تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/04/24 - 10:31
کد خبر: 401822

بهترین آی پی ثابت برای بایننس

جهت کسب اطلاعات کامل و بررسی دقیق سرور مجازی بایننس و سرور مجازی بورس میتوانید از وب سایت شرکت وب داده که ارائه کنند دو محصول « سرور مجازی بورس وب داده » و « سرور مجازی ترید وب داده » است دیدن فرمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اگر شما از علاقمندان سرمایه گذاری در بازارهای مالی دنیا و بازارهای ارز دیجیتال هستید بدون شک از محدودیت های جدیدی که صرافی بایننس برای ایرانی ها اعمال کرده باخبر هستید و می دانید که استفاده از یک آی پی ثابت که اختصاصا به شما تعلق داشته باشد و کسی به جز خود شما در سایت صرافی بایننس از آن استفاده نکند بسیار بسیار اهمیت دارد.

بهترین آی پی ثابت برای بایننس

حال مسئله اساسی تهیه این آی پی ثابت برای بایننس می باشد و اینکه چگونه این آی پی ثابت را تهیه کنیم که خطری متوجه حساب کاربری ما در سایت صرافی بایننس نشود و بتوانیم بدون هیچ خطری و بدون بلاک شدن حسابمان در بایننس فعالیت کنیم.

اگر در این مقاله همراه ما باشید حتما به پاسخ این سوال مهم و پر اهمیت برای ترید در بایننس پی می برید.

چرا باید یک آی پی ثابت برای بایننس داشته باشم؟

از آنجا که ما ایرانی هستیم و ترید کردن در بایننس برای ما ایرانی ها ممنوع است پس باید آی پی ایرانی خود را تغییر دهیم. استفاده از VPN ها اولین راهکاری است که برای تغییر آی پی به ذهن ما می رسد ولی استفاده از وی پی ان ریسک بلاک شدن حساب  را به همراه دارد و بسیار کار پرخطری می باشد پس چه باید کرد؟ VPN ها چگونه باعث بسته شدن حساب ما می شود و جایگزین مناسب برای داشتن آی پی ثابت چیست؟

VPN  ها یک آی پی به شما می دهند که  اگرهم این آی پی ثابت باشد و با هر بار قطع و وصل شدن اینترنت تغییر نکند و با قطع شدن اینترنت آی پی اصلی ما در سایت صرافی بایننس ثبت نشود اما این آی پی اشتراکی است و هزاران نفر همزمان با این آی پی در حال فعالیت در اینترنت می باشند و این اشتراکی بودن آی پی باعث می شود اگر هر کدوم از این کاربران که از این آی پی استفاده می کنند تخلفی در اینترنت انجام دهند این آی پی اسپم شناخته شود و تمامی کاربرانی که با این آی پی کار می کنند به دردسر می افتند و مشکلاتی برایشان پیش می آید که یکی از آنها بسته شدن حساب کاربری و درخواست مدارک احراز هویت می باشد.

راهکار مطمئن برای داشتن آی پی ثابت برای بایننس چیست؟

برای جلوگیری از این دردسرها راهکار صد در صد ایمن برای داشتن آی پی ثابت برای بایننس استفاده از سرور مجازی بایننس می باشد. سرور مجازی بایننس به شما یک آی پی اختصاصی می دهد. این آی پی اختصاصی فقط و فقط به شما تعلق دارد و تا زمانی که به آن نیاز دارید ثابت می ماند و تغییر نمی کند. حال شاید از خود بپرسید سرور مجازی چیست؟ ونحوه تهیه و کار کردن با آن به چه صورتی می باشد. در ادامه توضیحات کاملی در مورد سرور مجازی و نحوه خرید و استفاده از آن توضیح خواهیم داد؟

بهترین آی پی ثابت برای بایننس

سرور مجازی بایننس چیست؟

سرورهای مجازی یا VPS کامپیوترهایی هستند که بصورت 24 ساعته در دیتا سنترهای کشورهای مختلف دنیا روشن می باشد. این کامپیوترها مانند کامپیوترهای معمولی از سخت افزار مانند رم، سی پی یو، هارد و... تشکیل شده است و به شبکه اینترنت پر سرعت کشوری که در آن قرار دارند متصل است و در نتیجه هر سرور مجازی یک آی پی اختصاصی دارد.

در واقع ما با خرید این VPS ها از راه دور به آنها متصل می شویم و از داخل آن کامپیوتر سایت صرافی خود را باز می کنیم. این دقیقا شبیه این است که ما به طور حقیقی کاربر آن کشور هستیم چون بطور واقعی در حال استفاده از اینترنت آن کشور بوسیله کامپیوتری از داخل آن کشور می باشیم. در این صورت نه تنها ما از آی پی اختصاصی، ثابت و همیشگی استفاده میکنیم بلکه به هیچ عنوان آی پی ایرانی ما در جایی ثبت نمی شود حتی با قطع و وصل شدن اینترنت و مشکلات دیگری که ممکن است پیش بیاید.

