تاریخ انتشار: جمعه 1400/03/21 - 10:32
کد خبر: 398161

بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و کاربردهای آنها

برای آنکه بتوان ظرف و ظروف را به راحتی تمیز کرد، استفاده از ماشین‌های ظرفشویی که جزو تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار می‌روند از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که انتخاب نوع و مدل مناسب ماشین ظرفشویی می‌تواند در نحوه تمیزکاری ظروف موثر باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تجهیزات آشپزخانه صنعتی به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که هر کدام‌شان در وقت لازم مورد استفاده قرار خواهند گرفت. امروزه با پیشرفت‌هایی که تکنولوژی در بخش‌های مختلف تجهیزات آشپزخانه داشته است، می‌توان امیدوار بود که از دستگاه‌های مختلف در آشپزخانه بکارگیری کرد. برای مثال می‌توان به ماشین ظرفشویی صنعتی، مایع چربی زدایی و سینک استیل صنعتی اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم در خصوص این‌گونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی صحبت کنیم و به کاربردها و ویژگی‌های آنها بپردازیم.

بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و کاربردهای آنها

ماشین ظرفشویی صنعتی

برای انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی صنعتی باید در نظر داشت که در درجه اول باید مصرف انرژی مناسبی داشته باشد. به همین منظور باید به برچسب انرژی دستگاه دقت کرد. ضمناً با توجه به اینکه ماشین‌های ظرفشویی با آب سر و کار دارند، لذا باید مصرف آب این‌گونه دستگاه‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرد. گفتنی است که ماشین ظرفشویی صنعتی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که بنا به نیاز انتخاب خواهند شد.

  • کاربرد ماشین ظرفشویی صنعتی

برای آنکه بتوان ظرف و ظروف را به راحتی تمیز کرد، استفاده از ماشین‌های ظرفشویی که جزو تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار می‌روند از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که انتخاب نوع و مدل مناسب ماشین ظرفشویی می‌تواند در نحوه تمیزکاری ظروف موثر باشد.

از لحاظ قیمتی نیز ماشین‌های ظرفشویی به دو دسته‌ی خارجی و ایرانی تقسیم‌بندی می‌شوند و طبیعتاً برند و مدل این دستگاه در قیمت‌گذاری آن نقش خواهد داشت. ضمناً باید در نظر بگیرید، چنانچه می‌خواهید از ماشین ظرفشویی ایرانی استفاده کنید حتماً آن را از فروشگاه‌های مجاز تهیه کنید و اگر بنا به تهیه برند خارجی آن است، اطمینان حاصل کنید که در کارخانه‌های ایرانی مونتاژ نشده باشد.

  • ویژگی‌های ماشین ظرفشویی

استفاده از ماشین ظرفشویی دارای یک‌سری مزایا است که خرید آن را توجیه‌پذیر می‌کند. در درجه اول بهداشت و تمیز شدن بیشتر ظروف مورد توجه است که در کنار آن صرفه‌جویی‌های مهمی در بخش‌هایی نظیر برق، آب و حتی زمان را به دنبال خواهد داشت که نتایج شگفت انگیز استفاده از ماشین ظرفشویی را بیش از پیش پر رنگ‌تر خواهد کرد.

مایع چربی زدایی

بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و کاربردهای آنها

از دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی می‌توان به مایع چربی زدایی اشاره کرد. پر واضح است که پس از مصرف مواد غذایی پر چرب، ظروف مختلف روغنی شده و احتمال چسبیده شدن چربی بر روی آنها وجود دارد. در این‌گونه مواقع باید از یک مایع چربی زدای با کیفیت استفاده کرد تا به خوبی سطوح مد نظر از کثیفی و چربی پاک شود. همانطور که می‌دانید انواع و اقسام مایع چربی زدا وجود دارد که بر اساس برند و مدل، نوع کارآیی آن متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر خواهان یک تمیزکننده چربی قدرتمند هستید، استفاده از مایع چربی زدای مادرز که بر پایه آب 3.7 لیتری است را در دستور کار قرار دهید. مزیت این مایع چربی زدا پاک کنندگی فوق العاده آن است که به هیچ عنوان تأثیر منفی روی رنگ ظروف نخواهد داشت.

