تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/01/30 - 08:23
کد خبر: 392687

غنی‌سازی ۶۰ درصد، تنها بخشی از توانمندی کشور ما در حوزه مسائل هسته‌ای

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: دانش هسته‌ای در کشور ما بومی شده و غنی سازی 60 درصد اورانیوم تنها بخشی از توانمندی ما در حوزه مسائل هسته‌ای است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توانمندی دانشمندان ما در حوزه مسائل دانش بنیان و از جمله مسأله هسته‌ای و با توجه به این که این دانش در کشور ما بومی شده،‌ برای این که نشان دهیم هیچ محدودیتی برای ما در این حوزه وجود ندارد، ولو این که ما بخواهیم کار را از نقطه شروع آغاز کنیم، بخشی از توانمندی خودمان را در غنی‌سازی 60 درصد نشان دادیم.

وی افزود: غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم در واقع برگ برنده ما در این مقطع حساس است که دشمن ما با تمام توان خود و ظرفیت تروریستی خود در صدد است تا اقدام به خرابکاری کند که البته در زمان مناسب پاسخ مناسب به این خرابکاری داده خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: ما با غنی‌سازی 60 درصد توانمندی خود را برای افزایش غنای اورانیوم به دشمن نشان دادیم و اقدامات دشمن نمی‌تواند مانع پیشرفت و توسعه ما شود.

پژمانفر خاطرنشان کرد: طرف مقابل ما باید بداند که از این پس جمهوری اسلامی ایران با کسی مسامحه نخواهد داشت. مجلس یازدهم تصمیم قاطع خود را در این زمینه گرفته و دولت هم روزهای پایانی‌اش است و دولت آینده ان‌شاءالله با مجلس هماهنگ خواهد بود و مسائل را به نفع نظام و در جهت پیش خواهد برد.

وی افزود: تا زمانی که آمریکایی‌ها تمامی تعهدات خودشان را اجرایی نکنند، به مسیر فعلی خود با جدیت ادامه خواهیم داد و مطمئن باشند که ایران در این مسیر تصمیم دیگری را نخواهد گرفت.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان گفت: همانطور که گفتم دانش هسته‌ای در کشور ما بومی شده و غنی سازی 60 درصد اورانیوم تنها بخشی از این توانمندی در کشور ماست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top