تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/02/06 - 18:09
کد خبر: 393516

اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه تهران متوقف شد

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر با توجه به قرمز شدن تهران هیچ خدمات خوابگاهی به دانشجویان جدید الورود دکتری داده نمی‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سعیدحبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره جزئیات اسکان خوابگاه‌های دانشجویی ویژه دانشجویان دکتری اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود در کشور از نظر ویروس کرونا هیچ دانشجویی را در خوابگاه‌ها پذیرش نخواهیم کرد و تمام خدمات خود را در این زمینه متوقف کرده ایم.

او افزود: با توجه به اینکه اکثر شهر‌های پایتخت به خصوص تهران به رنگ قرمر درآمده بنابراین اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه تهران به صورت کلی متوقف شده است و در نظر داریم تا بعد از بهبودی شرایط کشور اسکان را تنها به دانشجویان تحصیلات تکمیلی یعنی ارشد و دکتری که در شهر‌های نارنجی ساکن هستند اختصاص دهیم تا بتوانند به اینصورت کار‌های عملی، آزمایشگاهی، میدانی، کارگاهی و بیمارستانی خود را با تایید استاد راهنما و معاون آموزشی دانشکده خود انجام بدهند.

حبیبا تصریح کرد: در حال حاضر تعداد کمی از دانشجویان دکتری که قبل از قرمز شدن پایتخت به خوابگاه‌ها آمده بودند برای انجام فعالیت‌های عملی خود در خوابگاه‌ها ساکن هستند و پذیرش دانشجویان جدید دکتری بعد از بهبود شرایط کرونا انجام می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره دریافت گواهی سلامت از دانشجویان دکتری که قصد اسکان در خوابگاه‌ها را دارند، تاکید کرد: همکاران درمانگاه کوی دانشگاه تهران تمام دانشجویانی را که قصد اسکان در خوابگاه‌ها را داشته معاینه کرده و موارد مشکوک به کرونا را گزارش داده است.

حبیبا اضافه کرد: در صورت ارائه اسکان به دانشجویان دکتری قصد داریم تا هر اتاق را حداکثر به ۲ نفر اختصاص دهیم و بازده زمانی استفاده از اتاق‌ها تا پایان فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی و عملی دانشجویان خواهد بود و هر زمان که کار‌های شان تمام شد خوابگاه‌ها را به دانشگاه تهران تحویل می‌دهند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: امیدواریم بازسازی و ساخت خوابگاه‌های دانشگاه تهران که هم اکنون در حال انجام آن‌ها هستیم تا تیرماه یا حداکثر تا مردادماه به پایان برسند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top