تاریخ انتشار: شنبه 1400/02/04 - 10:49
کد خبر: 393212

آیا مراکز معتبر ارائه دهنده غذای پرندگان، همانند خارج از کشور فعالیت می‌کنند؟

اگر قصد خرید غذای با کیفیت پرندگان از یک برند معتبر داخلی دارید پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی دانه مارکت است. فروشگاه اینترنتی دانه مارکت به عنوان نخستین و معتبرترین منبع فروش آنلاین غلات سالم و تازه، در راستای فروش غلات و دانه‌ها به صورت تخصصی فعالیت می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، پرندگان خانگی یا زینتی به علت زیبایی، اخت گیری سریع با انسان، نگهداری آسان و .... همواره یکی از انتخاب‌های اصلی افراد مختلف، جهت نگهداری حیوان خانگی بوده‌اند و همچنان نیز مورد استقبال فراوان هستند و خواهند بود. تمامی کسانی که از حیوانات خانگی در محیط زندگی خود نگهداری می‌کنند دغدغه آسایش و راحتی آن‌ها را دائما در ذهن خود دارند و از این رو در صدد فراهم کردن نیازهای اصلی و جانبی پرنده زینتی یا هرگونه حیوان خانگی دیگر خود بر خواهند آمد.

آیا مراکز معتبر ارائه دهنده غذای پرندگان، همانند خارج از کشور فعالیت می‌کنند؟

خرید غذای با کیفیت پرندگان از جمله دغدغه‌های اصلی این افراد و از مهم‌ترین نیازهای موجودات بی‌آزار همراه آن‌هاست. پرندگان با توجه به گونه، شاخه، نژاد و .... نیاز به مواد غذایی خاصی دارند که می‌بایست به صورت تخصصی و کارشناسی شده از یک منبع معتبر مثل فروشگاه دانه مارکت صورت پذیرد. همچنین فروشگاه عرضه کننده غذای پرنده که در این‌جا پیشنهاد ما برند داخلی دانه مارکت است، می‌بایست دارای انواع مختلف دانه‌ و غذای پرنده خانگی باشد چرا که پرنده علاوه بر موارد بالا، در دوره‌های سنی مختلف، حالات مختلف و یا .... نیاز به غذاهای متفاوتی دارد‌.

با توجه به این اهمیت ویژه‌ای که صاحبین حیوانات خانگی به طور خاص در این مقاله، پرنده‌های خانگی برای غذای آن‌ها قائلند و به طور کلی تاثیر زیادی که کیفیت این غذا بر کیفیت زندگی، رشد و طول عمر مفید پرنده می‌گذارد، صنعت تولید و عرضه‌ی غذای پرنده تبدیل به یک صنعت جهانی شده و برندهای مختلفی در داخل یا خارج کشور به سبب کیفیت محصولات عرضه شده خود، برای خریداران محبوب و مشهورتر شده‌اند. تعداد بالای برندهای تولید کننده رقابت تنگاتنگی را میان این شرکت‌های تولید یا عرضه کننده به وجود آورده است. از همین رو فروشگاه‌ها یا شرکت‌های عرضه کننده همواره بر بالا بردن کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت در بسته بندی و خدمات، عرضه کیفیت بالا در برابر قیمت مقرون به صرفه و .... به صورت هوشمندانه‌ای سعی بر برنده شدن در این میدان دارند. برندهای خارجی زیادی در کنار برندهای داخلی همچون محصولات فروشگاه دانه مارکت در دسترس مصرف کنندگان قرار دارند.

برندهای خارجی تولید کننده غذای پرنده خانگی می‌توان به مواردی چون:

  • Valpet
  • Prof pet
  • Panzi
  • Prodac
  • Spectrum
  • Vitakraft و .... اشاره نمود.

متاسفانه بسیاری از هموطنان به اشتباه متصور می‌شوند خرید غذای با کیفیت پرندگان تنها از برند‌های محبوب و معروف خارجی امکان پذیر است. در صورتی که با پیشرفت صنایع مختلف کشور و ورود به بازارهای جهانی، صنعت تولید غذای پرندگان نیز از این قاعده مستثنی نمانده و در قالب مارک‌های باکیفیت همچون دانه مارکت به خریداران و صاحبان پرندگان خانگی عرضه شده است. اما چه مواردی موجب می‌شود یک برند داخلی در رقابت تنگاتنگ با تعداد زیادی برند خارجی، برنده میدان باشد؟ چگونه این برند، با به کارگیری سازو کارهای مشابه، پا به پای برندهای خارجی، پیشرفت می‌کند؟ در ادامه به بررسی برخی از این ویژگی‌های کلیدی می‌پردازیم تا مشخص شود، چگونه می‌توان به برندی همچون دانه مارکت در برابر سایر رقبا اعتماد کرد.

