تاریخ انتشار: چهارشنبه 1400/04/02 - 14:16
کد خبر: 399686

با دکتر بزاززاده حس شرین تبلیغات و برندینگ را تجربه کنید!

برند mrioi در نظر دارد تا در سال جدید در راه اندازی موفق ترین کمپین های بازاریابی در کنار شما باشد. سال 2021 قطعا با موضوعات جالب بسیاری همراه خواهد بود پس مطمئن شوید که در استراتژی های خود از این موضوعات جالب و روزمره به بهترین شکل استفاده می کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تبلیغات و بازاریابی بخش جدا نشدنی از کسب و کار ها هستند که همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده اند. در واقع این مسئله آنقدر حائز اهمیت می باشد که می تواند یک کسب و کار را به نوک قله های موفقیت برساند، یا آن را با شیب تندی به سرازیری کشانده و بر زمین بزند.

به همین دلیل بسیار مهم است که برای پیشرفت کسب و کارتان از بهترین مشاور کسب و کار در ایران استفاده کنید.

در این مقاله، کلنیک مشاوره کسب و کار ایده که تحت برند mrioi مشغول به فعالیت است و از جمله شناخته شده ترین کلینیک ها و مراکز رشد و پیشرفت کسب و کار ایران است، قصد دارد جدید ترین روش های تبلیغات و بازاریابی در سال 2021 را به شما عزیزان معرفی نماید.

=========================

 کلینیک مشاوره کسب و کار ایده

۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶  –  ۰۹۱۰۱۴۲۲۵۲۷ (واتس آپ)

 دکتر بزاززاده | مشاور بازاریابی و صادرات

پیج اینستاگرام  و تلگرامِ ما پُر از مطالب تخصصی

ID Instagram: @mrioi.co

ID Telegram: @mrioi

با دکتر بزاززاده حس شرین تبلیغات و برندینگ را تجربه کنید!

جدید ترین نکات تبلیغات در سال 2021

سال 2020 با تمام سختی ها و بدی هایی که داشت، یک چیز را به خوبی به ما آموخت و آن این است که اینترنت به این زودی ها قرار نیست از زندگی های ما حذف شود.

ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار ها را وادار کرد تا بطور کلی نحوه کار خود را تغییر بدهند. تعداد افرادی که در خانه می مانند بیش تر می شود و مشاهده می کنیم که محصولات و خدمات کسب و کار ها بصورت آنلاین به فروش می رسند و کارمندان شرکت ها و سازمان ها از راه دور به کار های خود رسیدگی می کنند.

به همین دلیل، حضور در فضای اینترنت در سال 2021 بیش از همیشه حائز اهمیت شده است.

اما چطور باید در عصر دیجیتال موفق ترین بازاریابی و تبلیغات را پیاده کنیم؟ پاسخ ساده است، با نکاتی که در ادامه ی این مقاله مشاهده می کنید:

* حضور و ارتباط آنلاین خود را گسترش دهید

در سال 2021 شما باید منابع و وقت بیش تری برای حضور آنلاین و استراتژی های شبکه های اجتماعی اختصاص بدهید.

یک استراتژی هوشمندانه و تاثیر گذار به شما این امکان را می دهد تا به مشتریان بیش تری دست پیدا کنید، با مشتریان فعلی خود ارتباط سازنده تری داشته باشید، میزان بازدید از وب سایتتان، تعداد سرنخ ها و حتی درآمد خود را افزایش بدهید.

علاوه بر این موارد، خیلی مهم است که زمان بیش تری برای پیشرفت ساختار کلی محتوای وب سایت خود صرف کنید تا نتایجی که از سوی گوگل دریافت می کنید بهبود پیدا کند.

اما گوگل اینجا چه نقشی ایفا می کند؟ نکته ی بعدی را مطالعه کنید تا عرض کنم خدمتتون!

* به سئو و امتیاز دهی گوگل اهمیت ویژه ای بدهید

یکی از مهم ترین کمپین هایی که می توانید در سال 2021 راه اندازی کنید تا کسب و کار خود را رونق بدهید سئو (SEO) می باشد که بیش از 60 درصد از بازاریاب های بزرگ دنیا آن را پیشنهاد کرده و در آن سرمایه گذاری می کنند.

SEO مخفف Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جست و جو می باشد که به شما این امکان را می دهد تا متوجه شوید که مشتریان شما چه کلماتی را در موتور های جست و جو (بخصوص گوگل) سرچ می کنند تا در این کلمات خودتان را مطرح کنید.

این کار می تواند به شما کمک کند تا در بالا ترین نتایج جست و جوی گوگل قرار گرفته، در معرض دید مشتریان بیش تری قرار بگیرید و بازدید وب سایت خود را افزایش بدهید، که همه ی اینها در نهایت منجر به افزایش مشتریان و افزایش فروش شما خواهد شد.

* یک صفحه ی GMB بسازید

نکته ی بعدی که در خصوص پیشرفت و بهبود بازاریابی و تبلیغات خود می توانید در نظر بگیرید ایجاد یک صفحه ی GMB می باشد.

GMB مخفف Google My Business می باشد، صفحه ای که در داخل پلتفرم گوگل ساخته می شود و به شما کمک می کند تا در نتایجی که گوگل برای سرچ کلمه های کلیدی مختلف نشان می دهد بیش تر دیده شوید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست به آن توجه داشته باشید این است که حساب کسب و کار یا بیزینسی گوگل خود را همیشه به روز نگه دارید تا دائما در معرض توجه گوگل قرار داشته باشید.

صفحه ی کسب و کار یا GMB شما به مشتریانی که در نزدیکی و اطراف شما حضور دارند کمک می کند تا شما را پیدا کنند.

