تاریخ انتشار: شنبه 1400/02/25 - 15:10
کد خبر: 395295

لیست پرفروش‌ترین لوازم آرایشی برقی در بین دانشجویان

بسیار بهتر است اگر به وزن سشوار نیز دقت کرده و دستگاه های بسیار سنگین را خریداری نکنید. سشوارهای سنگین، دست و کتف شما را خیلی زود خسته کرده و اگر بخواهید موها به صورت حرفه ای تر براشینگ کنید، مطمئناً بسیار اذیت کننده خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، نیازی نیست که به شما بگویم یک ابزار آرایش مو حرفه ای می تواند موهای شما را بسازد یا از بین ببرد. اگر با وسایل وحشتناک دست و پنجه نرم کرده اید، خواه یک اتوی مو باشد که تارهای مو شما را بسوزاند یا سشوار آنقدر ضعیف باشد که خشک کردن مو با آن تا یک ساعت طول بکشد. اما یافتن بهترین ابزار آرایش مو برای شما مانند یافتن یک شریک عالی است. اگر بهترین ابزارهای برقی آرایش مو را داشته باشید، تنها فشردن یک دکمه کافی است تا به سادگی موهای خود را حالت داده و به فرم موی دلخواه خود برسید. اما با وجود این تنوع بالا در تولید این محصولات برقی، چگونه می توانیم بهترین ابزارها را برای خود انتخاب کنیم؟

اما چه چیزی باعث می شود که یک ابزار مناسب برای آرایش مو را انتخاب کنید؟ خوب این به نوع ابزاری که در مورد آن صحبت می کنیم و روشی که دوست دارید موهای خود را آرایش کنید، بستگی دارد.

برای محصولاتی مانند اتو مو، فر کننده مو و ... شما چیزی می خواهید که بدون آسیب رساندن زیاد به موهای شما حالت دهد. در مورد سشوار، شما یک مدل سبک می خواهید که با سرعت و کارآیی بالا کار کند. و به طور کلی، ابزاری که می توانند به روش های مختلف مورد استفاده قرار گیرند، همیشه ارزش سرمایه گذاری را دارند. اما قیمت این ابزار نیز یک فاکتور مهم است. برای افرادی مانند دانشجوها، شاید قیمت این محصولات اولین فاکتور اساسی در زمان خرید باشد. در این مقاله از وب سایت فروشگاه زلفان، لیست پر فروش ترین لوازم آرایشی برقی در بین دانشجویان را بررسی کرده و بهترین محصولات را به شما معرفی می کنیم.

لیست پرفروش‌ترین لوازم آرایشی برقی در بین دانشجویان

بهترین اتوی مو

اگر فکر می کنید یک صاف کننده مو مناسب، بهترین ابزار برای درست کردن موهایتان است، پس باید در خرید آن بیشترین میزان دقت را داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید. مارک های مختلفی هستند که اتو موهای بسیار باکیفیتی را تولید کرده اند اما مسئله اصلی، این است که ببینید اتوی مناسب شما کدام است. در خرید لوازم آرایشی برقی و به خصوص خرید اتو مو، باید نکات زیادی را در نظر داشته باشید. در ادامه، اصلی ترین نکات را برای خرید یک اتوی مو مناسب و باکیفیت که بتواند موهای شما را به بهترین شکل ممکن حالت دهد، بررسی می کنیم.

1. داشتن لبه های منحنی

استفاده از اتوی مو، مطمئناً بهترین راه برای دستیابی به موهای صاف و مرتب است. اما می توان با استفاده از اتو موهای با لبه منحنی و گرد، به موها حالت فر و موج دار بخشید. به این صورت می توانید از یک ابزار مشخص، برای حالت های مختلف به مو استفاده کنید. پس این یکی از مواردی است که باید در خرید اتو مو در نظر بگیرید. با گذاشتن دسته های نازک داخل اتوی مو و با حرکت مچ دست و خم کردن آن، می توانید حالت فر جذابی به موها ببخشید.

2. سبک و راحت باشد

شما می خواهید با استفاده از اتوی مو، زمانی را صرف صاف کردن و حالت دادن به موها بکنید، در نتیجه سبکی دستگاه و خوش دستی آن، می تواند یک فاکتور اساسی برای انتخاب باشد. استفاده از اصول ارگونومی در طراحی این ابزارها، بسیار مهم بوده و باید توسط تولید کنندگان به خوبی رعایت شود.

3. داشتن درجه های مختلف حرارتی و نمایش آن

اتو موی قوی و مناسب، باید بتواند حرارت تا 450 درجه داشته باشد. این حداکثر دمایی است که متخصصان حرفه ای هنگام استفاده از ابزارهای گرم توصیه می کنند. همچنین باید بتوان درجه حرارت را به صورت دستی تنظیم کرد. این یکی از نکات مهم در اتوی مو باکیفیت است. همچنین اگر اتوی مو شما بسیار استاندارد و باکیفیت باشد، باید صفحات سرامیکی آن دارای میکرو سنسورهایی باشد که به جلوگیری از گرم شدن بیش از حد کمک می کنند. این صفحات سرامیکی همچنین از آسیب به موها نیز جلوگیری می کنند.