آیا مراکز معتبر ارائه دهنده غذای پرندگان، همانند خارج از کشور فعالیت می‌کنند؟

ارائه مشاوره با توجه به وضعیت هر خریدار

دامنه غذای مصرفی پرندگان بسیار گسترده است اما هر چقدر حجم میوه‌جات، سبزیجات و ..... زیاد باشد و به عنوان ماده غذای پرندگان خانگی در نظر گرفته شود، باز هم سیر کنندگی و ریز مغذی‌های لازم پرنده را دارا نخواهد بود و نمی‌تواند به عنوان رژیم اصلی پرنده در نظر گرفته شود. تنوع غذایی لازم برای انواع پرندگان مختلف است و نمی‌تواند برای همه انواع مختلف این موجودات به طور یکسان در نظر گرفته شود. از این رو می‌بایست به کارشناسان مربوطه در برند عرضه کننده مثل دانه مارکت اشاره نمود. بدیهی است این امر تنها با خرید از برند‌های داخلی امکان پذیر خواهد بود.
به طور مثال برای مرغ عشق و عروس هلندی استفاده زیاد از دانه‌ها امکان پذیر نیست و می‌بایست تنها ۲۵ درصد از انواع مختلف دانه‌ها را مصرف کنند. مشاوره‌های تخصصی یک مجموعه متعهد به توصیه‌های لازم جهت تهیه غذای با کیفیت پرندگان و رژیم غذایی آن‌ها محدود نمی‌شود و فروش انواع مکمل‎‎‌های پرندگان نیز بخشی از برنامه‌ی کاری آنان می‌باشد و گستره‌ای به گستردگی همه نیازهای نگهداری پرنده‌ها را دارا است. این مشاوره‌ها به شدت در اعتماد سازی بین مردم موثر و مثمر ثمر واقع می‌شوند.

عرضه محصولات با بسته بندی شکیل

صنعت بسته بندی علاوه بر جلوه بصری زیبایی که ایجاد می‌کند، بسیار بر نگهداری و حفظ کیفیت محتویات داخلی تاثیرگذار است. امروزه برندهای داخلی، همپای برندهای خارجی در ارائه زیباترین و باکیفیت‌ترین بسته بندی‌ها تلاش می‌کنند‌. همچنین بسته بندی‌ها بر طبق سلیقه و سبک زندگی مخصوص فرهنگ هر کشور ساخته می‌شوند. از طرف دیگر علاوه بر نگهداری کالای درون بسته، محل درج خصوصیات و زمان ساخت غذای پرندگان است. مدت زمانی که از ساخت محصول می‌گذرد نشان از کیفیت و قابل استفاده بودن بسته دارد. از این رو بسته بندی محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که مستقیما با سلامت پرنده خانگی در ارتباط است.

از دیگر خصوصیاتی که افراد را مجاب به خرید از نمونه‌های داخلی می‌کنند می‌توان به:

  • حمایت از کسب و کار ایرانی
  • ایجاد فضای کار برای کارگر ایرانی
  • کمک به چرخه اقتصاد کشور
  • اطمینان به اصالت کالا
  • قیمت مقرون به صرفه
  • ارسال و دسترسی سریع
  • امکان مرجوعی کالا در صورت نقص در کیفیت و ...... اشاره کرد.

آیا مراکز معتبر ارائه دهنده غذای پرندگان، همانند خارج از کشور فعالیت می‌کنند؟

اگر قصد خرید غذای با کیفیت پرندگان از یک برند معتبر داخلی دارید پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی دانه مارکت است. فروشگاه اینترنتی دانه مارکت به عنوان نخستین و معتبرترین منبع فروش آنلاین غلات سالم و تازه، در راستای فروش غلات و دانه‌ها به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. دانه مارکت افتخار دارد علاوه بر تهیه غلات مورد نیاز افراد خریدار از جمله  گندم، سبوس و .... به ارائه‌ی غذای پرندگان خانگی و حتی زینتی همچون غذای طوطی، با بالاترین کیفیت بپردازد تا کاربران عزیز به سرعت و کیفیت بالا به غلات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. ه

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top