تاریخ انتشار: دوشنبه 1400/04/21 - 12:44
کد خبر: 401506

رشد چشمگیر اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه خوارزمی

رئیس دفتر کارآفرینی دانشگاه خوارزمی از رشد چشمگیر اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه خوارزمی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمزه نوذری رئیس دفتر کارآفرینی دانشگاه خوارزمی  با اشاره به رشد چشمگیر اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه خوارزمی گفت؛ بررسی مقایسه‌ای رصد‌های سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰بیان گر رشد چشمگیر سهم اشتغال است که در مقطع دکتر ۹.۳درصد و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب ۲۴.۱ و ۲۰.۲ درصد افزایش یافته است.

او افزود؛ طبق رصد انجام شده در سال ۱۴۰۰ اشتغال فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری همه زیرگروه‌های آموزشی سال ۱۳۹۶ دانشگاه خوارزمی، از تعداد کل ۲۳۱۰ دانش آموخته، مقطع دکتری با ۷۹.۳ درصد بالاترین آمار جذب در بازار‌های کار را به خود اختصاص داده و مقاطع کارشناسی با ۷۵.۴ درصد و کارشناسی ارشد با ۷۲.۸ درصد سهم اشتغال را دارا هستند.

نوذری تصریح کرد: دفتر کارآفرینی دانشگاه خوارزمی در سال ۱۳۹۹ نیز میزان اشتغال دانش آموختگان تمامی مقاطع تحصیلی سال ۱۳۹۵ را مورد پایش و ارزیابی قرار داد که بر اساس نتایج به دست آمده ۷۰ درصد فارغ التحصیلان مقطع دکتری، ۵۲.۶درصد مقطع کارشناسی ارشد و ۵۱.۳درصد مقطع کارشناسی وارد بازار کارشده اند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top