تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/02/26 - 08:06
کد خبر: 395339

درخواست برای تمدید اینترنت رایگان دانشجویان

دانشجوی دیگری می گوید: بهتر بود که وزارت ارتباطات از ابتدای سال تحصیلی جاری یک بسته ۹ ماهه را برای کل ارائه می کرد تا دغدغه اینترنت در پایان ترم و آغاز ترم جدید را نداشته باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، چندی پیش اینترنت رایگان استادان دانشگاه و حوزه برای آموزش مجازی در دوران کرونا به پایان رسید و وزارت ارتباطات بسته جدیدی برای آنها در نظر گرفت. اکنون دانشجوها هم خواستار تمدید اینترنت رایگان شده‌اند. 

با ادامه همه‌گیری ویروس کرونا، دوره‌های آموزشی هم‌چنان در بسترهای فضای مجازی درحال برگزاری است. دوره‌های مجازی دانشجویان هم همچنان ادامه دارد.  

بسته‌های اینترنت هدیه، تدبیر وزارت ارتباطات برای کم کردن بخشی از هزینه‌های دانشجویان است و اکنون دانشجوها مطالبه ای دارند. این مطالبه به موضوع اینترنت و آموزش مجازی مربوط می شود.

خندان مهر، دانشجوی یک دانشگاه آزاد اسلامی در این باره گفت: با چه منطقی اینترنت برای دانش آموزان، معلم ها و استادان دانشگاه و حوزه رایگان است اما دانشجوها باید هزینه اینترنت بدهند؟ چرا وزارت ارتباطات اینترنت معلم ها و استادان را تمدید کرد اما اینترنت دانشجوها نباید تمدید شود؟ در حالی که درس دانشجوها به مراتب از دروس دانش آموزان سنگین تر است.

دانشجوی دیگری می گوید: بهتر بود که وزارت ارتباطات از ابتدای سال تحصیلی جاری یک بسته ۹ ماهه را برای کل ارائه می کرد تا دغدغه اینترنت در پایان ترم و آغاز ترم جدید را نداشته باشیم.

ستار هاشمی، معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهارداشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شروع نیمسال اول تحصیلی سال ۹۹، در راستای برقراری عدالت آموزشی و با توجه به جایگاه و اهمیت امر آموزش، بسته‌های هدیه اینترنت شش ماهه با حجم ۱۲۰گیگابایتی را برای اساتید مراکز دانشگاهی و حوزوی تعریف و این بسته‌ها از طریق فرآیند ثبت‌‌نام در اختیار ایشان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که مهلت زمانی شش ماهه استفاده از این بسته‌ها به اتمام رسیده اما فرآیند ارائه آموزش مجازی در ترم جاری کماکان ادامه داشت، لذا درخواست‌های متعددی ازسوی اساتید حوزه و دانشگاه و مسئولین مربوطه در خصوص تمدید مهلت استفاده از باقیمانده حجم بسته‌ها به وزارت متبوع واصل شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top