تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/02/26 - 18:26
کد خبر: 395432

۵ شرکت برتر طراحی سایت در تهران و ایران(شرح خدمات شرکت)

اگر به دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی و راه اندازی سایت تجاری برای مجموعه ، شرکت و کارخانجات خود هستنید قطعا ایراکد انتحاب اول شما خواهد بود.ایراکد با طراحی بیش از هزار فروشگاه اینترنتی برند اول در این زمینه می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فاکتورهای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت همیشه برای بسیاری از کارفرمایان سوال بوده است. اینکه چگونه میتوان به شرکت ها برای پروژه طراحی سایت اعتماد کرده و پروژه خود را به آنها بسپارند. از عوامل مهم برای انتخاب شرکت طراحی سایت میتوان به  سیستم مدیریت محتوا استفاده شده برای سایت ، طراحی تخصصی، نمونه کارهای قبلی سایت و میزان رضایت مشتریان آن شرکت نام برد. در ادامه این مقاله با توجه به موارد گفته شده 5 شرکت برتر در این حوزه بررسی و معرفی شده اند. 

۵ شرکت برتر طراحی سایت در تهران و ایران (شرح خدمات شرکت)

 1- شرکت ایراکد:

اگر به دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی و راه اندازی سایت تجاری برای مجموعه ، شرکت  و کارخانجات خود هستنید و مایل به ثبت برند در حوزه وب میباشید قطعا باید نام ایراکد که برند تجاری شرکت برنامه نویسی ایرانیان میباشد را شنیده باشید. این شرکت در زمینه ایجاد کسب و کار آنلاین و پیشرفت آنها به صاحبان مشاغل یاری میرساند  و در این راستا با شرکت ها و سازمان های بزرگی همکاری کرده و موفق به طراحی سایت های فروشگاهی و تجاری برای آنها شده است.

شرکت ایراکد به مدیریت جناب آقای کاظم معماری یکی از برترین شرکت ها در حوزه ی طراحی سایت و طراحی سایت اختصاصی ، طراحی سایت فروشگاهی و تجاری میباشد. و با گزینش افراد متخصص و منظم و متعهد تمامی این خدمات را به صورت یکپارچه انجام داده و در میان رقبا به عنوان یک شرکت برند شناخته شود.

خلاقیت، تخصص و پشتکار افراد حاضر در مجموعه ایراکد سبب شده است تا بسیاری از شرکت های بزرگ پروژه  برنامه نویسی ، طراحی سایت، سئو و تبلیغات خود در حوزه وب را به این شرکت بسپارند. دفتر این شرکت در منطقه 1 تهران قرار داشته و به همین منظور یکی از بهترین شرکت  طراحی سایت در تهران نیز میباشد. 

خدمات ایراکد در حوزه طراحی سایت:

  • طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس
  • طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس
  • طراحی سایت فروشگاهی b2c
  • طراحی سایت فروشگاهی drop shipping
  • طراحی سایت فروشگاهی چند فروشندگی  multistore

۵ شرکت برتر طراحی سایت در تهران و ایران (شرح خدمات شرکت)

2- شرکت رویال کد

یکی دیگر از بهترین شرکت های طراحی سایت در کشور، تیم طراحی رویال کد است.موسس این تیم جوان و موفق ایرانی آقای رضا ذوالعلی هستند.ایشان ورود خودشان به دنیای وب را ،از سال دوم دبیرستان عنوان کردند.که رتبه اول طراحی سایت را در استان خودشون (یعنی کرمان)را به خود اختصاص دادند.و همین انگیزه ای شد که از سال سوم دبیرستان شروع به یادگیری حرفه ای طراحی سایت و برنامه نویسی کردند.و زبان های برنامه نویسی مختلفی چون ، php، css ،, jsو...را در برنامه آموزشی خود قرار دادند. 

بعد از ورود به دانشگاه ،ایده راه اندازی سایت رویال کد مثل جرقه ای در ذهن ایشان روشن شد. که بدین وسیله خدمات بیشتری را به مردم ارائه بدهند. تدر ادامه این جرقه ای که به ذهن این مدیر لایق رسید .

و پس از مدتی تیم رویال کد را، به عنوان شرکتی به ثبت رساندند.اما به دلیل اینکه اسم شرکت ،لاتین شمرده می شد از طرف اداره ثبت اجازه ثبت داده نشد. و درنتیجه و با اسم طراحان نوباوه فردا ،این شرکت به ثبت رسید.و به این صورت با تیمی از طراحان و برنامه نویسان با استعداد، کار خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت آغاز کردند.

خدمات  تیم طراحی سایت رویال کد

  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت وکلا
  • طراحی قالب وردپرس
  • طراحی سایت با قالب آماده
  • داشتن تیم فنی قدرتمند
  • پیاده سازی نرم افزار آنلاین
  • تجربه تخصصی بیش از 5 سال در زمینه طراحی وبسایت
  • پیاده سازی استاندارد و دقیق مطابق ایده شما
  • انجام پروژه های اختصاصی و وردپرس مطابق معیارهای شما
  • بهره گیری از تکنولوژی روز مانند js که خود یک مزیت رقابتی بزرگ، برای رویال کد محسوب می شود.

