تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/03/25 - 04:36
کد خبر: 398677

پایان نتانیاهو؛ فردی که رویای حمله به ایران را داشت

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه‌ای اعلام کرد: نتانیاهو که همواره رویای حمله به ایران را در سر می‌پروراند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکرد اکنون خود برکنار شده است و اتهاماتی مانند عملکرد ضعیف و پرونده‌های فساد اداری بر او وارد است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازایسنا، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید مسئله فلسطین مهم‌ترین و دردناک‌ترین مسئله جهان اسلام است و اهمیت دفاع از آرمان آزادی فلسطین اصولی لاینفک و وظیفه‌ی شرعی و انسانی جامعه جهانی است که این حقیقت بر کسی پوشیده نیست. با مروری بر سیاست‌های خصمانه و مزورانه استکبار جهانی و تحرکات منافقانه‌ی آنان در مسیر  اخذ امتیاز و به  فراموشی سپردن این ظلم آشکار جهانی علیه یک ملت با تاسیس رژیم جانی و ضد بشری در منطقه غرب آسیا روز به روز هویداتر می‌گردد.

نبرد ۱۲ روزه غزه دستاوردهای بسیاری داشت به طوریکه می‌توان گفت پس از جنگ ۳۳ روزه این نبرد موجب نفوذ به عمق استراتژیک اسرائیل شد و رژیم صهیونیستی خود به دنبال آتش‌بس بود.

این پیروزی باعث شد موضوع سازش سران منفور برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی با مخاطره مواجه شود و ناکارآمدی گنبد آهنین رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد.

به خطر افتادن امنیت صهیونیست‌ها موضوع دیگری است که موجب می‌شود سیر مهاجرت آنها منفی و حتی برخی از ساکنان این مناطق مهاجرت کنند.

پیروزی مقاومت در نبرد غزه بحرانی جدی را در کابینه رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است که موجب برکناری بنیامین نتانیاهو و پایان یافتن دوره ۱۲ ساله‌اش شده است

امروز برای همگان آشکار شده که رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و وضعیت بسیار سستی در داخل سیاستمداران و مسئولان رژیم غاصب صهیونیستی پیش آمده و آنها در سختی بسیار زیادی و زبونی بسیار زیادی به سر می برند.

تحقق وعده مقام معظم رهبری که رژیم جعلی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید در آستانه محقق شدن است. امروز با دستان قدرتمند جریان مقاومت و همراهی ملت شجاع فلسطین این مهم افسانه‌ای بیش نبوده و روز پیروزی و محو این غده‌ی سرطانی با شکست مفتضحانه نتانیاهوی فاسد و اذناب قمار بازش رایحه خوش پیروزی و آزادی سرزمین‌های اشغالی از چنگال ددمنش و شوم استکبار صهیونیسم بین الملل بر مشام عاشقان و حامیان حق و حقیقت می رسد.

نتانیاهو که همواره رویای حمله به ایران را در سر می‌پروراند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکرد اکنون خود برکنار شده است و اتهاماتی مانند عملکرد ضعیف و پرونده‌های فساد اداری بر او وارد است.

سردار شهید سلیمانی نقش بی بدیل و فراموش نشدنی در مقابله با طرح‌های نتانیاهو داشت و با تقویت جبهه مقاومت در مقابل این جنایتکار ایستاد.

اکنون عدم وجاهت رژیم کودک‌کش بیش از پیش در افکار عمومی آشکار و هیمنه پوشالی بعنوان قدرت منطقه‌ای  از بین رفته است و حتی در تشکیل دولت جعلی که با حمایت همه جانبه استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای امری دشوار و نافرجام و زوال‌پذیر شده است.  لذا از رشد و نفوذ ایران اسلامی، هسته‌ای و موشکی ترس دارند و خیال باطل خودشان   با  اعمال نهایت  محدودیت‌های هسته‌ای و نظامی، مانع از  نفوذ منطقه‌ای و اثرگذاری ایران سرافراز و عزتمند را در معادلات و مناسبات منطقه ای و حتی جهان گردند و با قطع ید مقاومت و مانع از حمایت  این شجره طیبه، امنیت منطقه را تحت شعاع قرار داده تا  امنیت این غده  سرطانی را تامین و  چهره جنگ آفرین استکبار صهیونیسم بین الملل را پنهان و علاوه بر معرفی ایران را بعنوان تهدیدی برای جهان،  قدرت رژیم غاصب صهیونیستی را نمایش دهد. 

مطمئنا نتانیاهو هم مانند ترامپ و دیگر جنایتکاران رژیم اشغالگر قدس به زباله‌دانی تاریخ خواهند رفت و به سرنوشت نابودی و زوال می‌رسند که این بشارت دیگری بر موفقیت و پیروزی فلسطینیان و علامتی از تحقق پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف است.

جریان شوم استکبار  نیک می‌دانند توان مقابله و مدیریت جنگ با جبهه مقاومت با حمایت ایران قوی را نخواهند داشت که در صورت هرگونه خطا یا حماقت از سوی رژیم جعلنی سر بزند،  جنگی تمام عیار با معدوم شدن این غده سرطانی و قطع دست پلید استبکار و استعمار از منطقه خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top