تاریخ انتشار: جمعه 1400/04/18 - 11:33
کد خبر: 401166

واکنش بسیج دانشجویی به هتاکی‌های اخیر به علامه مصباح؛

پسرکی هتاک با پنهان شدن پشت اسم ولی فقیه به «مطهری زمان» توهین می‌کند

پسرکی هتاک با پنهان شدن پشت اسم ولی فقیه به «مطهری زمان» توهین می‌کند

ما متأسفیم که قوه قضائیه ما نیز دچار برخورد دوگانه شده و چنین توهین و تهمت های مستمری که دل های مومنین را جریحه‌دار کرده است برای او موضوعیت ندارد. چند بار دیگر باید چنین توهین های شود تا مدعی العموم در این موضوع ورود کند؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین درباره توهین های اخیر گروهی به علامه مصباح بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

این روز ها توهین ها و جسارت های برخی انقلابی نمایان به علامه فقید و استاد بزرگوارمان، حضرت آیت الله مصباح یزدی، موجبات رنجش خاطر مومنین و معتقدین بسیاری را به بار آورده است.‌ توهین های که هر یک از آنان اگر از زبان یک اصلاح طلب و یا دگر اندیش صادر میشد، به تنهایی دلیلی کافی برای محکومیت و برخورد قضایی با او محسوب می‌گردید!

اما حالا که عده ای با ریش و یقه بسته و پنهان شدن پشت اسم ولایت فقیه و اصول انقلاب به توهین به مطهری زمان می‌پردازند، شاهد رکود و بی موضعی دستگاه قضا هستیم! اینگونه بی تفاوتی ها چه توجیهی دارند؟ آن پسرک هتاک تعادل ندارد! از نظر روانی به قطع مشکلاتی دارد و یحتمل نیاز به درمان نیز هست. فلذا این شخص به خودی خود مورد توجه ما نیست.

واکنش بسیج دانشجویی به هتاکی‌های اخیر به علامه مصباح؛

آنچه که در این قضیه بسیار رخ مینماید این است که شوربختانه آنان که ادعای انقلابی گری دارند و از قضا خود باعث و بانی بزرگ شدن روان پریشان بوده اند، امروز در برابر هتاکی ها به کسی که به نص کلام رهبری جای خالی مطهری و طباطبائی را به تنهایی پر کرده است، سکوت پیشه کرده اند و ترجیح میدهند که حتی به اندازه یک واکنش توئیتری و اینستاگرامی هم از شرف تئوریک جبهه انقلاب دفاع نکنند!

آنچه مایه تأسف است این است که ما به پیروی از رهبری به مصباح عزیز لقب عقبه تئوریک نظام را می‌دادیم و حالا برای منافع حزبی و جناحی و صرفا بخاطر اینکه هتاک از خودمان است در برابر چنین جسارت هایی حتی یک کلام سخن نمی‌گوییم! شخصی که ادعا می‌کند فرزند شهید است، حال آنکه فرزند خوانده پدرخوانده های اصولگرایش است و بویی از مشی شهدایی نبرده است، امروزه فقط و فقط بخاطر خدمات حزبی و جناحی گذشته اش تقبیح نمی‌شود و گاه حتی شاهد تکریمش هم هستیم!

ما تاسف میخوریم که چنین نفاق عظیمی در بین قشر موسوم به انقلاب رخنه کرده که می‌توانند بخاطر خودی بودن این هتاک، از شأن علامه فقیدمان چشم پوشی کنند. محمد تقی مصباح یزدی دریا بود، محمد تقی مصباح یزدی همواره در صراط حق بود، مصباح همواره حکیم و مجاهد بود، مصباح شیفته امام بود، مصباح همانی بود که ولی الامر تمام این صفات را به او داده بود! صفاتی که یکی از آنان به تنهایی کفایت میکند تا شخص را به درجه عالی ای در مرجعیت فکری و سیاسی برسانند.

اما امروزه به چنین دریایی و چنین حکیمی به راحتی هر چه تمام تر انواع توهین ها میشود و هیچ ککی از هیچ کسی نمیگزد.

ما متأسفیم که قوه قضائیه ما نیز دچار برخورد دوگانه شده و چنین توهین و تهمت های مستمری که دل های مومنین را جریحه‌دار کرده است برای او موضوعیت ندارد. چند بار دیگر باید چنین توهین های شود تا مدعی العموم در این موضوع ورود کند؟ چند روز دیگر باید شاهد فحش و لعنت به یار صدیق امام و رهبری باشیم؟

تا چند وقت دیگر لازم است که چنین اوضاع سرشار از لجن پراکنی ای را تحمل کنیم؟

از این شخص نامتعادل انتظار کوتاه آمدن نداریم، از پدرخوانده های سیاسی و اصولگرایش هم انتظار موضع گیری و اجبار او به سکوت  نداریم چرا که به خوبی از نفاق این افراد آگاهیم! به خوبی می‌دانیم که اگر تعریفی هم از مصباح بکنند نه از سر صدق که از سر اجبار بوده! میدانیم که این افراد احتمالا چندان ناراضی از اوضاع فعلی نیستند و با فحاشی ها آنچنان هم مخالفتی ندارند، اما مگر ما دوستداران راه مصباح عضوی از عموم این جامعه نیستیم که مدعی العموم به انتظارات ما پاسخ نمی‌گوید؟ آیا ما از قوه قضائیه هم باید ناامید باشیم؟ آیا از قوه قضائیه هم باید خسته گردیم؟

دیگر چه کلامی باید از آن دهان آلوده صادر گردد که دلیل موجهی در برخورد قضائی و امنیتی با او باشد؟ این ظلمی که به افضل علمای انقلاب در این چند روزه شده است آیا هیچ پاسخ در خوری نمیطلبد؟ علمای محترم حوزه های علمیه کجا هستند؟ آیا به استادی فرزانه و یگانه در حوزه علمیه جسارت های پی در پی نمی‌شود؟ پس چه اتفاقی باید بیفتد که در این کشور رگ غیرتی بجنبد؟

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین و دوستداران آن استاد فرزانه مرحوم در این مکتب، با محکومیت قطعی اهانت به ایشان و هر کدام از بزرگان این نظام اسلامی، از مسئولان امر خواستاریم که صدای ما را بشنوند و بعنوان خواسته ای عمومی و درخواستی اجتماعی به محاکمه مقصرین و مسئولین این امر بپردازند. این امر یقینا منجر به احساس عدالت در دوستداران علامه حکیممان خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
جنگ در غزه، تحصن در کلمبیا
تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
آگهی های عجیب و غریب در بازار تبلیغات
واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top