تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/02/01 - 11:42
کد خبر: 392957

طراحی وب سایت و عوامل بهبود برای جذب مشتری

طراحی وب سایت حرفه ای با کاریک امتیاز فوق العاده مهمی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. کاریک ابزاری کاملا بومی با امکانات متنوع و نامحدود است که فضایی ایده آل را برای متقاضیان طراحی سایت فراهم کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آیا بازدید کنندگان می توانند در مدت 5 ثانیه از ورود به وب سایت شما، تعیین کنند شرکت شما چه کاری انجام می دهد؟ آیا در صورت نیاز کاربران می توانند به راحتی به وبلاگ بروند؟ آیا طراحی سایت شما از نظر کاربران به سادگی قابل درک است؟

اگر متوجه شدید که در حالت پاسخگویی به این سوالات، تنها از کله "نه" استفاده می کنید، زمان آن فرا رسیده است که نگاهی دقیق به نحوه طراحی و بهینه سازی وب سایت خود بیاندازید. اما توجه داشته باشید که روند طراحی وب مشتری پسند همچنین یک سایت ساز قدرتمند در سال 2021 تغییر کرده است!

یک وب سایت با برتری در جنبه های محدود (مانند صرفاً طراحی یا محتوا) نمی تواند به سادگی موفق شود. وب سایت شما همچنین باید به طور واضح با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند، این موضوع شامل توضیح نحوه و نوع فعالیت شما برای کاربران است.

طراحی وب سایت و عوامل بهبود برای جذب مشتری

برای بهبود طراحی وب سایت در سال 2021 چه باید کرد؟

شاید بتوان گفت که برای بهبود طراحی وب سایت در سال 2021 و برای اینکه وب سایت و فروشگاه ساز شما از صفحه ای ساده به فضایی افسانه ای تبدیل شود، تنها کافی است تا 14 نکته مهم را مدنظر قرار دهید.

1.برنامه داشته باشید

فقط طراحی وب سایت خود را شروع نکنید. برای اطمینان از اینکه وب سایت شما به طور موثر نیازهای بازدید کنندگان شما را برآورده می کند، باید سفر کاربر خود را از اولین بازدید از وب سایت تا لحظه مشتری شدن ترسیم کنید.

آنها قرار است چه صفحاتی را مشاهده کنند؟ چه محتوایی را بخوانند و چه پیشنهادی را برای تبدیل شدن به آن انتخاب کنند؟ درک این موضوع به شما کمک می کند سایتی را طراحی کنید که تمامی فرآیندهای لازم در حوزه فروش را به واسطه آن مدیریت کنید.

2.موارد زیر را از وب سایت خود حذف کنید

برخی از عناصر موجود در وب سایت شما ارزش و پیامی را که می خواهید منتقل کنید کم می کند. انیمیشن های پیچیده، محتوایی که بیش از حد طولانی است، تصاویر بی نظم و بی کیفیت وب سایت بخشی از این موارد به شمار می روند.

ایجاد یک برداشت ذهنی متفاوت به مخاطبی که تنها 8 ثانیه به شما برای اثبات ویژگی های یک وب سایت زمان می دهد، قطعا نیمی از راه را طی خواهید کرد. این کار باید با بخش های کوتاه، قدرتمند، محتوا و عکس ها مناسب مدیریت شود.

اگر این موارد را درست درک کرده باشید، آن را مرور کنید و مطمئن شوید که حاوی اصطلاحات کاربردی بوده و به هیچ عنوان برای کاربران مبهم نیست، می توانید اطمینان حاصل کنید که سایت شما بهترین شرکت طراحی سایت از نظر کاربران است.

3.از شبکه های اجتماعی غفلت نکنید

تولید محتوا و پیشنهادات عالی فقط در صورتی امکان پذیر است که به کاربران خود فرصتی بدهید تا آنچه را که تجربه می کنند، با دیگران به اشتراک بگذارند. اگر وب سایت شما در حال حاضر فاقد این ویژگی است، ممکن است بسیاری از بازدیدهای رسانه های اجتماعی را که از افرادی که قبلاً وبلاگ شما را بررسی کرده اند، از دست دهید!

4.از تصاویر مناسب استفاده کنید

قرار بر این است که هر تصویری متناسب با نوع پیامی باشد که می خواهید به مخاطب خود نشان دهید. خوشبختانه، شما گزینه های زیادی برای انتخاب پیش روی خود دارید. اما هنوز هم بسیاری از طراحان وب سایت تنها انتخاب تصاویر آزاردهنده را در اولویت قرار می دهند!

