تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/02/28 - 10:23
کد خبر: 395607

واکنش پرسپولیس به قرارداد کنعانی زادگان با قطری‌ها

سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: ما اطلاعی در مورد جدایی کنعانی‌زادگان نداریم و خود بازیکن هم تا الان چیزی در این زمینه به ما اعلام نکرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازمشرق، ابراهیم شکوری درباره دیدار امروز تیم پرسپولیس مقابل شاهین بندرعامری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: برد دربی را تبریک می‌گویم و امیدوارم همچنان تیم‌مان در صدر جدول و باعث افتخار هواداران باشد. ما امروز با تیم شاهین بندر عامری بازی داریم و به‌عنوان یک باشگاه ارزشی و قدیمی برای همه تیم‌ها احترام قائلیم. با کادری که از بازیکنان، مربیان و مدیران در باشگاه وجود دارد، همه می‌دانند که فوتبال در زمین اتفاق می‌افتد و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و می‌دانیم قطعا شاهین تیم خوبی بوده که تا اینجا بالا آمده است، اما ما هم پرسپولیس هستیم و هواداران بی‌شمار ما توقع دارند تیم‌مان دست پر از بوشهر برگردد.

وی افزود: ما باید از کادرفنی و بازیکنان تشکر کنیم که فکر می‌کنم نزدیک دو سال است به صورت مداوم در جام‌های مختلف حضور داشتند و استراحتی نداشتند. ما سال گذشته پس از پایان لیگ در لیگ قهرمانان شرکت کردیم و امسال هم تنها تیم ایران هستیم که در چهار جام مدعی هستیم. فکر می‌کنم این موضوع شرایط را سخت می‌کند ولی خدا را شکر بچه‌ها حرفه‌ای هستند و امیدوارم با بیشترین جام امسال را به پایان برسانیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد برنامه‌ریزی باشگاه برای ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به رادیو ورزش، گفت: تجربه خوبی در باشگاه در این زمینه وجود دارد. فکر می‌کنم الان نیروهای متخصصی در جام باشگاه‌های آسیا در پرسپولیس حضور دارند و این هم نقطه مثبتی برای ماست. ما باید در مرحله بعد باید در تاجیکستان و روی چمن مصنوعی به مصاف حریف‌مان برویم.

وی درمورد دلیل میهمانی پرسپولیس در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا نیز توضیح داد: با توجه به شرایطی که کمیته برگزاری مسابقات در نظر گرفته بود، تیم‌هایی که از گروه ما و گروه A به مرحله بعد صعود می‌کردند، با هم بازی می‌کردند. ما دنبال بهانه جویی نیستیم و این تفکر در باشگاه ما حاکم است که اگر می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم باید بازی‌های‌مان را ببریم، ولی در مورد نقل و انتقالات و بودجه تیم‌ها درد و دل زیاد داریم. ما در چهار جام مدعی هستیم و در چهار سال گذشته پرچم‌دار ایران در آسیا بودیم، شاید بخشی از سهمیه‌های الان ما هم به عملکرد خوب مربوط باشد. با 40 میلیون هوادار که در این شرایط کرونایی پرسپولیس آن‌ها را سرگرم می‌کنند، متأسفانه هیچ ردیف بودجه‌ای برای باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته نشده است. فکر می‌کنم در یک رقابت نابرابر در فصل نقل و انتقالات قرار داریم. واقعاً هزینه‌های باشگاه بسیار سنگین است.

«گفته می‌شود کنعانی‌زادگان با یک تیم قطری قرارداد بسته است». ابراهیم شکوری در واکنش به طرح این موضوع گفت: شش بازیکن ما قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد. برای اولین‌بار ما به صورت شفاهی و مکتوب از بازیکنان درخواست کردیم در باشگاه حضور پیدا کنند. ما سعی می‌کنیم تمام بازیکنان‌مان را حفظ کنیم و تا الان هیچ یک از بازیکنان به ما اعلام نکردند که با تیم دیگری قرارداد بسته‌اند. ما اطلاعاتی در مورد کنعانی‌زادگان نداریم و خود بازیکن هم تا الان چیزی در این زمینه به ما اعلام نکرده است. ما با مردم خیلی شفاف صحبت می‌کنیم. سعی می‌کنیم تمام بازیکنان را حفظ کنیم، ولی بازهم به بحث بودجه بازمی‌گردیم. در ایران شاید یک یا دو تیم خصوصی باشند و بقیه به دولت وصل هستند و بودجه‌های بسیار کلانی دریافت می‌کنند. ما بازیکنی داشتیم که در نیم‌فصل از جمع ما جدا شده است و برای یک‌ فصل‌ونیم، شش برابر قرارداد ما را گرفته است. فقط برای یک نیم‌فصل دو برابر کل فصل ما پول گرفته است. این اتفاق شرایط را برای ما سخت می‌کند. واقعا ما راه درآمد دیگری نداریم. ما یک کارگزار داریم که کل مبالغ آن دریافت شده و صرف بدهی‌ها شده است. ما متأسفانه درآمد تبلیغات محیطی و حق پخش را نداریم. یا باید هواداران پای کار بیایند و یا باید فکری به حال باشگاه‌ها شود.

وی در مورد آخرین وضعیت پرونده‌های خارجی باشگاه نیز یادآور شد: ما در باشگاه سعی می‌کنیم کمتر به هواداران استرس بدهیم، ولی باید قبول کنیم باشگاه از گذشته پرونده‌هایی دارد که روی هم جمع شده است. ما الان پرونده مهمی که داریم کالدرون است. با توجه به اینکه ما نتوانستیم پول این مربی را پرداخت کنیم و قراردادش فسخ شده است، به احتمال خیلی زیاد ما در این پرونده بازنده خواهیم بود. علاوه بر کالدرون، پرونده اوساگونا و چند پرونده دیگر داریم. شاید برای اولین‌بار باشد که باشگاه پرسپولیس از یک بازیکن به نام استوکس هم شکایت کرده است که امیدواریم حداقل در آن پرونده برنده باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top