تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/02/23 - 20:17
کد خبر: 395149

دعوت جمعی از دانشجویان و تشکل های مردمی به سر دادن غریو الله اکبر در پی پیروزی های جبهه مقاومت

در پی حملات موشکی بی سابقه گروه‌های مقاومت فلسطینی به تلاویو و جهت دعا برای نصرت ایشان ۷۰ نفر از فعالان و تشکل‌های دانشجویی و مردمی طی بیانیه‌ای از عموم ملت ایران دعوت کردند تا امشب پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۹ شب از پشت بام منازل و از مأذنه مساجد سراسر کشور فریاد الله اکبر سر دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» در پی حملات موشکی بی سابقه گروه‌های مقاومت فلسطینی به تلاویو و جهت دعا برای نصرت ایشان ۷۰ نفر از فعالان و تشکل‌های دانشجویی و مردمی طی بیانیه‌ای از عموم ملت ایران دعوت کردند تا امشب پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۹ شب از پشت بام منازل و از مأذنه مساجد سراسر کشور فریاد الله اکبر سر دهند.

 

لازم به ذکر است که مردم مقاوم لبنان نیز شب گذشته برای حمایت از جبهه مقاومت غریو الله اکبر را از مأذنه‌ها این کشور سر دادند.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم‌ الله القاصم الجبارین

إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

سلام بر ارواح پاک شهدای راه آزادسازی قدس که در اعتلای این آرمان مقدس جان های خود را فدا کرده و پیام آزادگی را به جهانیان رساندند، بویژه شهید عماد و جهاد مغنیه، شهید فتحی شقاقی، شهید ابومهدی المهندس و سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی.

در این ایام که رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی شقاوت و جنایت را به اوج خود رسانده و در سکوت سازمان های بین المللی دست به قلع و قمع نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی می زند و هم چنین با پرتاب موشک به مناطق مسکونی، جان کودکان و غیرنظامیان بی گناه را می گیرد، در اینجا جمع شده ایم تا انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و همدردی خود را با مردم فلسطین مظلوم و عزیز اعلام نماییم.

هم چنین این روزها شاهد بیرون راندن فلسطینی ها از خانه هایشان در محله شیخ جراح واقع در قدس شرقی هستیم، هرچند دزدی و غصب کردن کار همیشگی این رژیم شیطانی می باشد اما سکوت مجامع حقوق بشری و سازمان های بین المللی که داعیه دار برقراری عدالت در دنیا هستند  در برابر این اقدامات تعجب ما را بر می انگیزد.

ما دانشجویان و ملت انقلابی ایران در روز عید بندگی با صدایی رسا اعلام می کنیم که تا اخرین قطره خونمان پای آرمان مقدس قدس شریف ایستاده ایم و تا نابودی رژیم صهیونیستی و آزاد سازی فلسطین از چنگال این رژیم دیو صفت دست از مبارزه علمی، رسانه ای  و ... بر نخواهیم داشت و همواره حامی مردم فلسطین خواهیم بود.

امروزه مرگ و نابودی از هر زمان به رژیم صهیونیستی نزدیک تر شده است. دیگر تنها سلاح مقاومین فلسطینی سنگ نیست و جهان شاهد حملات موشکی گسترده مقاومت اسلامی فلسطین در شهرهای تل آویو و حیفا می باشد. حال که دنیا این نمایش اقتدار را دیده است به تمام دولت ها خصوصا شیوخ عرب منطقه که سودای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دارند هشدار می دهیم که پایان تلخی در انتظار آنها و حکومت هایشان خواهد بود.

ما دانشجویان و ملت انقلابی به پیرمرشدمان حضرت آیت الله خامنه ای نیز اعلام می داریم که ما تا آخرین نفس پای این آرمان مقدس ایستاده ایم و ذره ای از دفاع فلسطین و قدس کوتاه نخواهیم آمد و همانطور که حضرت عالی توقع دارید علم حمایت از فلسطین را به زمین نخواهیم گذاشت.

هم چنین حمایت و همبستگی خود را با گروه های مقاومت فلسطینی من جمله حماس و جهاد اسلامی و باقی گروه های مقاومت در منطقه اعلام داشته و به آنها می گوییم:" تحرکوا بسم الله الی الاَمام"

ان شاالله که بزودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین و قدس شریف باشیم.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند
احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد
لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
باقری به روسیه سفر می‌کند
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top