اگر عکس های واقعی برای شما ساده نیست، تکنیک هایی وجود دارد که می توانید برای انتخاب نوع مناسب عکس از آن بهره مند شوید. این به شما کمک می کند واقع گرایی بیشتری به برند یا تجارت خود دهید.

5.از فضای سفید نترسید

فضای سفید یک عنصر ضروری در طراحی است که به شما کمک می کند صفحه را بشکنید و خوانایی آن را افزایش دهید. "فضای منفی" یا فضای سفید به مناطقی در اطراف عناصر صفحه خالی و فاقد مطالب یا هر یک از موارد بصری گفته می شود.

اگرچه فضای سفید اضافی به نظر می رسد، اما در واقع مسئولیت خوانایی و اولویت بندی محتوا را بر عهده دارد. همچنین نقش مهمی در روند طراحی و موقعیت یابی عناصر طراحی وب سایت دارد.

6.موبایل فرندلی بودن سایت یک ضرورت جدی است

بهینه سازی سایت خود را برای تلفن همراه فراموش نکنید. باید بدانید که، 80٪ از کاربران اینترنت دارای تلفن هوشمند هستند و "گوگل می گوید 61٪ از کاربران بعید است به یک سایت موبایلی بازگردند که در دسترسی به آن مشکل داشتند و 40٪ به جای آن از سایت رقبا بازدید می کنند".

اگر جای شما باشم کمی نگران می شوم!

طراحی سایت شما متناسب با نیازها و خواسته های بازدیدکنندگان ضروری است. شاید بهتر است از خود بپرسید چرا کسی از طریق تلفن همراه به سایت من دسترسی پیدا می کند؟ آنها به دنبال چه چیزهایی می گشتند؟ آیا تجربه من در حال حاضر به آنها اجازه می دهد آن کارها را به راحتی انجام دهند؟

7.در دسترس باشید

اگر می خواهید حضور آنلاین و قابل توجهی داشته باشید، باید وب سایتی را ایجاد کنید که به واسطه آن همواره در دسترس باشید. این کار با ایجاد یک استراتژی SEO شروع می شود که اصطلاحاتی را که شخص خریدار و مخاطب شما برای آن جستجو می کند در نظر می گیرد.

این اصطلاحات استراتژیک باید شامل ایجاد محتوایی متناسب با نیاز بازدیدکنندگان شما باشد. فیلم ها، مقالات وبلاگ و کتاب های الکترونیکی چند نمونه از مطالبی هستند که می توانند این کار را انجام دهند.

اطمینان حاصل کنید که با امکانات محتوای بی پایان که می توانید برای آنها رتبه بندی کنید. ابتدا کلمات کلیدی مناسب را که مخاطب شما در جستجوی آن است شناسایی کنید تا بازدیدکنندگان زیادی را جذب کنید.

8.هرگز آزمایش را متوقف نکنید

ارزیابی مسیرهای تبدیل، میزان پیمایش کاربران و میزان کلیک آنها و غیره، ویژگی های مهمی هستند که می توانند نشان دهند، که صفحات شما همان راهی را که شما در نظر داشتید انجام می دهند.

دیگران ممکن است فقط به برخی از به روزرسانی های تغییر یافته یا تغییرات طراحی نیاز داشته باشند. تغییرات ساده مانند رنگ دکمه ها، سرفصل ها یا افزودن چند جمله در نسخه شما می تواند تفاوت های خارق العاده ای در عملکرد صفحه ایجاد کند. 

9.ارورهای 404 ناشناخته یا پیوندهای خراب را شناسایی کنید

بسته به نوع وب سایت خود یا مدت زمان طراحی ان، ممکن است در واقع چند صفحه یا پیوند به سایت های دیگر داشته باشید که عملا خراب یا بی فایده هستند. علاوه بر همه این ها، باید بدانید که بازدیدکنندگان این موضوع را به شما اطلاع نمی دهند اما در واقع این موضوع به ضرر سایت شما خواهد بود.

طراحی وب سایت موفق در سال 2021 برای جذب مشتری با کاریک

طراحی وب سایت حرفه ای با کاریک امتیاز فوق العاده مهمی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. کاریک ابزاری کاملا بومی با امکانات متنوع و نامحدود است که فضایی ایده آل را برای متقاضیان طراحی سایت فراهم کرده است.

کاریک با حذف تمامی محدودیت های سایت سازهای مشابه از جمله وردپرس، محیطی امن و متفاوت را برای کاربران ایجاد کرده است. برای طراحی وب سایت موفق در سال 2021 کاریک تنها گزینه مطمئن و حرفه ای است!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top