تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/03/30 - 09:02
کد خبر: 399320

متریال‌های پر کاربرد در دکوراسیون داخلی

البته ورق MDF خام به خاطر ظاهر ساده و زیبایی که دارد در طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه بسیار محبوب و پرطرفدار است. این متریال زیبا با سنگ کورین به عنوان صفحه کابینت قابل تلفیق می باشد، اما اگر از لحاظ هزینه این دو را با هم مقایسه کنید قیمت کورین از ام دی اف گرانتر است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ام دی اف خام متریالی پرکاربرد و با اهمیت در صنعت ساخت کابینت و لوازم چوبی است، این محصول با ارزش هم یه تنهایی در ساخت کابینت و صنعت ساخت مبلمان و وسایل چوبی مورد استفاده قرار می گیرد و یا به صورت روکش شده مورد استفاده قرار می گیرد. ورق های ام دی اف توسط روکش چوب طبیعی یا روکش های مصنوعی فناوری و روکش شده و محصول نهایی متریالی با کیفیت و با استقامت بالا در برابر رطوبت، دما و مواد شوینده است.

البته ورق MDF خام به خاطر ظاهر ساده و زیبایی که دارد در طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه بسیار محبوب و پرطرفدار است. این متریال زیبا با سنگ کورین به عنوان صفحه کابینت قابل تلفیق می باشد، اما اگر از لحاظ هزینه این دو را با هم مقایسه کنید قیمت کورین از ام دی اف گرانتر است.

متریال‌های پر کاربرد در دکوراسیون داخلی

ترمووود

محصول با کیفیت دیگری که در صنعت طراحی و دکوراسیون بسیار پرکاربرد و پرطرفدار می باشد چوب ترمو است. این چوب زیبا در دمای 170 درجه سانتیگراد داخل کوره فناوری و تولید می شود، حرارت بالا باعث انسجام و استحکام این چوب می شود.

بهترین ترمو متعلق به کشور فلاند است، دو شرکت هاسر و بالتی رویال بهترین نوع ترمو را تولید کرده و به بازار مصرف عرضه می کنند. رنگ این چوب قهوه ای است و روند تولید باعث شده که این متریال رطوبت درون بافتی خود را کامل از دست داده در نتیجه محصول نهایی بسیلر منسجم شده و حشرات به داخل آن نتوانند نفوذ کنند. ترمو در برابر رطوبت و قارچ و کپک نفوذ ناپذیر است، در برابر دمای بالا و اشعه خورشید مقاوم است. این چوب زیبا بسیار سبک بوده و مستحکم و مقاوم است، قابلیت برشکاری و ابزارخوری بالایی دارد و به راحتی نصب و یا جداسازی می شود. طول عمر این محصول بسیار بالا است و اما از لحاظ قیمت، قیمت ترمووود نسبت به انواع متریال های موجود در بازار مصرف گرانتر است.

این چوب با کیفیت و مستحکم در نمای ساختمان، پوشش بام و تراس و همچنین فضاهای مرطوب مثل استخر و سونا و ساخت درب و پنجره و پنل های سقف مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین موردی که استفاده از ترمو در آن بسیار پرکاربرد و مصرفی است، ایجاد فضای سبز یا همان روف گاردن روی پشت بام و یا تراس آپارتمان ها است، در ایجاد این فضاها چوب ترموود بسیار پرمصرف است. چون قیمت این چوب با ارز در نوسان است پیشنهاد ما به شما خرید این متریال از نمایندگی های معتبر است تا مورد سوء استفاده سودجویان قرار نگیرید.

Source:mymaterial.ir

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top