تاریخ انتشار: شنبه 1400/02/11 - 23:33
کد خبر: 393985

قاضی‌زاده هاشمی در جمع دانشجویان قمی چه گفت؟

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب باید مسیر را تغییر داد، گفت: ما به انقلابی در عملکردها، رویه ها و رویکردها نیاز داریم تا به تحول عظیم در عرصه مدیریت امور کشور برسیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، یازدهمین نشست از سلسله نشست های تببین گفتمان دولت جوان حزب اللهی به همت بسیج دانشجویی استان قم و با همکاری بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: برای رسیدن به آرمان های انقلاب باید مسیر را تغییر داد و ما به انقلابی در عملکردها، رویه ها و رویکردها نیاز داریم تا به تحول عظیم در عرصه مدیریت امور کشور برسیم.

وی خاطر نشان کرد: دولت جمهوری اسلامی، دولت ملت اسلام است و دولت جوان باید حزب اللهی باشد و منظور از جوانی، دین گرایی راستین است و به همین سبب رهبر عظیم الشان انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را سرمشقی بی نظیر در این امر معرفی کردند.

این نماینده مجلس در تکمیل سخنانش افزود: خصلت مدیر موفق مردم طلبی و خستگی ناپذیری در راه خدمت به مملکت و مردم است و چه بسا جوانی در دولت باشد اما واپسگرایی اش از سنت گراها بیشتر باشد و با شیوه مدیریتی ناکارآمدی در جهت نابسامانی امور گام بردارد و اصل جوان بودن در این مطلب نهفته است.

وی در ادامه درباره سوالی پیرامون اقدامات مجلس درباره موضوع سربازی ادامه داد: در مورد مسئله سربازی نیز گفت وگوهای مفید به فایده ای داشتیم و این موضوع جدیدی نیست و ما با دوستان در ستاد کل برنامه داشتیم و نیاز به همکاری مدون همکارانمان در این زمینه داریم و دولت ما انشاالله این اقدامات را عملی خواهد کرد.

قاضی زاده هاشمی گفت: برای به سامان شدن امور در همه زمینه ها از جمله شرایط اقتصادی پیش رو، نیاز به برنامه کارآمد داریم و افراد کارآزموده با طرح و نقشه کارا را در عرصه مدیریت دست به کار خواهیم کرد و از آوردن مدیران بی تدبیر به شدت جلوگیری به عمل آورده خواهد شد.

لازم به ذکر است این جلسه با مشارکت فعالان بسیج دانشجویی استان قم و به صورت حضوری و آنلاین با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top