تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/02/26 - 14:34
کد خبر: 395409

بیانیه تقدیر نمایندگان از اقدام وحدت‌آفرین قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری

۲۴۰ نفر از نمایندگان مجلس از اقدام وحدت آفرین رئیس مجلس شورای اسلامی و عملکرد انسجام بخش وی در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ سیدمحسن دهنوی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 240 نفر از نمایندگان مجلس را برای تشکر و قدردانی از اقدام وحدت آفرین محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و عملکرد انسجام بخش وی در انتخابات ریاست جمهوری را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

انتخابات ریاست جمهوری 1400، از این جهت که تشکیل دهنده نخستین دولت گام دوم انقلاب است و هم از جهت سیاست ورزی، میدان مهمی برای فعالان سیاسی جبهه انقلاب است؛ به خصوص این که پس از 8 سال بی عملی و دوره رکود دولت های یازدهم و دوازدهم باید دولتی روی کار بیاید که با تمرکز بر حوزه اقتصادی و نشان دادن کارآمدی، وضعیت معیشتی مردم را سروسامان دهد.

از همین جهت حرکت های سیاسی مبتنی بر مبانی انقلاب اسلامی و پا گذاشتن روی عافیت طلبی  شخصی برای نیل به اهداف بلند، لازمه این عرصه پیچیده و خطیر است. در این میان اقدام دکترمحمدباقر قالیباف در پایبندی به عهد خود برای «وحدت جریانی» در جبهه انقلاب ، با وجود آن که براساس نظرسنجی های معتبر، تخریب ها و تهمت ها، دیگر بر محبوبیت وی تاثیر منفی نداشت بلکه برعکس به مرور بر توان رای آوری وی دربرابر کاندیداهای جریان مقابل افزوده می شد، بار دیگر روحیه جهادی یک رزمنده را از جنس پا گذاشتن روی منافع شخصی که در میدان های نبرد دیده و شنیده ایم به رخ  کسانی کشید که در سال های اخیر از هیچ تهمت و برچسبی علیه او فروگذار نکرده اند.

عرصه انتخابات سال جاری، نیاز به رفتارهای مومنانه از نوع چنین اقداماتی دارد و همین جا از همه نامزدهای جریان انقلاب دعوت می کنیم تا با توجه به حساسیت شرایط، وحدت جریانی را مدنظر داشته و با تمسک به این راهبرد مهم و پیروزی ساز، و با اقدام انقلابی زمینه ساز پیروزی قاطع نامزد مورد اجماع جبهه انقلاب ، گردند، و از هرگونه چندصدایی درون گفتمانی در جریان رقابت های انتخاباتی پرهیز کنند تا ان شاء الله با تشکیل دولتی با مولفه های انقلابی که بارها در بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب آیت الله امام خامنه ای ذکر شده است ، شاهد پیشرفت همه جانبه ،تحقق عدالت در عرصه مختلف و ثبات اقتصادی در کشور و حل مشکلات معیشتی مردم عزیز باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
باقری به روسیه سفر می‌کند
انواع کاغذ دیواری جدید برای پذیرایی
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top