تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/02/16 - 22:35
کد خبر: 394510

«خبرنامه دانشجویان ایران» به مناسبت روز جهانی قدس بررسی کرد؛

تصاویر و شعارهای ماندگار راهپیمایی روز جهانی قدس

این درحالی است که بسیاری از مردم معتقدند باوجود دهن کجی های اخیر رژیم جعلی اسرائیل و خرابکاری آنها در تاسیسات هسته ای نطنز باید راهپیمایی خودرویی روز قدس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شد تا پاسخی کوبنده به اقدامات اخیر رژیم صهونیستی باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» جهان سال‌هاست که با آلودگی عظیم منتشر شده از یک مرکز شرارت، یک منبع دائمی تولید و انتشار توطئه، نیرنگ، خباثت و درنده خوییِ یک رژیم اشغالگر و سلطه جو دست و پنجه نرم می‌کند. ویروسی خانمان سوز که نه از کودک کشی ابایی دارد و نه از ترور، قتل عام و تجاوزگری. رژیمی جنایتکار که همچون ویروسی مسری به جان جهان افتاده و با غصب و غارت و آواره کردن ملتی مظلوم، کار خود را شروع کرد، همچنان در تکاپوی استیلا بر میراث معنوی و تمدنی مسلمانان است.

امروز بزرگ‌ترین دلیل برای رد ادعای موهومی تحت عنوان «حقوق بشر» از طرفِ تمدنِ کاریکاتوری غرب، سکوت و یا حتی همراهی دولت‌های اروپایی و آمریکایی با نسل‌کشیِ تمام‌عیار و غصب و غارت جان و مال و ناموس مردمان مظلوم فلسطین توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

رژیمی وحشی و بی‌اخلاق که برای دستیابی به آمال و آرزوهای ضدِ بشری‌اش، اِبایی از قربانی کردنِ صدها هزار مرد، زن و کودکِ بی‌پناه ندارد و در نهایت قساوت، فرش‌های تشریفاتِ محافلِ خود را به خون پاک ملت فلسطین آغشته می‌نماید.

امام خمینی (ره) هوشمندانه با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، رسالتی جهانی را برای آزادی سرزمین­ های اشغالیِ فلسطین و مسجدالاقصی را از لوث وجود رژیم جعلی صهیونیستی تبیین نمودند.

هرساله مسلمانان در سراسر جهان با راهپیمایی و شعارهای متعدد حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان می دهند اما امسال باوجود شرایط کرونایی حاکم بر کشور ستاد ملی مبارزه با کرونا راهپیمایی روز قدس را حتی به شکل خودرویی لفو کرده است.

این درحالی است که بسیاری از مردم معتقدند باوجود دهن کجی های اخیر رژیم جعلی اسرائیل و خرابکاری آنها در تاسیسات هسته ای نطنز باید راهپیمایی خودرویی روز قدس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شد تا پاسخی کوبنده به اقدامات اخیر رژیم صهونیستی باشد.

از این رو باوجود لغو راهپیمایی روز قدس در ادامهتعدادی از تصاویر و شعارهای ماندگار راهپیمایی سال های گذشته آورده شده است.

گزارش از مسلم خلخال

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top