تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/02/12 - 11:17
کد خبر: 394032

مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید توالت فرنگی بدانید

اول از همه باید به مدل توالت فرنگی و رنگ آن متناسب با دکوراسیون سرویس بهداشتی خود و تجهیزاتی که در آن به کار رفته است توجه داشته باشید و بتوانید مدل مناسبی انتخاب کنید که این مسئله کاملا سلیقه‌ای است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، وقتی اسم خرید توالت فرنگی می‌آید همه ما با خودمان می‌گوییم که " خب یک توالت فرنگیه دیگه میرم انتخاب میکنمو میخرم یا اینکه اینترنتی سفارش میدم، کاری نداری که " ؛ درصورتی که این فقط یک تصور اشتباه است! چراکه خرید توالت فرنگی هم مثل خرید هر چیز دیگری داستان‌های خودش را دارد؛ برای مثال هنگام خرید یک توالت فرنگی نه تنها باید به ظاهر آن توجه کنید، بلکه باید به ابعاد و اندازه آن متناسب با سرویس بهداشتی منزلتان، موادی که در ساخت توالت فرنگی استفاده شده است، پایه توالت فرنگی، مصرف آب و لگن آن و کلی چیز دیگر توجه کنید؛ که در ادامه این مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید توالت فرنگی بدانید

مقدمه:

در آپارتمان های امروزی تعبیه مکان مناسب برای نصب توالت فرنگی، یک ضرورت محسوب می شود و دیگر داشتن یا نداشتن توالت فرنگی مثل گذشته بی اهمیت نیست. دلیل این قضیه شاید به فواید استفاده از این وسیله برمی گردد. مزایایی که توالت های معمولی و به اصطلاح ایرانی قادر به برآورده کردن آنها نیستند. خرید توالت فرنگی می تواند به شکل مستقیم با مراجعه به درب مغازه ها و فروشگاه های تجهیزات بهداشتی ساختمان صورت بگیرد؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به لطف شبکه جهانی اینترنت فقط با مراجعه به فروشگاه های آنلاین، بازدید آن‌ها و انتخاب محصول موردنظر می‌توانید به خرید خود دست پیدا کنید.

یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین که به صورت تخصصی در حیطه طراحی و تولید توالت فرنگی، کمدهای روشویی، شیرآلات بهداشتی، سنگ‌های خاص روشویی، لوازم جانبی سرویس بهداشتی، توالت ایرانی و تجهیزات آشپزخانه فعالیت دارد، فروشگاه آنلاین پخش تهران است؛ برای مشاهده محصولات این فروشگاه اینترنتی می‌توانید از وب سایت www.pakhshetehran.com بازدید کنید.

چرا توالت فرنگی؟

در سال های قبل تر ضرورت وجود توالت فرنگی مخصوصا در منازل انقدر حس نمی شد و بیشتر به شکل یک مسئله فرعی و لوکس به حساب می آمد. اما پزشکان معتقدند که استفاده از توالت های معمولی یا ایرانی، فشار بسیار زیادی را بر روی ستون فقرات همه افراد ایجاد خواهد کرد و به مرور زمان مشکلاتی را در این قسمت از بدن، بوجود خواهد آورد؛ علاوه بر این، فشاری که در هنگام نشستن و برخاستن از توالت های ایرانی بر روی مفاصل زانو وارد می آید بسیار شدید بوده و اثرات جبران ناپذیری را به مرور به زانوها وارد خواهد آورد. اما بروز این فشار بر روی ستون فقرات و مهره های کمر و مفاصل زانوها در صورت وجود توالت فرنگی به کمترین حالت ممکن و حتی به صفر می رسد. پس بهتر است به جای خرید توالت ایرانی، توالت فرنگی بخرید تا اینگونه از آسیب‌های ناشی از توالت ایرانی به بدنتان خودداری کنید.

از طرفی توالت فرنگی نسبت به توالت ایرانی در زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی تاثیر چشم‌گیری دارد و؛ از همه مهم‌تر اینکه مدل‌ها و برندهای متعددی دارد از توالت فرنگی کرد گرفته تا توالت فرنگی مروارید، گلسار، پارس سرام، آرمیتاژ و ... که همگی در وب سایت پخش تهران قابل انتخاب و خریداری هستند.

