تاریخ انتشار: شنبه 1400/03/22 - 01:48
کد خبر: 398233

نیکزاد: دولت ۸ سال باور مردم را سوزاند

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت الله رییسی با بیان اینکه انتخاب غلط سبب سوزاندن باور‌های مردم به نظام شده است، گفت: چرا ۱۱ نفر باید ۹۰ هزار میلیارد را پس ندهند و رییس بانک مرکزی خود را از این کار مبرا بداند؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت الله سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (جمعه ۲۱ خرداد) در گردهمایی حامیان این کاندیدا که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میدان، ولی عصر تهران برگزار شد، اظهار داشت: امام (ره) نوعی از حکومتی را بنا نهاد که در آن به جایگاه والای انقلاب برسیم؛ ایشان به مردم ایمان کامل داشت.

وی افزود: همه کسانی که مسئولیت گرفته‌اند و دولت و مجلس تشکیل داده‌اند بنا بر این است که به انقلاب اسلامی خدمت کنند، ولی این چنین نشد و ظرفیت‌های کشور را در نظر نگرفتند؛ بخصوص در ۸ سال اخیر کسانی که قوه مجریه را در دست گرفتند، باور مردم را سوزاندند.

نیکزاد با بیان اینکه انتخاب غلط، تعارض منافع و سوء مدیریت باعث این اتفاق شد، گفت: چرا یازده نفر باید بیش از ۹۰ هزار میلیارد را پس ندهند و رئیس بانک مرکزی خود را از این کار مبرا بداند؟ چرا کسانی که مسئولیتی مثل بانک مرکزی را بدست گرفتند ارزش پول ملی را از بین بردند؟ این اتفاق سبب شد که کار بجایی برسد که بعضی‌ها طمع به انقلاب اسلامی کنند.

وی با اشاره به اینکه به خاطر کسانی که نتوانستند با خدمت به مردم کار را پیش ببرند بعضی‌ها زمزمه این را کردند که نظام جمهور اسلامی ایران ناکارآمد است، گفت: وقتی آقای رئیسی قوه قضائیه را تحویل گرفت کاری کارستان کرد که همه گفتند در قوه قضائیه تحول اتفاق افتاده است و یقه سفیدان در امان نیستند و دیگر نمی‌توان پرونده‌ها با دو پوشه تشکیل نمی‌شود که یک پوشه زیر میز باشد و آقای رئیسی چنین بحثی نپذیرفت و قوه قضائیه کارآمد شد.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت الله رییسی افزود: برای جمهوری اسلامی وهن است که نتوانیم استقلال در تامین مواد غذایی داشته باشیم و عیب است نتوانیم مسکن جوانان را حل کنیم و سن ازدواج جوانان ما بالا برود.

نیکزاد ضمن اشاره به اینکه وقتی در مجلس به آقای همتی گفتم که چرا بخشنامه‌ای که خودتان انجام داده اید که ۲۰ درصد تسهیلات ۲ هزار هزار میلیاردی را به بخش مسکن بدهید و ما زمین را بگیریم بدهیم تا در دولتتان مسکن بسازید، آقای همتی گفت: باوری به دادن تسهیلات به بخش مسکن ندارم، اظهار داشت: شما چطور رئیس بانک مرکزی هستید که می‌گویید باوری برای داد k تسهیلات برای ساخت مسکن برای جوانان ندارم و این در حالی است که مسکن دار شدن برای جوانان به رویا تبدیل شده است.

وی ضمن بیان اینکه اگر شما باور نداشتید که نباید به مسکن تسهیلات بدهید چرا این بخشنامه را زدید و چطور ارزی که با هزار مصیبت به دست آمده بود را برای واردات موز به نورچشمی‌ها دادید؟ تصریح کرد: چطور برای موزی که باید در برابر صادرات سیب انجام می‌پذیرفت، چون آن آدم فامیل سببی رئیس جمهور بود به او ارز را دادید و چطور می‌خواهید رئیس جمهور شوید در حالی که قرار بود تسهیلاتی برای واردات لوازم خانگی ندهید، ولی برای شرکتی بالغ بر ۳۷ میلیون یورو برای ۴۲۸ کانتینر تسهیلات خلاف قانون دادید.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رییسی خطاب به عبدالناصر همتی با بیان اینکه شما چطور از بانک‌ها ۶ هزار میلیارد تومان در دوسال آخر جریمه گرفتید و این ۶ هزار میلیارد تومان را چه کار کردید؟، اظهار داشت: شما هنوز هم شهدا و امام و این مردم را قبول ندارد و اگر بخواهید با بایدن صحبت کنید چه به دستت خواهد آمد؟ شما با بایدن می‌خواهید مذاکره کنید چه چیزی بدست بیاورید؟ اگر ۲۷ بار ما تحریم شدیم ۲۲ بار از طرف حزب دموکرات تحریم شدیم.

وی افزود: آقای رئیسی و حزب‌الهی‌ها مخالف مذاکره نیستند، ولی از برجام عایدی برای ملت نشد و قراردادی بستند که قرار بود توان هسته‌ای مان را کم کنیم و این کار را کردیم، ولی وقت زمان وصول چک آن‌ها شد خالی از آب درآمد و نه تحریم اشخاص حقیقی و حقوقی را برداشتند و نه اجازه سوئیف را دادند و نه اجازه دادند هواپیما بخریم و چیزی عاید جمهوری اسلامی ایران نشد و اگر از برجام چیزی عاید جمهوری اسلامی میشد باید در سفره مردم دیده می‌شد و اگر برجام به نتیجه می‌رسید قبولش داشتیم.

نیکزاد ضمن بیان اینکه این دولتمردان آنچه می‌شود در اصل ۴۴ بیت المال را ضایع کرد، ضایع کردند، تصریح کرد: کسانی که قوه مجریه را در اختیار گرفتند به مردم اعتقاد نداشتند و اگر اعتقاد داشتند رانت را به افراد خاص نمی‌دادند تا مردم عزیز ما در صف طولانی مرغ بایستند و دولتی که قرارگاه مرغ تشکیل دهد وهن جمهوری اسلامی است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top