تاریخ انتشار: شنبه 1400/02/18 - 00:47
کد خبر: 394567

سیدحسن نصرالله کرونا گرفت؟

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت: ملت فلسطین شایستگی حفظ قدس و اراضی و حقوق خود را دارند. ملت فلسطین شایستگی دفاع از اراضی خود را دارند و ما نیز در کنار آنها ایستاده‌ایم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت روز جهانی قدس هم اکنون از شبکه‌های تلویزیونی از جمله المنار در حال پخش است. 

 سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود که به مناسبت روز جهانی قدس انجام می‌دهد و در حالی که صدایش گرفته به نظر می رسید  تاکید کرد که از التهاب در ریه‌های خود رنج می‌برد و این موضوع چیزی است که معمولاً به علت تغییر فصل و آب و هوا برای او پیش می‌آید.

سیدحسن نصرالله در  سخنرانی خود  تاکید کرد می‌خواهم به همه تاکید کنم که من به بیماری کرونا مبتلا نشده‌ام و هیچ عوارضی از این بیماری در من وجود ندارد. ‎

وی در این سخنرانی اظهار داشت که در صحبت‌های امروز به  دو موضوع اساسی مرتبط با لبنان خواهد پرداخت که از منظر اسرائیل نیز حائز اهمیت است. نکته اول ترسیم مرزهای دریایی و موضوع دوم مانوری است که رژیم اسرائیل از روز یکشنبه آغاز خواهد کرد و تا چندین هفته ادامه خواهد داشت.

 دبیر کل حزب الله در این سخنرانی تاکید کرد که ثبات ملت فلسطین و  التزام این ملت به حق خود و  کنار نگذاشتن موضوع قدس یک موضوع اساسی است که به مقاومت مشروعیت می‌بخشد.

 وی در عین حال ابراز داشت که مهمترین و  پر اهمیت ترین موضوع  که باید در عرصه میدانی تثبیت شود، ورود نوار غزه و موشک‌هایش  به خط درگیری ها است.  این موضوع می تواند افق های بزرگی را در مسیر مقاومت باز کند.  فلسطینیها نه از دولتشان و نه از قدس دست نمی‌کشند و اتفاقاتی که امروز در عرصه فلسطین و در محله الشیخ جراح شاهد آن هستیم دلیلی بر این موضوع است.  

نصرالله خاطرنشان کرد ما مطمئن هستیم که ملت فلسطین شایستگی حفظ قدس و اراضی و حقوق خود را دارند. ملت فلسطین شایستگی دفاع از اراضی خود را  دارند و ما نیز در کنار آنها ایستاده ایم.‎

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top