تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/03/11 - 08:11
کد خبر: 396934

«خبرنامه دانشجویان ایران» در گزارشی بررسی کرد؛

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان +لینک دانلود

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان +لینک دانلود

گوشی های هوشمند امروزه عصای دست دانشجویان و دانش آموزان شده تا بتوانند پیچ و خم دوران تحصیل خود را طی کنند. بی شک کرونا هم در این شرایط بی تاثیر نبوده و دانشجویان نسبت به قبل وابستگی بیشتری به برنامه های کامپیوتری پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بعضی معتقدند که گوشی های هوشمند تمرکز لازم دانشجویان و دانش آموزان را کم می کند. اما نمی توان کتمان کرد که ابزاری است تا برای کمک به محصل ها تا بتوانند نتیجه ای بهینه تر و هدفمندتر دریافت کنند.

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان +لینک دانلود

در این گزارش به معرفی 9 برنامه کاربردی برای دانش آموزان و دانشجویان معرفی می کنیم به امید آنکه مورد استفاده قرار گیرد.

1) School Ultimate Studying Assistant

آیا تا به حال مایل به ایجاد روزهای هفته مدرسه خود هستید؟ سپس به ما معرفی مدرسه - دستیار شخصی خود را در فرایند آموزشی و سازماندهی امور روزمره و مدرسه. هر گونه شک و تردید در مورد نیاز به استفاده از برنامه؟ حتی بیشترین افراد مسلط از طراحی نام تجاری جدید شگفت زده خواهند شد.

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان +لینک دانلود

مؤسسه شما شبیه به هاگوارتز است و به یاد می آورد که در آن بخش یا طبقه درس های خود را انجام می دهند - یک چالش واقعی است؟

بخش زیادی از موضوعات، جدول زمانی غیر قابل درک .. مدرسه است که می تواند مشکلات خود را حل کند. و حتی اگر شما نمیتوانید اسامی آموزگاران مورد علاقه خود را به خاطر بسپارید - فقط در زمان برنامه، اسم و تکالیف خود را در برنامه پر کنید. راحت و راحت، در حالی که تمام اطلاعات در گوشی هوشمند شما ذخیره می شود.

2) Evernote Notes Organizer

Evernote نرم افزاری که می تواند به یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای شما تبدیل شود و از آن به عنوان برنامه ای برای یادداشت کردن خاطرات یا نکات مختلف استفاده کنید. Evernote محیطی را برای شما فراهم نموده است تا به راحتی قادر به وارد نمودن، سازماندهی و جستجو و بازیابی انواع یادداشت ها، مطالب چکیده مانند گزیده ای از صفحات وب، اسناد و ایمیل، کلمه عبور، پیام های تلفن و ... باشید. ویژگی منحصر بفرد Evernote که باعث شده تا از دیگر نرم افزارهای این گروه متمایز شود، امکان وارد نمودن متن و یا نوشتن توضیح برای یک عکس خاص و سپس جستجوی عکس بر اساس متن نوشته شده است.

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان +لینک دانلود

3) Productive Habit Tracker

عادت ها کار هایی هستند که ما آن ها را به صورت روزانه انجام می دهیم بدون آن که نیاز باشد به آن ها فکر کنیم. این کار اغلب توسط بخش ناخوداگاه ذهن انجام می گیرند و همه ما چند نمونه از آن ها را داریم. برای مثال عادت سیگار کشیدن، عادت دوش گرفتن در صبح، عادت خوابیدن بعد از غذا، عادت چک کردن گوشی بعد از بیدار شدن و خیلی عادت های دیگر. همانطور که می دانید، خیلی از این عادت ها عادت های منفی هستند که در مرور زمان به سلامتی و زندگی ما آسیب می رسانند. برخی از آن ها هم عادت های مثبتی هستند که در اثر ترتیب یا سبک زندگی سالم در ما ایجاد شده اند. مسلما هر چقدر بتوانیم از عادت های بد کاسته و به عادت های مثبت اضافه کنیم، زندگی و بدن سالم تری خواهیم داشت. برای ایجاد عادت یا از بین بردن آن نیاز داریم که برای مدتی به صورت مداوم آن را انجام داده و یا از انجام شدن ناخوداگاه آن جلوگیری کنیم.

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان +لینک دانلود

برای این که در این راه زحمت کمتری متحمل شوید و بتوانید روی عادت های خود پیگیری کاملی داشته باشید، می توانید از برنامه ای که امروز در فارسروید معرفی می کنیم، استفاده نمایید.

4) Headspace Meditation & Sleep

‏‏‏اگر می‌خواهید ذهنی آرام تر و شادتر داشته باشید برنامه Headspace پیشنهاد مناسبی برای شماست!