لیست پرفروش‌ترین لوازم آرایشی برقی در بین دانشجویان

بهترین ابزار فرکننده مو

اگر فرهای بی عیب و نقص می خواهید و قصد خرید ابزاری عالی برای فر کردن موهای خود را دارید، ما به شما ویژگی های یک فر کننده خوب را می گوییم. برای فر کردن موها، ابزارهای بسیار متنوعی وجود دارد که می توانید بسته به بودجه و خواست خود، هر کدام را انتخاب کنید. در گذشته میله های فرکننده مو که داغ می شدند، تنها ابزارهای فر کننده بودن اما امروزه ابزارهای بسیار بهتر و راحت تری برای این منظور طراحی شده اند. به عنوان مثال، دستگاه های اتوماتیک فر کننده مو که مو را به داخل خود کشیده و به سرعت فر می کنند، یکی از ابزارهای جدید برای این منظور هستند. اما کدام یک بهتر است؟ کدام فرکننده مو، بهترین نتیجه را به ما می دهد؟

انتخاب یکی از این ابزارها، کاملاً سلیقه ای است و شما می توانید هر کدام را انتخاب کنید. همچنین باید به دماهای ایجاد شده توسط این دستگاه ها، میزان راحتی استفاده و ... نیز دقت کنید. اگر می خواهید بدون رفتن به آرایشگاه و صرف زمان های طولانی برای فر کردن موهایتان، آن ها را بهترین شکل حالت دهید، حتماً به خرید یک فر کننده مو نیاز پیدا می کنید. همچنین به ابزارهای اضافی و لوازم جانبی همراه این دستگاه ها نیز دقت کنید. باید همراه آن ها، انواع ابزارها برای داشتن فرهای ریز تا درشت را داشته باشید.

بهترین برس هوای گرم

برس های هوای گرم، یکی از بهترین ابزارها برای کسانی است که می خواهند ضمن خشک موهایشان، به آن ها حالت بدهند. در واقع، این برس ها کار همان براشینگ های طولانی و خسته کننده ای را انجام می دهد که برخی از ما نمی توانیم به تنهایی انجام دهیم. این برس ها، مانند سشوار هوای گرم را داخل یک برس گرد چرخانده و با پیچاندن موها دور آن، می توانید موهای خود را حالت دهید. استفاده از این برس ها، نه تنها فشار روی بازو را کاهش می دهد و نیاز به مهارت های سطح بالایی ندارد، بلکه به لطف ده ها دریچه جریان هوا تعبیه شده در برس، موها را به سرعت باورنکردنی خشک می کند. اما مهمترین ویژگی هایی که باید در هنگام خرید برس هوای گرم در نظر بگیریم، چه هستند؟

این برس ها تا حد زیادی کار شما را راحت کرده و به گونه ای، همزمان کار براشینگ، خشک کردن و اتو کشیدن موها را انجام می دهند. برخورداری از فناوری یونی و پوشش سرامیکی در این دستگاه ها بسیار مهم است. فناوری یونی به کاهش وز و افزایش درخشندگی کمک می کند، در حالی که پوشش سرامیکی از آسیب دیدن مو جلوگیری می کند. همچنین بهتر است قابلیت تنظیم دمای هوای خروجی را هم داشته باشند. داشتن هوای خنک نیز، به جلوگیری از آسیب موها کمک می کند. توجه داشته باشید که استفاده از محصولات با چنین کیفیتی، شما را از خرید محصولات مراقبتی مو بی نیاز نمی کند. بلکه باید در کنار استفاده از تمام وسایل گفته شده در این مقاله، از محصولات مراقبتی نیز استفاده کنید تا موهایتان آسیب نبیند.

لیست پرفروش‌ترین لوازم آرایشی برقی در بین دانشجویان

بهترین سشوار

اگر با وجود دستگاه هایی مانند برس های هوای گرم و برس های حرارتی، باز هم احساس می کنید به یک سشوار نیاز دارید، احتمالاً درست فکر می کنید. استفاده از وسایل گفته شده، زمانی مجاز است که موهای شما تا حدی آب خود را بعد از حمام از دست داده باشد به همین دلیل، شما قطعاً به یک سشوار برای خشک کردن موها نیاز پیدا می کنید. خرید سشوار کار ساده ای نیست و باید فاکتورهای زیادی را در هنگام خرید در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، داشتن درجه های مختلف دمایی و فشارهای مختلف هوای خروجی از سشوار، موارد مهمی است که باید به آن دقت کنید.

بسیار بهتر است اگر به وزن سشوار نیز دقت کرده و دستگاه های بسیار سنگین را خریداری نکنید. سشوارهای سنگین، دست و کتف شما را خیلی زود خسته کرده و اگر بخواهید موها به صورت حرفه ای تر براشینگ کنید، مطمئناً بسیار اذیت کننده خواهد بود. مارک های مختلف سشوار در بازار موجود است اما این شما هستید که تعیین می کنید کدام یک برای شما مناسب تر است. فروشگاه ژینال بهترین مرجع خرید کراتین اصل مو در ایران است . شما می توانید محصولات مراقبت مو، لوازم آرایشی برقی ، محصولات بوتاکس و کراتین مو را از زلفان تهیه کنید. کراتین مو کادیوو اصل نیز در این فروشگاه موجود است. شما می توانید این محصولات را از زلفان سفارش دهید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وضعیت پریشان دانشگاه‌ها در آمریکا/ حمایت تمام قد دانشجویان از فلسطین در برابر رژیم بی‌آبرو
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top