تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/04/03 - 13:44
کد خبر: 399784

تمدید زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از تمدید زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی تا 31 شهریور 1400 خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت الاسلام هاشمی مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره تمدید زمان ثبت نام ازدواج دانشجویی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ گفت: هم اکنون بحث ازدواج دانشجویی با یک سری تغییرات اساسی در حال اجرا است.

وی افزود: به خاطر شرایط کرونایی ما یک سال توقف در طرح "همسفر تا بهشت" ( مراسم ازدواج دانشجویی) را داشتیم و طبیعتاً با توجه به شرایط ایجاد شده شیوه اجرای برنامه‌ها هم متفاوت شد.

 مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درباره تفاوت هایی که در سال جاری در شیوه اجرای برنامه‌های ازدواج دانشجویی رخ داده تصریح کرد: یکی از تفاوت ها در بحث پذیرش زوج های دانشجو  در مشهد مقدس است که به دلیل شرایط کرونایی تعداد پذیرش محدود است و هر کاروان ما حدود ۹۰ زوج را تحت پوشش خود قرار می دهد و تقریباً همکاران ما هر هفته دو کاروان را در مشهد مقدس میزبانی می کنند.

وی تاکید کرد: تغییر دوم در بحث آموزش هایی است که به زوج های دانشجو داده می شود و امسال آموزش مجازی هم علاوه بر آموزش های حضوری برای زوج های دانشجو تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به تعطیلی طرح همسفر تا بهشت در سال گذشته، ادامه داد: اولویت پذیرش زوج های دانشجو با زوج هایی است که در سال گذشته سفرشان به دلیل شرایط کرونایی تعطیل شده است.

 مدیر حوزه خانواده و ازدواج نهاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: هم اکنون ۱۰ کاروان پر شده و در حال اجرای برنامه ها هستیم. در سال پیش حدود ۱۱ هزار و ۲۵ کاروان تعطیل شد و امسال بیش از هزار زوج دانشجو که سال گذشته نتوانستند از طرح استفاده کنند؛ مجدداً ثبت نام کردند و ما در مشهد میزبان آن‌ها خواهیم بود.

هاشمی ادامه داد: با توجه به تاخیری که در برنامه های ازدواج دانشجویی داشتیم امسال طرح همسفر تا بهشت بر خلاف سالهای پیش تا پایان سال ۱۴۰۰ برقرار است و به صورت پیوسته برنامه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی گفت: ثبت نام ازدواج های دانشجویی هم که بنا بود تا پایان خرداد ماه باشد تا پایان شهریورماه تمدید شد و زوج های دانشجو می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی ejdevaj.nahad.ir  مراجعه کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top