تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/02/28 - 12:33
کد خبر: 395619

نکونام:

عصبانی و ناراحتم چون اشتباه داوران کُشنده است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اشتباه‌های داوری در این مقطع از فصل می‌تواند برای هر تیم کشنده باشد، دقیقا مانند آنچه فصل قبل برای فولاد اتفاق افتاد و اجازه نداد تیم ما به نایب قهرمانی لیگ برتر برسد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس،  در خصوص شکست فولاد مقابل نساجی در ورزشگاه شهید وطنی اظهار داشت: فکر می‌کنم کلا دو برنامه تلویزیونی اتفاقات داوری را بررسی می‌کند که در هر دو برنامه همه آن چیزی که ما به آن معترضیم نشان داده شد. مشخص شد که برای چه به داوری بازی برابر نساجی اعتراض داریم و چرا از کمیته داوران می‌خواهیم فکری به حال داوری‌ها کند. چطور می‌شود که کمک داور صحنه‌ای به آن واضحی را آفساید اعلام می‌کند و گل سالممان را در دقیقه 88 بازی نمی‌پذیرد؟

عصبانی و ناراحتم چون اشتباه داوران کُشنده است

وی افزود: چطور صحنه‌ای به این واضحی در بالاترین سطح فوتبال ایران، آفساید اعلام می‌شود؟ همه کارشناسان یکصدا گفتند کمک داور اشتباه کرده. یا در صحنه دیگری هر سه کارشناس یک برنامه تلویزیونی گفتند بازیکن نساجی باید از زمین اخراج می‌شد و در برنامه دیگر از چهار کارشناس، تشخیص سه کارشناس این بود که باید بازیکن نساجی از بازی اخراج می‌شد. شما باید سرمربی یک تیم باشید و مسئولیت یک تیم پر هوادار روی شانه شما باشد تا درک کنید چرا از این اشتباه‌ها تا این حد عصبانی و ناراحتم. سال قبل هم دقیقا در بازی با نساجی با اشتباه‌های مسلم داوری نتیجه را از دست دادیم. این اشتباه‌ها ناراحت‌کننده است و می‌تواند برای هر تیمی در این مقطع از لیگ کشنده باشد. نمی‌توان به سادگی از کنار این اشتباه‌ها گذشت چون به منافع فردی یا منافع یک نفر ضربه نمی‌زند بلکه لطمه بزرگی به منافع یک شهر و یک استان وارد می‌کند.

نکونام با اشاره به اشتباه‌های داوری در دیدار فصل گذشته فولاد برابر نساجی گفت: سال قبل  در سه بازی هفت امتیاز فولاد با اشتباه قطعی و تایید شده داوران در آخر فصل از بین رفت. اگر فقط در یکی از این بازی‌ها داور اشتباه نمی‌کرد و ما به جای مساوی با پیروزی از زمین خارج می‌شدیم، می‌توانستیم به نایب قهرمانی برسیم. اجازه نمی‌دهیم سناریوی سال گذشته امسال تکرار شود و امیدوارم از این هفته عدالت رقم بخورد. همه آن چیزی که ما می‌خواهیم اجرای عدالت است، آن هم در روزهای حساس و آخر لیگ.

سرمربی تیم فوتبال فولاد با اشاره به شرایط تیمش خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواستیم وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شویم از تبعیض بین تیم‌ها و بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات گلایه کردیم اما صدایمان را کسی نشنید و مطابق پیش‌بینی با وجود نمایش خیلی خوب تیم، از نظر نتیجه از همین ناحیه ضربه خوردیم و الان هم این مشکل کماکان پابرجا است اما الان به صورت جدی از مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهم هر طور شده به وضعیت داوری‌های لیگ سر و سامان بدهند تا دیگر حقی از فولاد ضایع نشود. یک تیم با بضاعت فولاد نمی‌تواند در چند جبهه بجنگد و باید عدالت درباره تیم ما و البته سایر تیم‌ها اجرا شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top