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان +لینک دانلود

‏شما می توانید با صرف تنها چند دقیقه در روز به آرامش بیشتری برسید! در این برنامه با استفاده از مهارت های مدیتیشن تغییرات مورد علاقه خود را در زندگیتتان اعمال کنید. فقط با صرف چند دقیقه در روز، شما یاد خواهید گرفت چگونه ذهن و بدن خود را برای یک زندگی سالم و شادتر تمرین دهید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه را دانلود کرده و در فضایی آرام بنشینید و تمرینات برنامه را انجام دهید. شما می توانید از این برنامه در محل کار، در خانه یا هر جای دیگر استفاده کنید. تمرینات در همه حیطه ها از جمله مدیریت اضطراب و استرس ، کمبود اعتماد به نفس، تنفس درست، خواب، شادی، آرامش و تمرکز است. نگران نباشید اگر قبلا هرگز مدیتیشن نکردید در این برنامه شما یک راهنما خواهید داشت که به شما کمک می کند.

5) Alarm Clock Alarmy

اپلیکیشن Alarmy خود را به عنوان روی اعصاب‌ترین اپلیکیشن آلارم دنیا معرفی می‌کند. البته این یک ادعای تو خالی نیست و اگر از تمام پتانسیل‌های Alarmy‌ استفاده کنید، قطعا با مشکلات بزرگی روبه‌رو می‌شوید. این اپلیکیشن‌ برای بیدار کردن شما از روش‌هایی عجیب استفاده می‌کند. یکی از روش‌های آلارمی این است که شما را مجبور می‌کند از یک شئ در خانه عکس بگیرید. حال اگر می‌خواهید صدای آلارم قطع شود، می‌بایست بلند شوید و دوباره از همان جسم عکس بگیرید. روش‌های دیگری مانند تکان دادن گوشی یا مطرح کردن سوالات ریاضی هم وجود دارد. Alarmy یکی از بهترین اپلیکیشن های آلارم محسوب می‌شود که به صورت رایگان برای اندروید و iOS قابل دانلود است.

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان +لینک دانلود

6) Mathway

اپلیکیشن Mathway‌ بصورت رایگان در فروشگاه‌های اپل و گوگل در دسترس قرار دارد. با استفاده از نوار بالای اپلیکیشن که شامل دسته‌بندی انواع حوزه‌های محاسبات در ریاضی است، می‌توان حوزه‌ی مورد نظر خود را یافت. این گزینه‌ها شامل آمار، مثلثات، جبر خطی، محاسبات پایه‌ی ریاضی و موارد دیگر است. در صورتی که یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید، در قسمت پایین عملگرها و عبارات از پیش تعریف شده‌ای نمایش داده می‌شود که می‌توان با جاگذاری اعداد و کلیک روی کلید Answer پاسخ را مشاهده کرد. در صورت عضویت در سیستم، نتیجه‌ی نهایی به‌همراه روش حل نمایش داده می‌شود، اما در صورتی که عضو این سرویس نباشید، فقط نتیجه‌ی نهایی نمایش داده می‌شود.

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان +لینک دانلود

7) TickTick

مدیریت کارهای روزانه و برنامه ریزی برای انجام آن ها، یکی از شاخصه های مهم برای موفقیت به حساب می آید. باوجود این گاهی پیش می آید علی رغم داشتن یک برنامه ریزی صحیح روزانه اما فراموش می کنیم به آن عمل کنیم. این موضوع ناشی از سر شلوغی های متعدد و حواس پرتی است؛ اما راه حل چیست؟ استفاده از اپلیکیشن های مدیریت و ساماندهی کارهای روزانه به شما در اداره برنامه های زندگی کمک خواهد کرد. ازجمله این اپلیکیشن ها می توان برنامه تیک تیک (Tick Tick) را نام برد.

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان +لینک دانلود

8) Dropbox

شاید برای شما هم پیش آمده باشد در یک زمان حساس به یکی از فایل های مهم تان احتیاج داشته باشید اما فلش مموری تان را فراموش کرده باشید. در این حالت هیچ کاری نمی توانید انجام بدهید به جز آنکه به خانه برگردید و آن را بردارید. خوشبختانه چندین سالی است که برای این مشکل ابزارهای گوناگونی با عنوان فضای ابری به وجود آمده اند که اجازه می دهند روی بستر اینترنت، بدون حمل کردن وسیله فیزیکی به فایل هایتان دسترسی پیدا کنید. اگرچه تنوع این ابزار ها زیاد است اما  Dropbox به عنوان یکی از شاخص ترین ابزارهای ذخیره فایل محسوب می شود.

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان +لینک دانلود

9) Microsoft Lens

اگر کلاس شما از تخته وایت برد برای انتقال مطالب بهره می برد، بهترین اپلیکیشن برای شما MS Office Lens است.

معرفی ۹ اپلیکیشن کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان +لینک دانلود

این اپلیکیشن، قابلیت این را دارد که از تخته وایت برد عکس گرفته، عکس ذخیره شده را تبدیل به فایل PDF و یا Word کرده و در OneDrive یا OneNote ذخیره کند که در آینده به راحتی قابل دسترسی و استفاده مجدد باشد.

اپلیکیشن Office Lens به عنوان یکی از برترین نرم افزار های شرکت مایکروسافت در زمینه ی اسکن تصاویر توانسته است با بیش از ۱۰ میلیون دانلود فعال امتیاز فوق العاده ی ۴.۸ از ۵.۰ را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد.

گزارش از محیا ضرابیان

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top