تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/04/29 - 15:20
کد خبر: 402388

آغاز فعالیت پویش عیدانه جمعیت دانشجویی امام حسن(ع)

فعالیت پویش ملی عیدانه جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد، در این پویش قرار است با مشارکت بیش از ۵۰ گروه جهادی از عید قربان تا عید غدیر، ده هزار جشن خانگی در محلات حاشیه نشین کشور برگزار شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، آیین رونمایی از پوستر پویش ملی عیدانه جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع)  با حضور محمد حسین کفعمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی، صادق مفرد معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی، رضا غلامزاده جانشین عملیات جهادی بسیج دانشجویی و محمدرسول حسینی دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی برگزار شد.

براساس این گزارش، جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) بعد از رونمایی از این پوستر، آغاز فعالیت پویش ملی عیدانه در سال جاری را اعلام کرد.

در این پویش قرار است با مشارکت بیش از ۵۰ گروه جهادی از عید قربان تا عید غدیر، ۱۰ هزار جشن خانگی در محلات حاشیه نشین سراسر کشور برگزار شود. همچنین پخش بسته های شادانه در این ایام هم از دیگر فعالیت های این پویش است.

رسول حسینی دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی در مراسم رونمایی از پویش ملی عیدانه گفت: در دو سال اخیر که با گسترش شیوع کرونا مواجه شدیم سمت و سوی پویش را با هدف ترویج عیدی دادن و احیای جشن های خانگی و اینکه همه اعضای خانواده یک پویشی را برای ایجاد نشاط در خانواده داشته باشد؛ به سمت برگزاری جشن های خانگی بردیم.

وی تاکید کرد: شعار پویش امسال با عنوان « همه شادیم در بهترین روز خدا» در نظر گرفته شده است برای اینکه ما معتقدیم عید غدیر از بهترین روزهای خداست و ما باید منزلت و جایگاه این عید را حفظ کنیم و بیشتر یاری گر محرومین باشیم.

حسینی اظهار داشت: تلاش ما بر این است که با کمک خیرین و دوستان بتوانیم این جشن را به صورت گسترده تر برگزار کنیم و شاهد مشارکت بیشتر مردم در جشن غدیر باشیم.

کفعمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی هم در این مراسم تاکید کرد: یکی از انتظارات جدی مقام معظم رهبری از جریان دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی این است که بتوانند یک حرکت عمومی به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشند و امروز اگر بخواهیم مسائل کشور را در مقابل خود قرار دهیم و برای آنها چاره اندیشی کنیم یکی از گلوگاه‌های که وجود دارد مسائل خانواده است.

وی تاکید کرد: هویت خانواده متاسفانه با چالش‌های جدی مواجه شده و جریان دانشجویی و جهادی باید تهدید را به فرصت تبدیل کند، اقدامی که جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی علیه السلام در دو سال اخیر و بعد از کرونا انجام داد.

صادق مفرد معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی هم در ادامه با اشاره به فعالیت های جهادی دانشجویان در ایام غدیر گفت: در ایام غدیر اتفاقات خوبی مثلا در بحث اطعام نیازمندان رخ می دهد و توقع ما این است قشر جهادی نخبگانی در چنین ایامی دست به اقدامات جدی تری بزنند.

وی افزود: الان مسئله ما در مناطق حاشیه و محروم بحث هویت است که در این راستا باید کارهای جدی ای صورت گیرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top