تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/02/16 - 17:52
کد خبر: 394500

زمان برگزاری کنکور سراسری مشخص شد!

آزمون کنکور سراسری در روزهای 9 تا 12 تیرماه و آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ‌های 6 تا 8 مرداد ماه براساس جدول اعلام شده برگزار خواهد شد و سایر آزمون‌ها که در سطوح مختلف برگزار می‌شود نیز طبق تقویم و زمان‌بندی سازمان سنجش با استفاده از تجربه برگزاری آزمون در سال گذشته با رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و تضمین سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها، برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا روز پنج‌شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه روسای کمیته‌های بهداشت و درمان، اجتماعی – امنیتی، آموزش و تبلیغات و همچنین قرارگاه عملیاتی گزارش خود را از وضعیت شیوع بیماری در شهرهای مختلف کشور، وضعیت جدید شهرها از نظر رنگ‌بندی سطح بیماری و اقدامات انجام شده در زمینه کنترل و مهار بیماری و نظارت بر رعایت پروتکل‌ها ارائه کردند.

آزمون کنکور سراسری در روزهای 9 تا 12 تیرماه و آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ‌های 6 تا 8 مرداد ماه براساس جدول اعلام شده برگزار خواهد شد و سایر آزمون‌ها که در سطوح مختلف برگزار می‌شود نیز طبق تقویم و زمان‌بندی سازمان سنجش با استفاده از تجربه برگزاری آزمون در سال گذشته با رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و تضمین سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها، برگزار خواهد شد.

در این جلسه مقرر شد وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد ملی کرونا، اطلاع‌رسانی دقیق و موثر در این زمینه و همچنین ابلاغ دستورالعمل‌های لازم به مخاطبان را در دستور کار خود قرار دهند تا آزمون‌ها با همکاری داوطلبان در سلامت کامل برگزار شود.

رئیس جمهور در این زمینه با اشاره به تجربه موفق سال گذشته در برگزاری کنکور در زمان تعیین شده با رعایت کامل دستورالعمل‌ها، گفت: امسال نیز می‌توانیم با افزایش نظارت‌ها و رعایت دقیق‌تر دستورالعمل‌های بهداشتی، آزمون‌ها را به شکل بهتری در زمان تعیین شده برگزار کنیم و اطمینان داشته باشیم که سلامت دانش‌آموزان تضمین شده است.

در این جلسه همچنین با توجه به شیوع ویروس جهش یافته از نوع هندی، گزارشی از اقدمات نظارتی انجام شده برای کنترل مرزها بویژه استان‌های شرقی و جلوگیری از ورود این ویروس به کشور از سوی قرارگاه عملیاتی ارائه شد.

روحانی در این زمینه با تاکید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی در خصوص کنترل مرزها و انجام اقدامات لازم برای ممانعت از ورود کرونای هندی به کشور و با اشاره به مشکلات ایجاد شده در زمان شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم با ورود کرونای هندی، درگیر پیک پنجم بیماری شویم.

رئیس جمهور با بیان اینکه پیک‌های قبلی بیماری عمدتا به خاطر رعایت نشدن پروتکل‌ها به صورت جدی و کامل بوده است، گفت: اگر پروتکل‌ها دقیق و کامل رعایت شود و ان‌شاالله روند واکسیناسیون هم سرعت بگیرد، می‌توان با جدی‌ترین موج‌های بیماری نیز به راحتی مقابله کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top