیم بهره گیریم. اگر گل نزنید نمی توانید به پیروزی دست پیدا کنید. اگر یک گل به ثمر می رساندیم نتیجه ای متفاوت را کسب می کردیم. باید این نتیجه را پذیرفت و در دیدارهای بعدی جبران کرد. خوب کار نکردیم و نیاز به بهتر شدن داریم.

سرمربی فرانسوی الریان ادامه داد: باید برابر پرسپولیس به پیروزی دست پیدا کنیم. امیدوارم که برابر نماینده ایران گل بزنیم. فشار روی الریان نیست بلکه روی پرسپولیس و الوحده است چرا که این دو تیم شانس بیشتری برای صعود دارند.پرسپولیس فصل قبل توانست به فینال راه پیدا کند و تیم خوب و قدرتمندی است. الریان به خوبی آماده این بازی شده است. من 20 دقیقه از بازی پرسپولیس و الوحده را دیدم. آنها پیروز شدند و ما به تساوی دست پیدا کردیم. آب و هوا در هند خوب نیست و این فقط برای ما نیست بلکه برای همه تیم ها است. ما به دنبال پیروزی در بازی دوم هستیم. هنوز ابتدای بازی ها است .

او افزود: پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان بزرگ و مربی خوبی دارد اما ما در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم. باید بازی خوبی را به ویژه از نظر هجومی به نمایش گذاشت و از فرصت ها به خوبی بهره گرفت. پرسپولیس در دفاع بسیار خوب است و این نیاز به عملکرد بسیار خوب ما در کارهای هجومی دارد. بازی برابر پرسپولیس برای ما بسیار مهم است. برای پیروزی در این بازی باید نسبت به بازی قبل بهتر ظاهر شویم.

بلان در پایان گفت: من به پرسپولیس احترام می گذارم اما سه امتیاز این بازی را می خواهیم. پرسپولیس هم به دنبال پیروزی است. امیدوارم که بتوانیم فرصت های خوبی را خلق کنیم و به پیروزی دست پیدا کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور می‌شود؟
شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد
حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
چرا ژیلا صادقی از تلویزیون رفت؟ +فیلم
این غذاها قاتل کبد است!
ژیلا صادقی: من پاسپورت آمریکا دارم +فیلم
اشک‌های بی‌امان ژیلا صادقی در برمودا +فیلم
دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت
اراده کامل ایران برای پاسخ نظامی به اسرائیل به شکلی قوی‌تر
هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران به حامیان رژیم صهیونیستی
وکیل مدافعان شیطان در تهران!
۶ جنگنده ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند
عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
بارش‌های اخیر شدت خشکسالی را کاهش نداد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top