روند استفاده و متصل شدن به سرور مجازی بایننس

شاید فکر کنید استفاده کردن از سرور مجازی بایننس ممکن است کار پیچیده ای باشد اما باید به شما این اطمینان را بدهم که شما براحتی میتوانید به سرور خود متصل شده و از آن استفاده کنید. برای متصل شدن به سرور مجازی بایننس باید از نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن استفاده کنید.
پس از خریداری سرورمجازی بایننس از یک شرکت معتبر شما از طریق ایمیل یک آی پی و نام کاربری و رمز عبور دریافت میکنید که با وارد کردن آن داخل نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن براحتی به سرور مجازی بایننس خود متصل می شوید. پس از وصل شدن دسکتاپ سرور مجازی بایننس را روی صفحه موبایل یا کامپیوتر ویا لپتاب خود خواهید داشت که مانند یک کامپیوتر معمولی می توانید از آن استفاده کنید. این کامپیوتر با سخت افزارهای قدرتمند و با کیفیت و سرعت اینترنت بالایی که دارد محیطی برای شما فراهم میکند که به راحتی به تریدینگ در بایننس بپردازید.

آیا منابع سخت افزاری لپ تاپ و گوشی موبایل در اتصال به سرور مجازی بایننس تاثیری دارد؟

برای استفاده از سرور مجازی بایننس شما تنها یک کامپیوترمعمولی با هر نوع منابع سخت افزاری و یا گوشی موبایل هوشمند با سیستم عامل اندروید یا ios و همچنین یکاتصال اینترنت فعال با حداقل سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه باید داشته باشید. اینترنت شما نباید قطع و وصل شود زیرا باعث از دست رفتن اتصال شما به سرور مجازی بایننس می شود.

بهترین آی پی ثابت برای بایننس

روش تهیه بهترین آی پی ثابت برای بایننس

همانطور که گفتیم بهترین راه داشتن آی پی ثابت برای بایننس تهیه یک سرور مجازی بایننس می باشد. حال برای اینکه بتوانیم یک سرور مجازی بایننس مناسب تریدینگ داشته باشیم باید از یک شرکت معتبر ارائه دهنده سرور مجازی تهیه کنیم.

پیشنهاد ما سایت شرکت وب داده می باشد. این شرکت تجربه طولانی در ارائه انواع سرورهای مجازی و اختصاصی دارد. سرورهای سایت وب داده از بهترین دیتا سنترهای سراسر دنیا می باشد به همین جهت تضمین کیفیت و سرعت بر روی همه سرورها وجود دارد. شرکت وب داده  سرور مجازی بایننس از بسیاری کشورهای غیر تحریم در سایت صرافی بایننس ارائه می دهد. تمامی آی پی های سرور مجازی بایننس در سایت بایننس تست شده اند و لوکیشن سرور خریداری شده از هر کشوری باشد در سایت بایننس نیز همان کشور را نشان می دهد. آی پی ها به هیچ عنوان تغییر نخواهند کرد و تا زمانی که به آن نیاز دارید و تمدید می کنید برای شما ثابت باقی خواهند ماند. پس حتما به سایت وب داده که آدرس آن در زیر مقاله آورده شده است دیدن کنید و با مراجعه به صفحه سرور مجازی ترید از طریق آدرس webdade.com/trade-vps یکی از سه پلان را انتخاب و با زدن گزینه سفارش دهید کشور سرور مجازی بایننس خود را انتخاب کنید. با خرید از سایت وب داده سرور مجازی بایننس شما به صورت آنی فعال و اطلاعات آن همراه با بسته آموزشی برای شما ایمیل خواهد شد.

آیا از سرور مجازی ترید میتوان برای فعالیت در بورس ایران استفاده کرد؟

سرور های مجازی ترید، مناسب صرافی های ارز دیجیتال خارجی هستند، چرا که موقعیت سرور ها خارج از کشور است و برای فعالیت در بورس ایران مناسب نیستند.

برای فعالیت در بورس کشور ایران بهترین ابزاری که میتوانید استفاده کنید، سرور مجازی بورس ایران است، که دقیقا همان پینگ 1 میلی ثانیه و کمتر را همراه با اینترنت 10 هزار مگابیت بر ثانیه در اختیار تان می گذارد و میتوانید از آن استفاده کنید.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم آموزش مناسبی در جهت انتخاب بهترین آی پی ثابت برای بایننس به شما عزیزان ارائه دهیم تا بدون دغدغه مسدود شدن حساب در سایت صرافی بایننس فعالیت کنید.

این مقاله توسط شرکت وب داده تهیه و تنظیم شده است و جزئیات، سرعت ها و کیفیت ها فقط برای سرور های مجازی بایننس و سرور مجازی ترید وب داده معتبر است و ممکن است سرعت، کیفیت و ثابت بودن آی پی سرور برای سایر شرکت ها متفاوت باشد.

جهت کسب اطلاعات کامل و بررسی دقیق سرور مجازی بایننس و سرور مجازی بورس میتوانید از وب سایت شرکت وب داده که ارائه کنند دو محصول « سرور مجازی بورس وب داده » و « سرور مجازی ترید وب داده » است دیدن فرمایید.

آدرس سایت وب داده :

https://webdade.com/

لینک صفحه سرور مجازی ترید :

https://webdade.com/trade-vps

لینک صفحه سرور مجازی بورس ایران :

https://webdade.com/bourse-vps

جهت دریافت پاسخ برای سوالات پیش از خرید با شماره 02191300210 تماس حاصل فرمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top