نکات خرید توالت فرنگی

مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید توالت فرنگی بدانید

اگر قصد خرید توالت فرنگی را برای منزل یا محل کار خود دارید، بهتر است در هنگام خرید به نکاتی توجه داشته باشید؛ با وجود اینکه خرید یک توالت شاید از نظر بسیاری از افراد نیاز به این همه وسواس و دقت نداشته باشد، اما به طور حتم بعد از دنبال کردن ادامه این مطلب نظرتان تغییر خواهد کرد.

  • با ظاهر توالت فرنگی شروع کنید

اول از همه باید به مدل توالت فرنگی و رنگ آن متناسب با دکوراسیون سرویس بهداشتی خود و تجهیزاتی که در آن به کار رفته است توجه داشته باشید و بتوانید مدل مناسبی انتخاب کنید که این مسئله کاملا سلیقه‌ای است.

  • ابعاد و اندازه توالت فرنگی

بعد از انتخاب رنگ و مدل توالت فرنگی، نوبت به مهم‌ترین مسئله در انتخاب و خریداری توالت فرنگی یعنی ابعاد و اندازه آن می‌رسد. توجه داشته باشید که اندازه توالت فرنگی به صورت استاندارد بین 54 تا 72 سانتی‌متر است و درنهایت فضای مفیدی که مورد استفاده قرار می‌گیرد 30 تا 35 سانتی‌متر است؛ با این وجود باید متناسب با فضایی که در سرویس بهداشتی خود دارد، اقدام به خرید توالت فرنگی در ابعاد و اندازه مناسب کنید.

  • مواد استفاده شده در ساخت توالت فرنگی

پس از اینکه توانستید توالت فرنگی مورد نظر خود را در ابعاد و اندازه مناسب انتخاب کنید باید به این مسئله توجه کنید که از چه موادی در ساخت آن استفاده شده است؟ با وجود اینکه امروزه از مواد متعددی در ساخت توالت فرنگی استفاده می‌شود؛ اما بهترین توالت فرنگی‌ها از جنس سرامیک لعاب‌دار هستند. پس حتما به این مورد توجه و سعی کنید توالت فرنگی را انتخاب کنید که از جنس سرامیک لعاب‌دار باشد.

  • سیفون توالت فرنگی

شاید از نظر خیلی‌ها سیفون توالت فرنگی نکته حائز اهمیتی نباشد تا هنگام خرید توالت فرنگی خیلی درگیر آن شوید؛ اما این تصور کاملا اشتباه است! چون برخلاف اینکه سیفون در توالت‌های ایرانی اهمیت به خصوصی ندارد در توالت‌های فرنگی خیلی اهمیت دارد؛ آن هم به این دلیل که برخی از توالت‌های فرنگی دارای سیفون غیراستاندار هستند، به گونه‌ای که وقتی سیفون را می‌کشید آب به یکباره وارد لگن توالت فرنگی و از آن خارج شده و بر روی زمین می‌ریزد؛ درحالیکه در توالت فرنگی با سیفون استاندارد آب به صورت متداوم وارد لگن توالت فرنگی شده و به صورت چرخشی از آن خارج می‌شود.

اکنون که با مزایای توالت فرنگی و نکات حائز اهمیت برای خرید آن آشنا شدید، می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی پخش تهران؛ به عنوان تخصصی‌ترین مرکز تولید و پخش روشویی و شیرآلات بزنید تا انواع توالت فرنگی‌های استاندارد با مدل‌ها و برندهای مختلف را مشاهده کرده و مدل موردنظر خود را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ابوالفضل
1400/07/26 - 18:44

یکی از مهم ترین نکاتی که خیلی مهمه توی خرید توالت فرنگی آکس توالت فرنگیه! شما می تونید توی فروشگاه وی نوین هم این موضوع رو به خوبی ببینید! ممنون از محتوای خوبتون!
شیرین
1403/01/21 - 11:46

ممنون از مطلب عالی تون به نظر من بهترین برند توالت فرنگی وال هنگ فلاش تانک ایران هست. میتونید خودتون بررسی کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top