تاریخ انتشار: شنبه 1400/03/22 - 13:18
کد خبر: 398297

رئیس جمهور با عملکرد قاطع و ضد فساد خود می‌توانند فساد را ریشه کن کند

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشگاه گیلان گفت:رئیس جمهور و دولت با عملکرد قاطع و ضد فساد خود می‌توانند شجره خبیثه فساد را ریشه کن کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ضیاآبادی، دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشگاه گیلان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر رشت: گفت: اکنون در طلیعه گام دوم و اولین انتخابات ریاست جمهوری چهل ساله دوم انقلاب هستیم. انتخاباتی بسیار سرنوشت ساز که در صورت روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی سکوی پرتابی خواهد بود در جهت وصول به تمدن سازی نوین اسلامی که از اهداف عالیه انقلاب اسلامی است. برای تحقق دولت اسلامی باید به فرد اصلح رای دهیم.

رئیس جمهور با عملکرد قاطع و ضد فساد خود می‌توانند فساد را ریشه کن کند

ضیاآبادی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های کاندید اصلح گفت: کاندیدا‌های ریاست جمهوری باید مومن انقلابی، توانمند و با برنامه، جوان، معتقد به مقاومت، عدالتخواه و ضدفساد، مردمی و دارای روحیه جهادی باشد.

وی افزود: در مناظرات کاندیدایی را مشاهده می‌کنیم که به عدم توانمندی در حل مشکلات اقرار می‌کنند، درست هم می‌گویند اگر عرضه داشتند در این سال‌های مسئولیتشان کاری میکردند. شما‌ها میخواهید اقتصاد را نجات دهید؟ شما‌هایی که خودتان از مسببین وضعیت موجود هستید. شمایی که برای جبران کسری بودجه تان با دعوت مردم به بورس از جیب آنان دزدی کردید، شما‌هایی که هر روز سفره مردم را کوچک‌تر کردید. امروز معضلات اساسی کشور اقتصاد، معیشت و بیکاری جوانان است، بانکداری ربوی اقتصاد را به لجن کشیده است و کشور نیازمند یک تحول اساسی در همه زمینه‌ها به خصوص تحول در حوزه حکمرانی اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است. هر گاه با زبان غیر مقاومت با دشمن صحبت کردیم ضربه خوردیم.

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشگاه گیلان تصریح کرد: هشت سال سفره مردم را به دیپلماسی التماسی خود گره زدند، حتی از مذاکره با قاتلین سردار سلیمانی عزیز هم ابایی نداشتند، می‌گفتند زبان مذاکره با دنیا را بلدیم در حالیکه بخاطر گریه‌های یک عجوزه آمریکایی از منافع ملت ایران عقب می‌نشستند. اکنون هم دل به مذاکره با بایدن بستند، مذاکره را یکبار امتحان کردیم و نتیجه نداد و تنها فایده آن اثبات بد عهدی آمریکا و اروپا بود، تیم امروز بایدن معمار اصلی تحریم‌ها علیه ایران بودند. دموکرات‌ها نیز در دشمنی با کشور ایران تفاوتی با جمهوری خواه‌ها ندارند و هر دو به دنبال تامین منافع اسرائیل هستند.

ضیاآبادی اظهار داشت: جامعه توحیدی یک جامعه بی طبقه است واقعا لکه ننگ بزرگ جامعه اختلاف طبقاتی است. شهید بهشتی این فاصله طبقاتی را فاصله جهنمی میخوانند که در شان حکومت اسلامی نیست. در مبارزه بافساد، قوه قضاییه در مرحله آخر قرار دارد؛ رییس جمهور و دولت با عملکرد قاطع و ضد فساد خود می‌توانند شجره خبیثه فساد را ریشه کن کنند. البته رییس جمهوری که سابقه این امر را در کارنامه خود داشته باشد نه رییس جمهوری که برادرش مفسد اقتصادی است.

وی در ادامه در زمینه انتخابات شورای شهر و مشکلات شهری مطالبی را بیان کرد: عدم تخصص گرایی و عدم استفاده از شهرسازان و برنامه ریزان شهری و بی برنامگی منجر شده که وضعیت شهر رشت به این روز بیفتد و پول بیت المال هدر رود. معضلات رودخانه‌های آلوده از جمله رودخانه زرچوب، پسماند سراوان و مباحث فرهنگی و گردشگری که شاهد آن هستیم مایه خجالت است.

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشگاه گیلان در زمینه فرهنگی نیز به مسئله حجاب، ولنگاری فضای مجازی و تعویق ازدواج جوانان اشاره کرد و افزود: در جنگ نرم سبک زندگی اصیل ایرانی اسلامی را نشانه رفته اند. وضعیت حجاب در کشور مطلوب و اسلامی نیست. امروز فضای مجازی دچار ولنگاری و رها شدگی است. بخش عمده آن در اختیار دشمن است. امام خمینی (ره) اگر امروز زنده بود می‌فرمود: والله مرتکب کبیره است اگر کسی فریاد نزند، به داد اسلام برسید، رفت اسلام. راه حل قطعی راه اندازی شبکه قدرتمند اینترنت ملی است. البته این بستر وجود دارد، اما بسیار ضعیف است.

ضیاآبادی در خاتمه گفت: بنده به نمایندگی از بزرگ‌ترین تشکل دانشجویی کشور یعنی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان از آحاد مردم کشورم دعوت می‌کنم تا هم در انتخابات شرکت کنند و هم سایرین را به این فریضه الهی دعوت کنند تا با حماسه حضور خود به تحقق ایرای قوی و عزتمند کمک کنیم. به کسانیکه قصد دارند در انتخابات شرکت نکنند می‌گویم امروز دشمن با تمام توان سعی در تحریم انتخابات دارد، در زمین دشمنان بازی نکنید، به عشق ایران به پای صندوق‌های رای بیایید. مردم سوریه جنگ زده و داعشی زده ۷۸ درصد مشارکت در انتخابات داشتند حال ین ما و این حقی که از شهدا بر گردن ما است. مرد میدان چشمش به میدان داری ماست.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top