3- شرکت ایران سایت:

ایران سایت که یکی از قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت در تهران میباشد با تیمی متخصص و حرفه ای به طراحی و ساخت سایت پرداخته و زمینه های متنوع برای طراحی سایت از جمله طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، علمی، صرافی، شخصی و ... میپردازد. این شرکت دارای 500 نمونه کار موفق در زمینه طراحی سایت بوده و با تعرفه های منصفانه و داشتن پلن های قیمتی از پایه تا حرفه ای به مشتریان خدمات ارائه میدهد. این شرکت با شعار تبدیل ایران به مکانی بهتر در این عرصه گام برداشته است. مشاوره رایگان برای طراحی سایت حرفه ای با امکانات یک سایت استاندارد و قیمت های باور نکردنی به همراه خدمات سئو و بهینه سازی سایت کسب و کار شما را در صفحه اول گوگل قراار میدهد. از نمونه کارهای موفق این شرکت میتوان به طراحی و پشتیبانی سایت اتحادیه فناوران و طراحان وب تهران نام برد.

خدمات ایران سایت برای طراحی سایت:

  • طراحی سایت وردپرس
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی سایت املاک
  • طراحی سایت صنعتی
  • طراحی سایت تور و گردشگری

4- شرکت وبسیما:

وبسیما یکی دیگر از شرکت های برند در زمینه طراحی سایت میباشد. این گروه که در سال 1391 کار خود را با تفکری تحول گرا و زیبایی محور شروع کردند. این گروه از همان ابتدا در زمینه تجارت جهانی شروع به کار کرده و در این مسیر گام های بلندی برداشتند به گونه ای که انقلابی در راستای تبلیغات و بازاریابی به وجود آوردند. این سایت و شرکت هدف خود را برای فراتر از مرزهای ایران برنامه ریزی کرده است و با استفاده از افراد متخصص در این مسیر استوار گام برداشته است. این شرکت بیشتر در حوزه ی طراحی سایت های فروشگاهی و شرکتی پیشقدم بوده است.

افرد و تخصص های مختلفی در روند طراحی سایت نقش دارند. شرکت وبسیما طی سالها فعالیت حرفه ای در این زمینه، متبحرترین و متخصص ترین ها در حوزه طراحی وبسایت را در قالب یک تیم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترین خروجی ممکن حاصل شود. سفارش طراحی سایت شما از اولین گام یعنی مشاوره تا آخرین گام یعنی راه اندازی، بدست بهترین افراد سپرده خواهد شد.  در وبسیما نیز پروژه طراحی سایت توسط تحلیلگران، طراحان، برنامه نویسان، پشتیبانان و مدیران پروژه به شکلی هماهنگ و ساختار یافته انجام میشود. پس از پیاده سازی کامل سایت، متخصصین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی وبسیما، پیشنهادات حرفه ای خود را جهت ورودی شکوهمندانه و حضوری موفق در محیط مجازی، به مشتریان محترم ارائه میکنند. نمونه کارهای تخصصی وبسیما برای طراحی سایت فروشگاه اینترننتی آروا ابزار، زیبا دکور، طراحی سایت استارتاپ زاویه و ...را نام برد.

خدمات وبسیما در حوزه طراحی سایت:

  • طراحی فروشگاه اینترنتی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت استارتاپ
  • طراحی سایت خلاقانه

5- شرکت طراحی سایت وب 24:

این شرکت به دنبال ارائه خدمات کامل و متمایز به مشتریان خود است. وب 24 ارائه خدمات به مشتریان را یک فرایند درازمدت میداند و برای این موضوع نهایت تلاش و کوشش خود را میکند. در سیستم های تولید شده توسط این شرکت علاوه بر اینکه استانداردهای لازم رعایت شده است سادگی و کاربرد پذیری از اهمیت بالایی برخوردار است. این شرکت به دنبال راهی برای ارائه خدمات به برای بهبود وضعیت کسب و کارها در فضای وب بوده و با مشاوره بهترین راهکارها در این زمینه در خدمت مشتریان خود قرار میدهد. این مجموعه با مدیریت آقای شیرازی یکی از مطرحان حوزه دیجیتال مارکتینگ در سال 1388 تاسیس شده و هم اکنون بسیاری از کادر اجرایی این مجموعه جزئی از متخصصان حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ هستند. از نمونه کارها موفق این شرکت میتوان به طراحی ساین فامکو، رامک ، ورزش ایران و ... نام برد.

خدمات وب 24 در حوزه طراحی سایت شامل موارد زیر میشود:

  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت تبلیغاتی
  • طراحی سایت گردشگری
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی سایت صنعتی
  • طراحی سایت فروشگاهی

۵ شرکت برتر طراحی سایت در تهران و ایران (شرح خدمات شرکت)

نتیجه گیری:

شرکت های معرفی شده به عنوان بهترین شرکت های طراحی سایت با توجه به نمونه کار و حسن شهرت آنها در فضای وب انتخاب شده اند. تخصص و کارآمدی نیروهای این مجموعه ها به همراه صمیمیت و درایت مدیریت این شرکت ها باعث شده است که افراد بیشتری به خدمات این شرکت اعتماد کرده و از آنها برای آنلاین نمودن کسب و کار خود استفاده کنند. بسیاری از این شرکت ها فقط به حوزه ی طراحی سایت پرداخته و به صورت تخصصی به این کار پرداخته اند ولی بعضی از شرکت ها در کنار خدمات طراحی سایت به خدمات دیجیتال مارکتینگ برای رونق گرفتن کسب و کارها و پیشرفت در حوزه ی وب نیز بسیار یاری میرسانند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ایمان
1400/09/21 - 10:52

با سلام. ایراکد یکی از مجموعه های تخصصی در زمینه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن میباشد که با ارائه به روز ترین امکانات بهترین خدمات را به مشتریان خود رائه میدهد. من نهایت تشکر را از طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ایراکد دارم.
تورهای مسافرتی آفری
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top