 علاوه بر آن، اطلاعاتی نظیر ساعات کاری شما (که در دوران قرنطینه می تواند از جمله اطلاعات حیاتی به شمار برود)، خدماتی که ارائه می کنید و موقعیت جغرافیایی شما در اختیار این افراد قرار می گیرد تا آنها بتوانند راحت تر از کسب و کار شما استفاده کنند، و در نتیجه باعث رشد و سود آوری بیش تر کسب و کار شما شوند.

با دکتر بزاززاده حس شرین تبلیغات و برندینگ را تجربه کنید!

* از بازاریابی PPC استفاده کنید

PPC (مخفف Pay Per Click) یا بازاریابی کلیکی یکی دیگر از روش های پرطرفدار بازاریابی دیجیتال به شمار می آید. این روش به شما کمک می کند تا بازدید وب سایت خود را با راه اندازی و ارائه تبلیغات افزایش بدهید، و روش کار آن به این شکل است که با هر کلیکی که بر روی تبلیغ شما می شود می بایست مبلغی را به عنوان هزینه پرداخت کنید.

مزیتی که تبلیغات کلیکی یا PPC دارند این است که به شما این امکان را می دهند تا مشتریان خود را بر اساس موقعیت مکانی، علایق، جنسیت و ... مورد هدف قرار بدهید. کلید موفقیت در این روش تبلیغات و بازاریابی این است که بتوانید مخاطبان مناسب را، در زمان درست و تبلیغات صحیح جذب کنید.

از جمله محبوب ترین و شناخته شده ترین پلتفرم های تبلیغات PPC، استفاده از گوگل می باشد که می تواند بازدهی بسیار بالایی برای شما و کسب و کارتان داشته باشد.

* تبلیغات ویدئویی را فراموش نکنید

آخرین نکته ای که در این مقاله در خصوص بهبود بازاریابی و تبلیغات به آن اشاره می کنیم، اهمیت و تاثیر بسیار زیادی است که تبلیغات ویدئویی می تواند داشته باشد.

استفاده از ویدیو در چند سال اخیر نقش و تاثیر بسیار زیادی در تبلیغات و بازاریابی داشته است و شدیدا توسط هر مشاور کسب و کار با تجربه ای پیشنهاد می شود.

امروزه تقریبا 90 درصد از بازاریاب های بزرگ دنیا بر این باورند که استفاده و افزودن محتوای ویدیویی به استراتژی های تبلیغاتی آنها توانسته است بازدید وب سایت هایی که روی آنها فعالیت کرده اند را تا حد بسیار زیادی افزایش بدهد.

علاوه بر آن، طبق تحقیقاتی که بر روی محرک های خریداران برای خرید بیش تر انجام شده است، 30 درصد از افراد نشان داده اند که اگر از طریق ویدیو های تبلیغاتی با محصولات و خدماتی آشنا شوند، شانس خرید محصول توسط آنها بسیار بالاتر خواهد بود.

از آنجایی که ویدیو ها می توانند تاثیر بسیار عمیق تری از متن ها و حتی عکس های تبلیغاتی داشته باشند، استفاده از آنها بخصوص برای معرفی محصولاتی که تولید می کنید بسیار کارآمد خواهد بود.

با این حال، ما در مرکز مشاوره کسب و کار ایده استفاده از این ویدیو ها را برای معرفی کارمندان، نحوه تولید محصولات و نحوه کار هر بخش نیز پیشنهاد می کنیم، چرا که این نوع از ویدیو ها می توانند باعث افزایش اعتماد و حس ارتباط مشتریان با کسب و کار شما شوند.

- چطور بازاریابی ویدیویی خود را شروع کنیم؟

طبق تجربه ای که ما در مرکز بهترین مشاور کسب و کار ایران به دست آورده ایم، بهترین راه برای شروع استفاده از ویدیو ها در کمپین های بازاریابی این است که در ابتدا کار خود را با ارائه ویدیو های جالب که می تواند نظر افراد به سوی شما و محصولات یا خدماتتان جلب کند شروع کرده و آنها را در کانال های شبکه های اجتماعی خود مثل اینستاگرام قرار بدهید.

اگر متوجه افزایش بازدید و تعامل افراد شدید، وقت آن می رسد که کم کم و با روندی آهسته به سمت به اشتراک گذاشتن ویدیو های بازاریابی رفته و طرح تبلیغات دیجیتالی خود را آغاز کنید.

برند mrioi در نظر دارد تا در سال جدید در راه اندازی موفق ترین کمپین های بازاریابی در کنار شما باشد. سال 2021 قطعا با موضوعات جالب بسیاری همراه خواهد بود پس مطمئن شوید که در استراتژی های خود از این موضوعات جالب و روزمره به بهترین شکل استفاده می کنید.

mrioi.com

با دکتر بزاززاده حس شرین تبلیغات و برندینگ را تجربه کنید!

اگر آماده اید تا با بهترین استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی کسب و کار خود را در هموار ترین مسیر موفقیت قرار بدهید، می توانید همین حالا با بهترین مشاور کسب و کار در ایران تماس حاصل فرمایید.

=========================

شماره تماس واتس اپ دکتر بزاززاده: ۰۹۱۲۳۱۳۷۴۱۹

با توجه حجم بالای پیام ها اگر بصورت مستقیم به ایشان پیام دادید لطفا صبور باشید تا جواب شما را بدهند؛

در صورتی که جوابی از سمت ایشان دریافت نکردید می توانید با شماره های دفتر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

۰۲۱۲۲۷۳۲۰۳۷ – ۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶

=========================

در نهایت از شما عزیزان بابت همراهی ما تا انتهای این مقاله متشکریم و امیدواریم که توانسته باشید اطلاعاتی کاربردی و مفید را در اختیار شما همراهان گرامی قرار بدهیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top