تاریخ انتشار: یکشنبه 1400/03/30 - 20:09
کد خبر: 399383

معرفی ۱۰ گوشی هوشمند برتر در بازار

معرفی ۱۰ گوشی هوشمند برتر در بازار

خرید گوشی هوشمند تصمیمی پیچیده است ، زیرا احتمالاً هزینه زیادی را صرف خواهید کرد. در این مقاله 10 گوشی برتر را به شما معرفی می‌کنیم. روند تکامل تلفن‌های هوشمند و ارائه قابلیت‌های جدید به کاربران، غیرقابل انکار است! رقابت برندهای بزرگ دنیا و نام‌های جدید و قدرتمندی که در سال‌های اخیر به بازار موبایل جهانی اضافه شده‌اند سریالی بی‌پایان است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سال 2021 نیز رقابت میان غول‌های تکنولوژی تنگاتنگ بود. لیست برترین تلفن‌های هوشمند سال 2021 به انتخاب سایت Techradar.

1. Samsung Galaxy S21 Ultra

یک گوشی هوشمند درجه یک که د رصدر فهرست ما جای دارد.

2. iPhone 12 Pro / iPhone 12 Pro Max

آیفون مورد علاقه بسیاری از کاربران محصولات اپل! آیفون 12 Pro، در واقع همان آیفن 12 است اما همه چیز در بهترین شکل ممکن در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس قدرتمندترین آیفون های حال حاضر هستند و همچنین گران قیمت ترین آیفون‌ها. صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED اپل در آیفون 12 پرو و عمر باتری بسیار عالی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این گوشی هوشمند هستند.

3. Samsung Galaxy S21 / S21 Plus

گوشی Galaxy S21 بهترین از سری S نیست اما با این وجود انتخابی عالی است. دوام باتری در Galaxy S21 با یک بار شارژ یک روز کامل خیال شما را راحت می‌کند و سلول 4000 میلی آمپری آن به این معنی است که بدون نیاز به شارژ مجدد تلفن ، استفاده زیادی از گوشی خواهید داشت. دوربین Galaxy S21 تقریباً مشابه Galaxy S20 است ، اما چند تغییر نرم افزاری از طرف سامسونگ ارائه شده است که باعث می شود استفاده از آن بهتر باشد.

4. iPhone 12 mini / iPhone 12

آیفون 12 یا آیفون 12 مینی از نظر فنی برتر از سری آیفون 12 پرو نیستند ، اما قیمت هر دو بسیار خوب است (برای گوشی های آیفون) و هرکدام دارای بیشترین ویژگی های کلیدی مورد نظر شما از یک دستگاه اپل هستند.

5. OnePlus 9 Pro

وان پلاس 9 پرو گل سرسبد درجه یکی است و ضعف اصلی تلفن های قبلی وان پلاس - دوربین ها- را بهبود بخشیده است. صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی قادر است بیش از یک آیفون شما را تحت تأثیر قرار دهد. وان پلاس 9 از یک باتری 4500 میلی آمپری بهره می برد و با یک بار شارژ یک روز کامل برای شما دوام می‌آورد اما اگر از گوشی به میزان زیادی در طول روز استفاده می کنید ، ممکن است ناامیدتان کند.

6. Samsung Galaxy Note 20 Ultra

مزیت بزرگ نوت 20 Ultra این است که با یک دوربین شگفت انگیز ارائه می شود. با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر و بزرگنمایی دیجیتال 50 برابر آماده عکسبرداری است. نوت 20 اولترا دارای یک باتری 4500 میلی آمپری است و با استفاده عادی و بدون مشکل بیش از یک روز کار می کند.

7. iPhone SE (2020)

آیفون SE جدید دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی و باتری قابل قبول است و در نور خوب عکس های بسیار خوبی می گیرد.

8. Samsung Galaxy S20 Fan Edition

پرچمداری با قیمتی مقرون به صرفه Galaxy S20 Fan Edition نسخه 2020 سامسونگ S10 Lite و S10e با بهترین مشخصات یک پرچمدار با چند ویژگی اصلاح شده برای صرفه جویی در هزینه‌ها. صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچی Infinity-O AMOLED در Full HD Plus است و همچنین نرخ تازه سازی 120 هرتز را ندارد. این گوشی سنسور اثر انگشت در صفحه را حفظ می کند و پشت گوشی را بدون نقص به شما ارائه میدهد.

9. OnePlus 9

گزینه‌ای ارزشمند و بدون ایرادات عمده OnePlus 9 تلفنی است که تقریباً همه قابلیت‌های خوب را دارد. از صفحه نمایش عالی آن گرفته تا چیپ ست رده بالای آن ، دوربین های توانمند ، باتری با دوام طولانی و نرم افزار خوب.

10. Samsung Galaxy S20 / S20 Plus

S20 دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است ، در حالی که S20 Plus ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت دارد. این دو گوشی با دوربین‌های فوق‌العاده نیز می‌توانند گزینه مناسبی برای انتخاب گوشی هوشمند باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top