تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/03/10 - 12:03
کد خبر: 396823

خبری مهم برای دانشجو معلمان!

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: توصیه می‌کنم امتحان‌های پایان ترم دانشجویان به صورت تشریحی و سنجش قدرت تجزیه و تحلیل به جای سوالات تستی انجام شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در نشست هم اندیشی پیرامون برگزاری امتحانات پایان نیمسال جاری و نیم‌سال آینده دانشگاه فرهنگیان، با دعوت از اساتید، دانشجو معلمان و پرسنل دانشگاه به مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو، گفت: همگان با حضور پرشور و آنگونه که زیبنده میهن اسلامی، نام ایرانی اسلامی، امامین انقلاب و خانواده شهدا، ایثارگان و جانبازان است بار دیگر نشان دهند که نسبت به میهن، آینده کشور، فرزندان، آینده سازان و کیفی شدن اوضاع حساس هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت برگزاری امتحانات به صورت دقیق، منظم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آن را بسیار حساس و تضمین اعتبار دانشگاه دانست.

خنیفر با اشاره بر لزوم آمادگی برای تمهید مقدمات فضای فیزیکی و مجازی و الزامات سخت افزاری، نرم افزاری متناسب امتحانات، حضور حداکثری پرسنل و اعضای هیات علمی دانشگاه به منظور کنترل شرایط، پاسخگویی، توجیه دانشجویان، و اطلاع رسانی جامع را ضروری برشمرد و گفت: حضور و در دسترس بودن مسئولان امتحانات ضمن پیشگیری از به روز چالش برای دانشجویان و پاسخگویی به ابهامات و سوالات آنان، در سلاست و سلامت برگزاری آزمون کمک کننده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان ضمن توصیه به برگزاری امتحان‌های پایان ترم به صورت تشریحی و سنجش قدرت تجزیه و تحلیل به جای سوالات تستی، گفت: اساتید باید تلاش کنند تا نمرات بیشتر بر مبنای ارزشیابی مستمر در طول ترم و به همراه ارزشیابی پایانی الکترونیکی انجام شود.

وی با بیان اهمیت درک شرایط دانشجو در عدم دسترسی به آموزش‌های الکترونیکی و یا اینترنت و همچنین برخی بهانه‌هایی در این خصوص، تصریح کرد: باید بدانیم در عین دقت، صراحت و زمان‌بندی در برگزاری آزمون، دانشجو مداری هم داشته باشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان همچنین حضور فعال مدیران گروه در پردیس‌ها و مراکز در زمان امتحان و نظارت بر آن، اطلاع رسانی پیش از شروع امتحانات به روش‌های متنوع ازجمله سایت خبری، گروه‌های مجازی، شورای صنفی، برگزاری جلسات توجیهی با عوامل اجرایی و اعضای هیات علمی در راستای برگزاری شایسته امتحانات را مهم برشمرد.

وی بر توجه به موارد غیر قابل پیش بینی ازجمله قطع برق، قطع اینترنت، عدم دسترسی به اینترنت اشاره و بر تمهیدات لازم در این خصوص و همچنین طراحی سازوکاری ویژه برای تجدید امتحان برای افراد بازمانده به منظور پشتیبانی و جبران تاکید کرد.

خنیفر همچنین آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از اکنون به صورت آموزش ترکیبی را مهم بشمار آورد و گفت سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ گام بلندی است و باید برای ایجاد زیر ساخت و لوازم برای انجام آموزش‌ها به صورت ترکیبی تمهیدات لازم دیده شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top