لازم به ذکر است برای اینکه بتوانید از محصولات مایع چربی زدای قوی بهره ببرید، کافی است که محلول مدنظرتان را با کمی آب ترکیب کرده تا به صورت کف دربیاید، سپس با بکارگیری از یک ابر یا پارچه کاملاً لطیف به تمیز کردن ظروف مشغول شوید. گفتنی است که برای این منظور می‌توانید از دستکش نیز استفاده کنید تا مراحل پاک کنندگی و تمیز شدن ظروف به نحو بهتری انجام بگیرد.

سینک استیل صنعتی

سینک‎‌های استیل از جمله تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار می‌روند که در چندین نوع تولید شده و بکارگیری می‌شوند. از نوع تک لگن، دو لگن و گاهاً نیز با توجه به نیاز مشتریان و بر اساس خواسته‌هایشان در نظر گرفته می‌شود که ممکن است حاوی یک لگن جداگانه بعنوان شستشوی میوه‌ها باشد. همچنین اگر نیاز به سینک استیل کابین‌دار با بدون کابین باشد نیز این امکان فراهم خواهد بود.

به طور کلی برای تهیه این‌گونه محصولات آشپزخانه از دستگاه‌های پرس بکارگیری خواهد شد و از ویژگی‌های منحصربفرد آنها، سفارش‌گیری در اندازه‌های دلخواه است. توصیه می‌کنیم که اگر فضای محدودی در آشپزخانه دارید، بهترین انتخاب برایتان استفاده از سینک استیل صنعتی تک لگن است، بخصوص اگر قرار است این‌گونه دستگاه‌ها در محل‌هایی همچون کافی‌شاپ‌ها بکار بگیرید. گفتنی است که یکی از مهمترین مواردی که باید در تولید سینک استیل در نظر گرفت خروجی مناسب آب است که بهتر است امکان مدیریت دستی آن نیز فراهم باشد.

قرص رشنال

یکی از دستگاه‌های مورد استفاده در آشپزخانه دستگاه فر است که معمولاً بعد از استفاده باید به خوبی تمیزکاری شود که این کار نیز توسط قرص رشنال انجام خواهد شد چرا که قدرت این قرص به قدری زیاد است که کاملاً می‌تواند دستگاه‌های فر ترکیبی را به خوبی از هر گونه کثیفی نجات دهد. برای این منظور در انتهای روز چند عدد فرص رشنال را برای شستشوی تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند فر در نظر می‌گیرند تا بر اساس قدرتی که برای آن متصور هستند کار رسوب‌زدایی دستگاه‌ها به طور کامل انجام شود. این قرص به دو رنگ آبی و قرمز وجود دارد که نوع آبی آن به جهت از بین بردن رسوبات دستگاه و نوع قرمز آن برای تمیز کردن دستگاه از چربی بکارگیری خواهد شد.

بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی و کاربردهای آنها

برای خرید این قرص کافی است که به فروشگاه‌های معتبر مراجعه شود و اکثراً نیز تولیدی کشور آلمان است. ضمناً استفاده از دو قرص به طور همزمان برای رفع هر گونه کثیفی دستگاه توصیه می‌شود.

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی از فروشگاه تهران تجهیز

در این مقاله سعی شد تا برخی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورتی که نیاز به آنها داشتید، با دغدغه‌‌ی کمتری بتوانید آنها را تهیه کنید. اما مطلب مهمی که توجه به آن ضروری به نظر می‌رسد، انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید این‌گونه از تجهیزات آشپزخانه است. پیشنهاد ما به شما عزیزان برای این منظور استفاده از فروشگاه اینترنتی تهران تجهیز است که سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کند و اجناس درجه یک را در معرض فروش قرار داده است.

توصیه می‌کنیم، چنانچه مایل به خرید هر یک از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مانند ظرفشویی، سینک استیل و مواردی از این دست هستید، با استفاده از راه‌های در نظر گرفته شده که در ادامه مطلب قرار داده شده‌اند، با امور مشتریان فروشگاه تهران تجهیز تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس الکترونیکی https://tehrantajhiz.com مراجعه نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top