تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/02/02 - 20:01
کد خبر: 393120

از تجمع کارگران شهرداری سوسنگرد تا واکنش به نامه اعتراضی شهردار

آیا درست است که کارگران شهرداری که همواره با تلاش و کوشش بسیار شهر را تمیز نگه میدارند و درحالی که در این گرمای سوزان خرمشهر با زباله های مختلف سروکار دارند، در این وضع بیماری کرونا بدون بیمه کار کنند؟ در حالی که اعضای شورای شهر در خانه به سر میبرند و بیمه هستند؟ آیا خون اعضای شورای شهر از خون کارگران و خانواده هایشان رنگین تر است؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فاطمه جلالی سر دبیر نشریه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم وفنون دریایی خرمشهر در گزارشی ارسالی ضمن اشاره به حواشی و اعتراضات اخیر کارگران شهرداری سوسنگرد گفت: آیا درست است در این وضع اقتصادی وقیمت های بالای گوشت و مرغ و مایحتاج زندگی خانواده ها، کارگران شهرداری سوسنگرد هشت ماه حقوق نگیرند؟ و در ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن به عید سعید فطر، که برای مردم این منطقه بسیار مهم است شرمنده خانواده خود شوند؟ و سفره آنها هر روز کوچکتر و خالی شود؟ در حالی که آقای عادل چنانی و شورای شهر (به قول خودشان شورای همدل مردم شهر) در رفاه مطلق و جیب پر به سر ببرند؟

آیا درست است که کارگران شهرداری که همواره با تلاش و کوشش بسیار شهر را تمیز نگه می دارند و درحالی که در این گرمای سوزان خرمشهر با زباله های مختلف سروکار دارند، در این وضع بیماری کرونا بدون بیمه کار کنند؟ در حالی که اعضای شورای شهر در خانه به سر میبرند و بیمه هستند؟ آیا خون اعضای شورای شهر از خون کارگران و خانواده هایشان رنگین تر است؟

مردم از خود می پرسند آیا استعفای آقای عادل چنانی شهردار سوسنگرد شجاعت است یا فرار از واقعیت؟

از تجمع کارگران شهرداری سوسنگرد تا واکنش به نامه اعتراضی شهردار

اگر بخواهیم به نقد وبررسی چند بند از نامه استعفای آقای چنانی بپردازیم می توان گفت:

1) چنانی در ابتدای نامه خود از خدمت رسانی به مردم به عنوان ولی نعمتان مسئولین و اتحاد، همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در جهت توسعه پایدار شهر و رفاه حال شهروندان یاد کرده است اما آیا در مهمانی های خصوصی خود از ولی نعمتان خود، اتحاد و... اعضای شورا یاد کردند یا فقط به دنبال تقسیم امتیازات بین خود بودند؟

2) در بند سه وچهار از دخالت اعضای شورای شهر در کارهای اجرایی و نیز در موضوع عزل و نصب نیروهای شهرداری گفته است. اما سوالی که مطرح می شود اینکه شهرداری جز جمع کردن زباله و رها کردن آنها در اطراف شهر چه کار اجرایی انجام داده است که به این شکل فرافکنی می کند؟

3) آقای چنانی بزرگوار همانگونه که در پاراگراف آخر نامه بر خود لازم دانست از همراهی و حمایت های بی دریغ امام جمعه معزز، دکتر ساعدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و.... تشکر و قدردانی نمایید آیا با این عزیزان همفکری کردید و این مشکلات را اعلام نمودید و حداقل حقوق مردم شهر که جمع آوری زباله ها و تمیز بودن شهر است، به نحوه احسنت انجام داده اید؟

مردم فهیم شهر به خوبی می دانند که با انتشار این استعفانامه شما نمی توانید از واقعیت که ضعف و کارآمد بودن خود شماست فرارکنید.

4) مشکلات شورای شهر که در این ۵ دوره به خوبی تبین شد اساسا وقتی اعضای شورای شهر وظایف خود رانمیشناسند و نمی دانند نوع تصمیم گیری آنها برای شهر مشخص خواهد بود واقعیت مسلم موجود اینکه شورای شهر برای شهر سوسنگرد کارایی ندارد.. غالبا کسانی که به دنبال حضور در شورا هستند.  نمیتوانند سکوتی را به حرکت در آورند..

خودمان را بیهوده به شعارهای پوچ افراد در ۵ دوره مشغول کردیم ..حالا هم عده ای باز هم باا ین شعارها و چاشنی های انتخاباتی ۱۳۹۸ به عرصه آمدند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top