تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/02/19 - 17:04
کد خبر: 394790

عرضه اقلام حجاب و عفاف ایرانی در نمایشگاه مجازی قرآن

مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف گفت: برای بهره‌مندی بیشتر از محصولات و به جهت اینکه حضور حداکثری در این بخش بوجود آید، هر محصول با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ بخش حجاب و عفاف یکی از پررونق‌ترین بخش‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم در سال‌های گذشته بود. شروع اپیدمی کرونا و مشکلات اقتصادی در کنار ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی موجب شد تا فعالان حجاب تنها بازار مهم و اختصاصی این حوزه را که هر ساله در ماه مبارک رمضان و در قالب بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن داشتند از دست بدهند اما معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با توجه به ایجاد بستری مناسبت در فضای مجازی این امکان را فراهم کرد تا بخش حجاب و عفاف در سایت نمایشگاه مجازی قرآن به کار خود ادامه دهد.

اسدالله سلیمانی مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف و دبیر بخش حجاب و عفاف نمایشگاه مجازی قرآن در گفت‌وگو با تسنیم گفت: نظر به اینکه یکی از مؤلفه‌های مهم ترویج عفاف و حجاب، ایجاد سهولت دسترسی به کالای حجاب و ترویج الگوی‌های حجاب برتر است، این انجمن با مشارکت  معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با هدف حمایت از تولیدکنندگان محصولات حجاب و ترویج پوشش عفیفانه، بخش "عفاف و حجاب" نمایشگاه مجازی قرآن را در ماه مبارک رمضان راه‌اندازی کرد.

وی ادامه داد: سامانه‌ای را سال گذشته با عنوان "حجاب 99" راه‌اندازی کردیم که مورد استقبال عموم مردم نیز قرار گرفت. این سایت قرار بود که در اختیار انجمن حجاب و عفاف قرار گیرد و به‌صورت نمایشگاه دائمی فعالیت کند اما به دلیل مشکلاتی، این اتفاق صورت نگرفت. انجمن هم به‌عنوان تشکلی مردمی و دارای مجوز از وزارت کشور بر آن شد تا سایتی را به نشانی bazarehijab.ir راه‌اندازی کند که هم‌اکنون نیز لینک آن در سایت نمایشگاه مجازی قرآن قرار گرفته است.

عرضه محصولات 20 تولیدکننده در نمایشگاه مجازی قرآن

سلیمانی با اشاره به حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه مجازی قرآن گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته از میان 350 تولیدکننده از سراسر کشور، 20 تولیدکننده برای عرضه محصولات‌شان به نمایشگاه مجازی قرآن معرفی شدند. در حال حاضر 400 محصول ایرانی در سایت نمایشگاه مجازی قرآن در محل عرضه قرار گرفته است.

وی با اشاره به تسهیلات ویژه ارائه محصولات حجاب و عفاف در نمایشگاه مجازی قرآن گفت: برای بهره‌مندی بیشتر از محصولات و به جهت اینکه حضور حداکثری در این بخش به‌وجود آید، هر محصول با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود. ارسال محصولات در مسافت کوتاه، رایگان است. قرار شد تولیدکنندگان 50 درصد هزینه ارسال محصولات به مسافت بیشتر را هم بپردازند.

وی درباره میزان کیفیت محصولات نیز گفت: مواد اولیه محصولات ارائه‌ شده، ایرانی و خارجی‌اند اما فرآیند تولید محصولات تماماً توسط تولیدکنندگان داخلی انجام شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top